Gå til innhold

Tindermenn som aldri sier Hei


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

hallo! 

Jeg meldte meg inn på tinder for noen måneder siden og jeg føler at mennene der inne aldri sier Hei til meg. Får greit med matches, men kan jo tenke meg at kanskje 1/20 sier hei? De gangene jeg har sagt hei selv har jeg faktisk ikke fått svar tilbake. Jeg er en kvinne på 28, og jeg vet jeg ikke er et vakkert menneske, men hvorfor swiper dere til høyre da? Føler jeg er den eneste dama som ikke nærmest blir overfalt på appen. 😕

Anonymkode: 6f735...e08

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Tindermen som aldri sier hei"...eller..."er den eneste dama som ikke nærmest blir overfalt på appen." Hvilken er det? Du kan påstå begge. 

Bedre om du begynner med deg selv. Hvordan ser profilen din ut?

Anonymkode: b918d...432

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange sveiper bare like på alle og skriver til de som ser mest billige ut når de er på fylla og vil ha bootycall.  Ikke ta det noe personlig

Anonymkode: b9b57...b68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var derfor jeg slettet kontoen og hele appen. Jeg tror jeg ser ok ut og prøvde ulike tilnærminger på profilen, men kunne sikkert ha hatt bedre bilder. Det er det eneste jeg tar selvkritikk på.

Jeg prøvde å ta kontakt selv og skrev hei eller hva nå enn jeg skrev, men flere svarte ikke og mange tok heller ikke kontakt.

Så leser jeg her inne om påstander om at alle kvinner får mange matcher og blir bombardert med meldinger. Så føler nesten at det er noe galt med meg siden jeg ikke fikk det.

Anonymkode: a536b...138

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter som ikke får svar eller et "Hei 😊" er de stygge. Hvis jeg ved et feiltakelse blir matchet med en feit dame og hun skriver til meg så svarer jeg ikke. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Pillow of Dragon skrev:

Jenter som ikke får svar eller et "Hei 😊" er de stygge. Hvis jeg ved et feiltakelse blir matchet med en feit dame og hun skriver til meg så svarer jeg ikke. 

Men hvorfor fjerner du ikke bare matchen da? Slik at hun kan gå videre til neste

Anonymkode: c05d8...1ef

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slet med det samme selv når jeg var på tinder, mange match, men lite interesse. Fant meg heldigvis en bra mann til slutt. 

Anonymkode: c05d8...1ef

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hvorfor fjerner du ikke bare matchen da? Slik at hun kan gå videre til neste

Anonymkode: c05d8...1ef

Orsker ikke. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

hallo! 

Jeg meldte meg inn på tinder for noen måneder siden og jeg føler at mennene der inne aldri sier Hei til meg. Får greit med matches, men kan jo tenke meg at kanskje 1/20 sier hei? De gangene jeg har sagt hei selv har jeg faktisk ikke fått svar tilbake. Jeg er en kvinne på 28, og jeg vet jeg ikke er et vakkert menneske, men hvorfor swiper dere til høyre da? Føler jeg er den eneste dama som ikke nærmest blir overfalt på appen. 😕

Anonymkode: 6f735...e08

kan svare for denne, som mann og på tinder selv. jeg tror de fleste menn er drittlei av å ta alle framskrittene selv, de fleste kvinner, til å med de stygge får hundrevis av matcher og svarer kun 1/3 av mld de får og tar kun initiativ til å skrive til 1/10 del av de, når menn blir behandlet slik i over lang tid så begynner folk å våkne opp selv og rett og slett drite i det de også. Kvinner tar så sjeldent initiativ selv, da kan dere ikke komme å grine på nesen når menn slutter å gjøre det med dere også

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, stardust75 skrev:

kan svare for denne, som mann og på tinder selv. jeg tror de fleste menn er drittlei av å ta alle framskrittene selv, de fleste kvinner, til å med de stygge får hundrevis av matcher og svarer kun 1/3 av mld de får og tar kun initiativ til å skrive til 1/10 del av de, når menn blir behandlet slik i over lang tid så begynner folk å våkne opp selv og rett og slett drite i det de også. Kvinner tar så sjeldent initiativ selv, da kan dere ikke komme å grine på nesen når menn slutter å gjøre det med dere også

Men her er jo ikke hovedproblemet at menn ikke tar initiativ, men at de ikke svarer. Så spørsmålet er hvorfor svarer du ikke når noen tar initiativ og skriver til deg? 

Anonymkode: c05d8...1ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men her er jo ikke hovedproblemet at menn ikke tar initiativ, men at de ikke svarer. Så spørsmålet er hvorfor svarer du ikke når noen tar initiativ og skriver til deg? 

Anonymkode: c05d8...1ef

er ingen som har tatt initiativ enda, er det noen som gjør det så svarer jeg vell. kvinner tar aldri initiativ selv, da kan de ikke regne med at menn gjør det heller. dere er så vandt til at dere får alt i fanget nå får dere ta opp kampen selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, stardust75 skrev:

er ingen som har tatt initiativ enda, er det noen som gjør det så svarer jeg vell. kvinner tar aldri initiativ selv, da kan de ikke regne med at menn gjør det heller. dere er så vandt til at dere får alt i fanget nå får dere ta opp kampen selv

LOL

Så sjarmerende 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har jeg ingen aning om, og skulle det være det er jeg nok gammel nok til å være her.

 

Ønsker deg en god jul og håper du ser litt lysere på kvinner etterhvert. Det må være kjipt å tenke slik om alle kvinner. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Mona123 skrev:

Det har jeg ingen aning om, og skulle det være det er jeg nok gammel nok til å være her.

 

Ønsker deg en god jul og håper du ser litt lysere på kvinner etterhvert. Det må være kjipt å tenke slik om alle kvinner. 

hva er det jeg har gjort gale ? jeg sier bare at kvinner ikke tar initiativ selv og da kan de ikke grine på nesen om menn gjør det samme. Hva har det med kvinnesyn å gjøre ? Er ikke det bare fakta da ? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fanta kan være vanskelige til å svelge når man vil heller tror at problemet sitter med andre. 

Da kommer neste steg: «shot the messenger».

Anonymkode: b918d...432

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, stardust75 skrev:

hva er det jeg har gjort gale ? jeg sier bare at kvinner ikke tar initiativ selv og da kan de ikke grine på nesen om menn gjør det samme. Hva har det med kvinnesyn å gjøre ? Er ikke det bare fakta da ? 

Både jeg og mine venninner tar initiativ på Tinder. 

Anonymkode: f073f...f33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke helt. Hvorfor sveipe liker på en dame som er stygg eller overvektig om man ikke liker det?

Jeg kan skjønne at man sveiper liker på ei som ser ok ut og så sortere senere, men å bevisst sveipe liker på noen man ikke synes er attraktiv i det hele tatt.

Det er kanskje like greit at jeg ikke er der siden alt jeg leser om hvordan menn er der ikke akkurat gir meg et godt inntrykk av dem.

Anonymkode: a536b...138

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Pillow of Dragon skrev:

Orsker ikke. 

Orker* ikke.

Lær deg rettskriving! Og forresten, fordi man er feit er man ikke stygg. Skam deg!

Anonymkode: 167c3...77a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...