Sirah Skrevet 2. januar 2019 #81 Del Skrevet 2. januar 2019 Kan irritere meg grønn over unger som vræler og løper villmann i butikken selv jeg. Bare tidligere i dag ble jeg kjørt ned av en unge med en sånn liten handlevogn, ikke en gang, men tre ganger. Etterpå snublet jeg i en annen unge som kom i bånn gnu rundt en reol uten å se seg for. En annen plass i butikken kastet en unge varene ut av hyllene og ned på gulvet. Jeg var i butikken i maks 5 min.... Jeg merker jeg freeeeser når jeg treffer på sånne unger, men så kommer jeg på at det i 99,9% av tilfellene ikke er ungene sin skyld. Unger er bare små mennesker og de må få lov til å være ute blant andre de også. Så får vi heller slå et slag for barneoppdragelse 🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2019 #82 Del Skrevet 2. januar 2019 På 26.12.2018 den 15.58, AnonymBruker skrev: Jeg er veldig enig i at det kan være slitsomt å høre barn skrike og gnåle i butikk og på senter, men husk at dette ikke er barnas feil sådan, men dagens foreldregenerasjon som såkalt "curlingforeldre", som ikke klarer å holde styr på barna. Jeg har i grunn ikke veldig dårlig erfaring med barn som skriker når jeg er offentlig, men de gangene jeg faktisk opplever det er det foreldre som "har gitt opp", og bare lar barna tute i vei. Så ja, skyld heller på foreldrene! Ikke barna. Anonymkode: 9e889...5aa Er enig i dette. Ofte ser man jo at foreldre prøver å gi barna oppdragelse i offentlige rom, og da blir jeg imponert. Noen barn som vræler og springer rundt har jo diagnoser også, og da kan det ikke være lett for foreldrene. Mange lar derimot barna få bruke butikker o.l. som lekeplass, for å få de til å bruke opp energien før de kommer hjem, da de selv ikke orker å snakke til de eller å tilrettelegge for skikkelig lek - ikke greit! Anonymkode: 9e131...b14 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hind Skrevet 2. januar 2019 #83 Del Skrevet 2. januar 2019 On 12/27/2018 at 7:00 AM, Vera said: Ble du født med kniv og gaffel i handa..? Og ba om å få et glass melk på barselavdelingen? Du er jo en sensasjon! Hvordan løste du det med de høye toalettene? Fant deg en krakk? Ja, for jeg går ut i fra at du kunne gå, slik at du ikke belemret noen med bæring og byssing. Hun tok seg nok en tur på biblioteket da hun var 2,5 så mor kunne kose seg i fred med venninnene sine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #84 Del Skrevet 4. januar 2019 Det meste er jo barnefritt etter kl 19, for da driver barna å legges. Da kan du gå på senter, svømmehall og restaurant. Anonymkode: da599...ac9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
borifrankrike Skrevet 6. januar 2019 #85 Del Skrevet 6. januar 2019 Det finnes ganske mange hoteller rundt omkring i Europa hvor barn ikke har adgang. Noen restauranter også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå