Gå til innhold

Internett date???


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hører om flere og flere som treffer sine kjære via internett :o i begynnelsen trodde jeg folk måtte være sprø, som traff vilt fremmede mennesker via nett. nå ser jeg at det er jo faktisk ikke verre enn sjekkingen som pågår på byen i helgene, og man er stort sett edru også når man sjekker via nettet - ikke minst har man mye større "valgmulighet"! men de finnes nok der ute, de som gir seg ut for å være en annen enn de er - så en god dose forsiktighet er nok på sin plass! men til saken her: - hvor mange har hatt en date med en fra internett IRL,og hvor mange har funnet sin kjære? hva er fordeler/ulemper med denne dateformen?? gode / dårlige opplevelser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

hei

traff min mann gjennom internett jeg!! vi er fortsatt lykkelig sammen vi! men ja det er litt flaut kan du si! er ikke akkurat noe vi skryter av nei!

men det var topp det! hadde snakket mye sammen før vimøttes lsik at vi var sikre på hverandre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nathalie

Waco..... : :hoho::hoho::hoho::hoho:og det sier du....

For å svare på spørsmålet, jeg har ikke møtt noen som har blitt min kjæreste eller noe gjennom nettet, men jeg har truffet et par folk som har blitt vennene mine, og jeg har truffet noen som jeg gjerne vil ha som venner! Så om det ikke bli et forhold ut av det, kan det oppstå gode vennskap der =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg traff min kjære på nettet i desember og i dag er vi samboere. Livet er herlig! Vi snakket sammen mye før vi traff hverandre, og det vil jeg også poengtere er en av fordelene med nett-dating. Man kan bli skikkelig kjent uten å gjemme seg bak 15 halvlitere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg traff også min samboer via internett. Fordelen må jo være at en kan være åpen og ærlig på en helt unik måte. Det er lettere å vise enkelte sider ved seg selv når en slipper å ha blikk kontakt f.eks. Ulempen er jo at det som virker som sannehet, som du tror er sannhet ikke alltid er slik. Men sånn er det jo hvis en møter noen i RL også. Så jeg tror når alt kommer til alt så er det det samme hvordan du treffer mannen eller kvinnen i dine drømmer. Ingen av måtene blir verre eller bedre... Lurt kan du bli okke som. Eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...