Gå til innhold

Tindermenn som aldri sier Hei


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

On 12/26/2018 at 7:36 PM, Ariana807 said:

Holder selv på å bli galen! Matchet med en fyr i dag. Jeg skrev jo såklart en hyggelig melding til ham, ventet på svar. Sjekket tinder igjen etter noen timer så er jo søren meg matchen borte! 🤬🤬 blir så irritert på at de ikke kan klare å bestemme seg om de liker noen før de sveiper!!! 🤬🤬🤬🤬🤬🤬

Dette skjer ofte for menn. Det finnes nok en del sånne folk både blant menn og kvinner.

Anonymkode: eca4b...179

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette skjer ofte for menn. Det finnes nok en del sånne folk både blant menn og kvinner.

Anonymkode: eca4b...179

Slik det gjerne komme frem, sveiper menn oftere høyre, og så velger de blant matchene, mens kvinne tar valget før de sveiper. Det gjelder jo selvsagt ikke alle tilfeller, men det er slik jeg har oppfattet det :( så sinnsykt irriterende uansett!! 🤬🤬

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror veldig mange menn sveiper ja på alle. For å få mest mulig matcher. 

Jeg tar sjelden først kontakt fordi jeg er redd for å gi «falske forhåpninger». Jeg svarer alle som sender meg melding fordi jeg ikke har samvittighet til å ignorere dem og synes det er hyggelig at de gidder å ta kontakt. Dette gjør (eller gjorde) at jeg til enhver tid ble «mast» på. Hadde til enhver tid ekstremt mange meldinger å svare på. 

Ble sykt stresset av det, så det ble ca 2 måneder på Tinder og Happn før jeg slettet begge. 

Følte også at alt ble skikkelig overfladisk. Jeg er sikker på at jeg sveipet nei på mange som jeg sikkert hadde hatt veldig kjemi med i virkeligheten. 

Nå satser jeg heller på å møte folk IRL.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Missy77 skrev:

Jeg tror veldig mange menn sveiper ja på alle. For å få mest mulig matcher.

Jeg tror veldig mange menn sveiper ja på alle. For å i det hele tatt få matcher.

Anonymkode: 0bfc2...e87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...