Gå til innhold

Hvorfor er det alltid flaut å vise at man har "vært med" meg? mens andre vil de være åpne om?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

hele tiden jeg har likt en mann så har han liksom skjult at han er med meg. han har likt statusene mine bildene og tatt kontakt privat. men aldri vært med meg mens han var med andre. 

Når de begynner å like andre, så kommenterer de på deres bilder, liker ALLE innleggene deres, og tør å være offentlige om at de er med de. 

nå er det ikke slik at jeg var med noen mens de var med disse jentene...men hvorfor skal jeg skjules? mens andre kvinner ikke skal? 

Anonymkode: e3c91...922

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Fordi du var pauseunderholdning. 

Anonymkode: f11de...a4e

men hvorfor er jeg alltid pause underholdning ? hva skal jeg gjøre for at jeg er den de prioriterer? hva er det de jentene gjør? 

Anonymkode: e3c91...922

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De vil vel vise frem at de er med de jentene, og ikke at de er med deg :/ Grunner kan være utseende, personlighet, utdanning, hvor du kommer fra eller hva som helst 

Anonymkode: 67bf8...d8e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

De vil vel vise frem at de er med de jentene, og ikke at de er med deg 😕 Grunner kan være utseende, personlighet, utdanning, hvor du kommer fra eller hva som helst 

Anonymkode: 67bf8...d8e

men når det bare gjentar seg! mennene har vært forskjellige. forskjellig utdanning! vi kunne komme fra samme sted. 
ved et tilfelle er vi ikke fra samme land, men det er heller ikke de andre jentene de har vist seg med.
utseendet til alle har vært forskjellig.

Anonymkode: e3c91...922

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.12.2018 den 0.12, AnonymBruker skrev:

men når det bare gjentar seg! mennene har vært forskjellige. forskjellig utdanning! vi kunne komme fra samme sted. 
ved et tilfelle er vi ikke fra samme land, men det er heller ikke de andre jentene de har vist seg med.
utseendet til alle har vært forskjellig.

Anonymkode: e3c91...922

Det er vel DITT utseende, DIN utdanning osv som evnt er «problemet» i så fall..

Anonymkode: 1efad...663

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kan være litt uflaks, det kan også være at du er litt dårlig til å fange opp tegn på at de ikke er ute etter noe mer enn sex?

Anonymkode: e5e0f...ad5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel DITT utseende, DIN utdanning osv som evnt er «problemet» i så fall..

Anonymkode: 1efad...663

så man er altså så stygg at det er flaut å vise seg med en? 

Anonymkode: e3c91...922

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er gutt, men jeg holder ting skjult frem til jeg vet at det er seriøst, da deler jeg det med andre. bare teit å fortelle alle det også plutselig funker det ikke alikevel

Anonymkode: 072e8...d37

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kan være litt uflaks, det kan også være at du er litt dårlig til å fange opp tegn på at de ikke er ute etter noe mer enn sex?

Anonymkode: e5e0f...ad5

om de bare er ute etter sex er egentlig ikke problemet. det er noe med at de ikke skjuler andre. kan jo hende de bare vil ha sex med disse og, men de viser seg med dem. 
 

Anonymkode: e3c91...922

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, AnonymBruker said:

om de bare er ute etter sex er egentlig ikke problemet. det er noe med at de ikke skjuler andre. kan jo hende de bare vil ha sex med disse og, men de viser seg med dem. 
 

Anonymkode: e3c91...922

Ja, samme om det er sex eller ikke, egentlig. Men løsningen må vel bli at du ikke involverer deg særlig mye før du har blitt vist litt frem. At du må avvise dem når du merker at du ikke blir behandlet så pent som du egentlig ønsker deg.

Men det er vel neppe sånn at det bare er du som ikke blir vist frem i hele Norge, liksom. Du vet bare ikke vet om alle de gangene det har skjedd med andre jenter.

Anonymkode: e5e0f...ad5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.12.2018 den 0.00, AnonymBruker skrev:

...men hvorfor skal jeg skjules? mens andre kvinner ikke skal? 

Anonymkode: e3c91...922

Det er egentlig ikke så viktig hvorfor de skjuler deg. Det som er viktig er at en person som oppfører seg på den måten ikke respekterer deg og ser ned på deg av en eller annen grunn. Du bør absolutt ikke finne deg i å bli behandlet sånn, og bør definitivt kutte ut folk, eller slå ned ned på det, når noen holder på sånn. 

Anonymkode: db0e4...33d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke deg det er noe galt med eller personlig mot deg men de type gutta du velger er sånne som bruker jenter og derfor gjemmer dem bort 

Anonymkode: 1e90d...1d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke deg det er noe galt med eller personlig mot deg men de type gutta du velger er sånne som bruker jenter og derfor gjemmer dem bort 

Anonymkode: 1e90d...1d3

men de gjemmer ikke andre...

Anonymkode: e3c91...922

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...