Gå til innhold

Nå er paven død


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1

Jeg hørte det på nyhetene nå nettopp at de mener han er død...

jamen satt han lenge i stolen, den mannen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous
Jeg hørte det på nyhetene nå nettopp at de mener han er død...

jamen satt han lenge i stolen, den mannen.

Ok, det er jo trist for de som står ham nær og litt trist for alle andre da det at mennsker går bort aldri er noen ting man ønsker.

Da sender vi tanker til de som blir ekstra triste av det i det minste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Stakkars, han var sliten på slutten..

Lurer litt på om sånne som han har kontakt med sin opprinnelige familie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms Chanandler Bong

De har vel ment helt siden i går formiddag at Paven er død, men det har enda ikke kommet noen offisiell melding. Men selv om det er trist, så er det bra han slipper å lide mer.

Paven har etter eget utsagn ikke noen gjenlevende nær familie. Han mistet både sine foreldre og sin bror før han ble 25 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ms Chanandler Bong

Håper iallefall at han slipper å ha mye vondt. Han er en stor mann, og vil bli savnet når han er borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anneli

Fred være med ham... Han har holdt ut lenge, tappert å prøve å holde tale i påsken. Kan tenke meg det har vært et sinnsykt maktspill i kulissene om overtakelse av pavevervet. Kan jo bli spennende å se hvem som trekker det lengste strået...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Han døde torsdag i forrige uke, men de maktsyke pampene rundt ham syntes det ville ta seg dårlig ut at han døde på skjertorsdag så de har "holdt liv i ham" i noen dager til. De siste dagene har det foregått en maktkamp i vatikanet, det er derfor vi får motstridende informasjon.

Kåre Konspirasjon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Han døde torsdag i forrige uke, men de maktsyke pampene rundt ham syntes det ville ta seg dårlig ut at han døde på skjertorsdag så de har "holdt liv i ham" i noen dager til. De siste dagene har det foregått en maktkamp i vatikanet, det er derfor vi får motstridende informasjon.

Kåre Konspirasjon

Ja han døde vel torsdag siden han viste seg i vinduet da :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er vel ingen vanlig mann når du er Pave?! Han er som alle oss andre mennesker, ja. Men det er få som betyr så mye for så mange!

Han har alltid vært pave, han ble jo det i 78. Jeg er født i 82, så han har alltid vært der. Har en katolsk venninne fra Polen, hun er trist nå ja :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...