Gå til innhold

Slippe barn!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Wow!?

ellers går det bra😂

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Siden vi først skal slutte å takle folk kan vi like godt fjerne alle. For å sette det veldig på spissen er barnløse par meningsløse.

Anonymkode: b18f5...7c6

 

Anonymkode: 3089b...a42

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Wow!?

ellers går det bra😂

 

Anonymkode: 3089b...a42

Ja jeg har det bare bra,takk! Jeg takler det meste av folk jeg😊

Anonymkode: b18f5...7c6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg føler det samme, bare for eldre mennesker. De over 60. Herregud  jeg er lei gæmliser! Jeg kaster bort så mye tid på å stå/gå gamle folk i rullestol eller med rullatorer. Nytter heller ikke spise på restaurant fordi jeg mister matlysten av å se på de spise. Man slipper liksom ikke unna de. 

Anonymkode: ffb52...e52

Ja, de er kjempeirriterende! Sånn som de surrer i kassa da, både med kort og mynter. Og så har vi tenåringene som hyler, støyer, tøffer seg og gjør sinnsykt mye ut av seg samme hva de holder på med. De er overalt og jeg får mental kløe av dem. I svømmehallen vil jeg gjerne slippe gjenger med innvandrermenn takk, på flyet og bussen overvektige som ikke får plass til hele seg på sitt eget sete,  på toget folk som snakker høyt og mye, og sutrete mennesker, hunder og syklister vil jeg i grunnen helst slippe alle steder.  Mulig jeg har glemt noen og må fylle i etter hvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja jeg har det bare bra,takk! Jeg takler det meste av folk jeg😊

Anonymkode: b18f5...7c6

Hørtes bare så ekstremt ut😊

Anonymkode: 3089b...a42

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja jøss, for en prestasjon å presse ut en unge. De fleste mennesker med lettere psykisk utviklingshemming får barn. Imponerende, du! Visste du at jo dummere du er, desto flere barn vil du sannsynligvis ende opp med å få?

Anonymkode: 843a8...c9f

Noen følte seg visst truffet...:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det heldigvis noen steder som fanger opp at barn i fri dressur er ikke det mange setter høyest på listen, og det har kommet noen barnefrie hoteller her og der. Så da kan man slappe av uten skrik og skrål. 

Og du ser sjeldent en universetutdannet kvinne med 10 unger. De finner man i små leiligheter, uten jobb og bare klager på de ikke får nok penger fra staten... 

Anonymkode: e4dca...5e5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, hind skrev:

Noen følte seg visst truffet...:fnise:

 

1 minutt siden, hind skrev:

Noen følte seg visst truffet...:fnise:

Yep☝️.er greit det også innemellom.

Anonymkode: 3089b...a42

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

 

Yep☝️.er greit det også innemellom.

Anonymkode: 3089b...a42

Du finner ikke mine unger på kjøpesenter. Ikke meg heller, for den del. Det måtte være på Harrods i så fall. Svenskehandel er bare så ikke meg:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hørtes bare så ekstremt ut😊

Anonymkode: 3089b...a42

Ekstremt og ekstremt fru Blom. Fra naturens side er det jo meningsløst å ha partner om man ikke vil ha barn. Det med at jeg vil ha kjærestefri sone var selvsagt bare tull.

Anonymkode: b18f5...7c6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ett minutts stillhet for alle de som jobber i barnehager rundt om i landet. 

 

Anonymkode: d71fc...e5f

De har da valgt det selv, så det kan ikke sammenlignes. Kjære vene.

Anonymkode: fb434...5a1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå er det heldigvis noen steder som fanger opp at barn i fri dressur er ikke det mange setter høyest på listen, og det har kommet noen barnefrie hoteller her og der. Så da kan man slappe av uten skrik og skrål. 

Og du ser sjeldent en universetutdannet kvinne med 10 unger. De finner man i små leiligheter, uten jobb og bare klager på de ikke får nok penger fra staten... 

Anonymkode: e4dca...5e5

Elsker barnefrie hotell :tommelsmil:

Anonymkode: af5d8...cb1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Teiteste argumentet ever. Er ingen som ber om å bli født. Jeg likte ikke barn da jeg var barn selv en gang, syntes de var frekke drittunger. Norske barn er også glade i å mobbe andre og de fleste er slemme rett og slett. Bråkete og slitsomme, yuck. 

Anonymkode: b8717...552

Det gjelder noen voksene også. Og nei, barn flest er ikke slemme. Svært få barn er slemme faktisk. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Nerine_ skrev:

Det gjelder noen voksene også. Og nei, barn flest er ikke slemme. Svært få barn er slemme faktisk. 

Nei, ikke slemme, men de kan være fryktelig bråkete. Særlig de barna som aldri blir irettesatt av foreldrene.

Anonymkode: af5d8...cb1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, ikke slemme, men de kan være fryktelig bråkete. Særlig de barna som aldri blir irettesatt av foreldrene.

Anonymkode: af5d8...cb1

Jeg må innrømme at jeg sjeldent ser slike barn som aldri blir irettesatt av foreldrene om de blir litt ville. Men altså, barn er barn. De har ett høyere energinivå enn voksene og er ikke laget til å stå/sitte pent over tid. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes da lett barnefri soner for innkjøp for barnløse; Det heter nettshopping! Der kan TS og likesinnede klikke seg inn og handle alt de behøver av både matvarer og annet helt fritt for barn! 

Så hvorfor ikke benytte seg av dette, så slipper vi andre å treffe på deg og dine sure miner der hvor vanlige folk ferdes? 

Anonymkode: 2a10d...cee

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her, 

Var  delig å høre at vi ikke var de eneste som blir lei barnefamilier. Var bare deilig med en liten utblåsning♥️♥️☺️

Tar oss så klart sammen, ikke barnas feil😊

Anonymkode: 3089b...a42

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gæmliser? Over 60? Hvor gammel er du? 10 år? 

Anonymkode: 2e6a7...016

27 ;) Ja, er du gæmlis siden du spør? Da misliker jeg deg i så fall. Håper jeg dør naturlig før jeg kommer dit, ellers må det tas grep selv. Faen så mange som opptar sykehjem og ressurser fordi de bare ikke kan dø. 

Anonymkode: ffb52...e52

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Mannemann26 skrev:

Yep var i det store utland ( Sverige)♥️

 

5 timer siden, Mannemann26 skrev:

Sikkert der du var 😊

Elegant redning. Kastet seg rett i tverrliggeren. :)

Anonymkode: 18b9e...fc3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Det finnes da lett barnefri soner for innkjøp for barnløse; Det heter nettshopping! Der kan TS og likesinnede klikke seg inn og handle alt de behøver av både matvarer og annet helt fritt for barn! 

Så hvorfor ikke benytte seg av dette, så slipper vi andre å treffe på deg og dine sure miner der hvor vanlige folk ferdes? 

Anonymkode: 2a10d...cee

Hvorfor kan ikke barnefamiliene handle på nett sånn at vi andre slipper bråket og plagingen fra dem? De burde omfavne å slippe og skjemme seg ut med alle naboene som tilskuere.

Anonymkode: f0962...87c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor kan ikke barnefamiliene handle på nett sånn at vi andre slipper bråket og plagingen fra dem? De burde omfavne å slippe og skjemme seg ut med alle naboene som tilskuere.

Anonymkode: f0962...87c

Hvordan skal barna da lære seg å bli gode borgere? De må jo få prøve seg og øve seg, vettu. Bedre at bortskjemte og sytete voksne som ikke takler folk og leven rundt seg netthandler, vel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...