Gå til innhold

Tindermenn som aldri sier Hei


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Orker* ikke.

Lær deg rettskriving! Og forresten, fordi man er feit er man ikke stygg. Skam deg!

Anonymkode: 167c3...77a

For meg er feit = stygg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men hvorfor fjerner du ikke bare matchen da? Slik at hun kan gå videre til neste

Anonymkode: c05d8...1ef

han må jo være stolt å vise frem at han har matchet med noe!

Anonymkode: 8bf9d...a31

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, stardust75 skrev:

"lol" ? er ikke det aldersgrense på KG?

når ble engelske forkortelser noe kun "barn" gjør er du 80 eller

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, stardust75 skrev:

kan svare for denne, som mann og på tinder selv. jeg tror de fleste menn er drittlei av å ta alle framskrittene selv, de fleste kvinner, til å med de stygge får hundrevis av matcher og svarer kun 1/3 av mld de får og tar kun initiativ til å skrive til 1/10 del av de, når menn blir behandlet slik i over lang tid så begynner folk å våkne opp selv og rett og slett drite i det de også. Kvinner tar så sjeldent initiativ selv, da kan dere ikke komme å grine på nesen når menn slutter å gjøre det med dere ogs

Dette gjelder ikke bare Tinder, jeg har aldri prøvd dette, men har et annet datignforum. Mye det samme der også, kvinnene er totalt passive, forventer at mannen tar all initiativ, når man tar initiativ ovenfor de så svarer de utrolig overfladisk og enkelt. Det innbyr overhodet ikke til noen form for kontakt. Sikkert mange menn som er slik også, men det har jeg null erfaring med :) Har til gode å svare noen som sender en skikkelig interessant forespørsel som de har lagt ned tid og sjel i. Og det sier det aller meste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder selv på å bli galen! Matchet med en fyr i dag. Jeg skrev jo såklart en hyggelig melding til ham, ventet på svar. Sjekket tinder igjen etter noen timer så er jo søren meg matchen borte! 🤬🤬 blir så irritert på at de ikke kan klare å bestemme seg om de liker noen før de sveiper!!! 🤬🤬🤬🤬🤬🤬

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Pillow of Dragon skrev:

Jenter som ikke får svar eller et "Hei 😊" er de stygge. Hvis jeg ved et feiltakelse blir matchet med en feit dame og hun skriver til meg så svarer jeg ikke. 

Hvorfor sveiper du «like» på dem til å begynne med?! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, mjaus skrev:

når ble engelske forkortelser noe kun "barn" gjør er du 80 eller

er ganske barnslig da når du begynner å bli 25++...din mor på 50 går vell ikke rundt å roper LOOOOOOOL ?

Anonymkode: 8820f...569

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Duftavsommerregn skrev:

Dette gjelder ikke bare Tinder, jeg har aldri prøvd dette, men har et annet datignforum. Mye det samme der også, kvinnene er totalt passive, forventer at mannen tar all initiativ, når man tar initiativ ovenfor de så svarer de utrolig overfladisk og enkelt. Det innbyr overhodet ikke til noen form for kontakt. Sikkert mange menn som er slik også, men det har jeg null erfaring med :) Har til gode å svare noen som sender en skikkelig interessant forespørsel som de har lagt ned tid og sjel i. Og det sier det aller meste.

Det er fordi 

 

1. de får allerede mange forespørsler fra før av, datingmarkede er ustabilt, med alt for mange forespørsler etter kvinner enn menn

2. kvinner er kravstore

3. De er vandt til mannen tar initiativ, både av erfaring og forventninger fra div kulturer og normer, dermed forventer de å få alt på fanget

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

er ganske barnslig da når du begynner å bli 25++...din mor på 50 går vell ikke rundt å roper LOOOOOOOL ?

Anonymkode: 8820f...569

Nei nå er det vel ikke sånn at dem som skriver "lol" går rundt å roper det ut heller

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner ikke helt. Hvorfor sveipe liker på en dame som er stygg eller overvektig om man ikke liker det?

Jeg kan skjønne at man sveiper liker på ei som ser ok ut og så sortere senere, men å bevisst sveipe liker på noen man ikke synes er attraktiv i det hele tatt.

Det er kanskje like greit at jeg ikke er der siden alt jeg leser om hvordan menn er der ikke akkurat gir meg et godt inntrykk av dem.

Anonymkode: a536b...138

mange menn trykker dessverre bare ja på alle bare for å se hvor mange likes de får etterpå og kan velge og vrake hvem de vil ligge med

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, mjaus skrev:

Nei nå er det vel ikke sånn at dem som skriver "lol" går rundt å roper det ut heller

det er forsatt barnslig

Anonymkode: 8820f...569

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

det er forsatt barnslig

Anonymkode: 8820f...569

ja det kan være, men ofte ser jeg folk som nærmer seg 30 ofte skriver ":3" "xD" 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, stardust75 skrev:

Det er fordi 

 

1. de får allerede mange forespørsler fra før av, datingmarkede er ustabilt, med alt for mange forespørsler etter kvinner enn menn

2. kvinner er kravstore

3. De er vandt til mannen tar initiativ, både av erfaring og forventninger fra div kulturer og normer, dermed forventer de å få alt på fanget

 Det kan være at du har rett her, med sine forskjellige forskjeller ja. Mange av de som er på sjekkemarkedet har bak seg en historie som gjør at de er alene. De beste vil raskt bli kontaktet av andre menn, og finne nye  partnere. Du skal ha flaks for å treffe på en slik en. Resten går igjen i "resirkuleringen" og blir bare dårligere og dårligere emner, det gjelder også mennene.

Derfor må man være forsiktig, for det er bedre å være alene en å ende opp med slike.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 hours ago, stardust75 said:

kan svare for denne, som mann og på tinder selv. jeg tror de fleste menn er drittlei av å ta alle framskrittene selv, de fleste kvinner, til å med de stygge får hundrevis av matcher og svarer kun 1/3 av mld de får og tar kun initiativ til å skrive til 1/10 del av de, når menn blir behandlet slik i over lang tid så begynner folk å våkne opp selv og rett og slett drite i det de også. Kvinner tar så sjeldent initiativ selv, da kan dere ikke komme å grine på nesen når menn slutter å gjøre det med dere også

Å ta alle framskrittene selv? :klo:

Anonymkode: dff52...3c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 minutter siden, stardust75 said:

3. De er vandt til mannen tar initiativ, både av erfaring og forventninger fra div kulturer og normer, dermed forventer de å få alt på fanget

Det heter å få alt i fanget.

Anonymkode: dff52...3c3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 hours ago, AnonymBruker said:

Orker* ikke.

Lær deg rettskriving! 

Anonymkode: 167c3...77a

Kjipt med kommentar om autocomplete feil.

Det er lov å sier hva man liker eller ikke i en mann eller kvinne. 

Anonymkode: b918d...432

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt ny på tinder; i går for å være eksakt. Men, jeg har også matchet med en god del og flere av dem virker interessante. Men, så langt har kun ett par faktisk sendt melding. Jeg er normalt flink til å ta initiv når det gjelder dating og ikke redd for å skrive melding. 

Mitt spørsmål er vel om det er "normalt" at man bare setter seg på gjerdet og venter på den andre når man har matchet? Har det etablert seg noe blant menn at kvinnen skal ta kontakt? Jeg har ingenting i mot å sende melding og tenker å gjøre det med flere av dem. Det kan jo for all del være tid e.l. 

Anonymkode: a2861...ed6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...