Gå til innhold

Schrödingers katt


SchrödingersKatt

Anbefalte innlegg

SchrödingersKatt skrev (På 20.3.2021 den 18.32):

Hei!

Ja, her har det skjedd litt. Samlivsbrudd etter at mannen var utro, for eksempel. Som i å holde meg på gress mens han lette etter ny dame bak ryggen min. Jeg tok ham på fersken. Idiot. Jeg dumpa ham selvfølgelig på sekundet. Så nå er det leting etter leilighet og enda en hendelse som snur opp ned på livet. Skulle ønske jeg kunne få litt ro og fred liksom. 🤷🏼‍♀️ Bare litt... mangel på drama.

Jeg har også blitt frivillig i kreftforeningen der jeg skal fungere som en personlig støtte for noen andre med kreft! Tror det blir spennende og ikke minst givende.

Har fortsatt ikke fått napp på jobb, men noe må jo dukke opp snart. ;)

Å, forresten, 1. april er det toårs-jubileum for null symptomer på kreft #1. 😊 Nå går jeg over til kontroller bare hvert halvår. Føles litt skummelt også, på en måte.

Å herregud... hvordan går det med deg?? 😥😔😔😔😔❤❤❤❤

Har du sett noen aktuelle leiligheter?

 

Wow så imponerende at du skal bli frivillig i kreftforeningen midt i det hele. Respekt!!❤❤ Håper det blir givende ja!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

SchrödingersKatt skrev (På 25.3.2021 den 11.47):

Jeg fikk drømmejobben! 🥳🥳

Kunne ikke vært bedre timing.

Fantastisk, gratulerer!! ❤💐🌸🎉

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Puffedama tenker på deg flere ganger i uka året rundt.❤  Du skulle ha nye undersøkelser nå på nyåret ikke sant? 

Endret av Handful
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Kristine79 skrev (7 minutter siden):

@Puffedama har ikke vært pålogga siden 7 mars. Håper alt er bra med deg 🤞❤️

Så skummelt. 😔😔

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fulgt dere litt i skyggene di siste årene. Må bare si jeg blir rørt av å lese om du som har en mann som overlevde tekstikkelkreft. Min bestefar var en av de første som var med i forsøk når de startet den nye hormonbehandlingen. Dessverre reagerte han på behandlingen, sannsynligvis på alder, og måtte slutte. 
 

Håper alt går bra med @Puffedama😌

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

-venter- skrev (1 time siden):

Jeg har fulgt dere litt i skyggene di siste årene. Må bare si jeg blir rørt av å lese om du som har en mann som overlevde tekstikkelkreft. Min bestefar var en av de første som var med i forsøk når de startet den nye hormonbehandlingen. Dessverre reagerte han på behandlingen, sannsynligvis på alder, og måtte slutte. 
 

Håper alt går bra med @Puffedama😌

Tusen takk.  Så flott å høre om bestefaren din ❤❤, men synd at han ikke tålte behandlingen. 

Mannen min har akkurat tatt ny MR og røntgen, 2 års kontroll. Alltid nervepirrende å vente på svaret. 🤞

 

Hvordan går det @SchrödingersKatt? Du hadde jo litt av hvert som skjedde i livet ditt, sist du var innom.❤

Endret av Handful
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handful skrev (På 24.4.2021 den 22.04):

Tusen takk.  Så flott å høre om bestefaren din ❤❤, men synd at han ikke tålte behandlingen. 

Mannen min har akkurat tatt ny MR og røntgen, 2 års kontroll. Alltid nervepirrende å vente på svaret. 🤞

 

Hvordan går det @SchrödingersKatt? Du hadde jo litt av hvert som skjedde i livet ditt, sist du var innom.❤

Hei!

Det går overraskende bra her. Ny jobb i 100%, ny leilighet og livet er snudd på hodet i positiv forstand. 😊 Back on track etter tre lange år.

Gikk det greit på toårskontrollen?

Lurer også på hvordan det går med @Puffedama. ❤️

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
Lollybby skrev (På 16.6.2021 den 18.13):

Hvordan er det med dere? Deg Puffedama?🤞😊

Det er bra med oss. Bortsett fra at mannen sliter med energien etter behandlingen. Så hvis jeg er syk / har en dårlig dag, blir det vanskelig. Jeg må gjøre alt hele tiden. Derfor har vi snakket med legen om at mannen min kanskje skal få en dag sykemelding i uka igjen til høsten. Da skal han også få oppfølging av et helseteam. 

 

Jeg tenker mye på Puffedama. For en dame, så hyggelig og morsom. Med små barn. Tenk om vi aldri hører fra henne igjen. 💔😔

Jeg hater kreft.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Hei. Masekråka her🥴.

Men lurer sånn på hvordan det står til med dere?

Tenker temmelig ofte på Puffedama og hvordan det er med henne...uten at jeg virkelig kjenner henne 🤐.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Lollybby skrev (På 14.9.2021 den 16.07):

Hei. Masekråka her🥴.

Men lurer sånn på hvordan det står til med dere?

Tenker temmelig ofte på Puffedama og hvordan det er med henne...uten at jeg virkelig kjenner henne 🤐.

 

 

🥰

Sånn har jeg det også...

Nå sjekket jeg, (Sorry stalkingen @Puffedama ) og dette gav håp ❤❤❤🙏

Screenshot_20211017-213850_Samsung Internet.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/17/2021 at 9:41 PM, Handful said:

🥰

Sånn har jeg det også...

Nå sjekket jeg, (Sorry stalkingen @Puffedama ) og dette gav håp ❤❤❤🙏

Screenshot_20211017-213850_Samsung Internet.jpg

Lurt!!😊

Noe beroliget av å se det ihverfall💪🏽

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Annonse

SchrödingersKatt skrev (På 30.4.2021 den 17.35):

Hei!

Det går overraskende bra her. Ny jobb i 100%, ny leilighet og livet er snudd på hodet i positiv forstand. 😊 Back on track etter tre lange år.

Gikk det greit på toårskontrollen?

Lurer også på hvordan det går med @Puffedama. ❤️

Hei :) Håper alt er bra med deg fremdeles @SchrödingersKatt ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...