Gå til innhold

O.G. dater


Gjest O.G.

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, O.G. skrev:

Var det deg jeg bad om å slutte å betale for kuk?

Haha, nei det var ikke meg 😄 neida, jeg rota med en som det var opplagt for alle andre enn meg ikke ville ha meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, floram skrev:

Haha, nei det var ikke meg 😄 neida, jeg rota med en som det var opplagt for alle andre enn meg ikke ville ha meg. 

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ut fra innleggene dine her på KG tror jeg du vil få problemer med å finne en real mann. Jeg har sjelden sett noen skrive så mye dritt og negativt som det det du presterer OG. Men lykke til! :) 

Anonymkode: 1227c...93c

Er det noen her på forumet som klarer å finne seg en real mann, så er det @O.G.. Det skal nemlig en real mann til for å takle et grepa kvinnfolk som henne. Umodne guttevalper og pinglete lodotter kan nok bli skremt, men et grepa mannfolk vil sette pris på hennes væremåte og finne sin sjelevenn. 

Jeg har høye tanker om deg, O.G. Ikke fir en millimeter på krava dine, du fortjener kun det ypperste. 

Anonymkode: b989f...622

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brukerdebatt, innlegg på dialekt, brukerangrep og svar til dette.

Perelandra, mod. 

Endret av Perelandra
Brukerangrep, ikke personangrep
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen her på forumet som klarer å finne seg en real mann, så er det @O.G.. Det skal nemlig en real mann til for å takle et grepa kvinnfolk som henne. Umodne guttevalper og pinglete lodotter kan nok bli skremt, men et grepa mannfolk vil sette pris på hennes væremåte og finne sin sjelevenn. 

Jeg har høye tanker om deg, O.G. Ikke fir en millimeter på krava dine, du fortjener kun det ypperste. 

Anonymkode: b989f...622

Tusen takk. ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får vi gi deg utfordringer til datene dine? Hadde vært helt genialt.

F.eks ville jeg utfordret deg til å danse floss dance/backpack kid. Om du danser den dårlig er det jo bare enda bedre.

Anonymkode: 8ce4d...233

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Får vi gi deg utfordringer til datene dine? Hadde vært helt genialt.

F.eks ville jeg utfordret deg til å danse floss dance/backpack kid. Om du danser den dårlig er det jo bare enda bedre.

Anonymkode: 8ce4d...233

´Serr?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 hours ago, floram said:

Jeg liker deg O.G for du har verbalt fillerista meg (jeg var anonym) slik at jeg fikk skikk på meg selv, og fikk det en del bedre enn før jeg fikk noen sannhetens ord fra deg. Jeg ønsker deg en god mann. Ikke en slik mann du ba meg i harde ord om å holde meg unna 😄 

 

bNNTYUe.jpg

Anonymkode: 063e1...2cf

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.12.2018 den 12.36, AnonymBruker skrev:

Er det noen her på forumet som klarer å finne seg en real mann, så er det @O.G.. Det skal nemlig en real mann til for å takle et grepa kvinnfolk som henne. Umodne guttevalper og pinglete lodotter kan nok bli skremt, men et grepa mannfolk vil sette pris på hennes væremåte og finne sin sjelevenn. 

Jeg har høye tanker om deg, O.G. Ikke fir en millimeter på krava dine, du fortjener kun det ypperste. 

Anonymkode: b989f...622

Dette hadde ALDRI blitt skrevet til en mann. Hadde mann skrevet dette til en mann hadde det blitt kvinneundertrykkelse. 

Anonymkode: dfcf5...47f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette hadde ALDRI blitt skrevet til en mann. Hadde mann skrevet dette til en mann hadde det blitt kvinneundertrykkelse. 

Anonymkode: dfcf5...47f

Vel, men enn hvis det hadde vært kvinneundertrykkende? Hade det vært greit å påpeke det da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette hadde ALDRI blitt skrevet til en mann. Hadde mann skrevet dette til en mann hadde det blitt kvinneundertrykkelse. 

Anonymkode: dfcf5...47f

Om mann hadde skrevet det til mann, så mulig. Det er ikke gjengs mannespråk. Men jeg (kvinne) har både skrevet og sagt tilsvarende til kompiser. 

Dette handler nemlig ikke om kvinne vs mann. Det handler om å finne noen som passer sin personlighet og sitt liv. O.G. går ikke av veien for å kalle en spade for en spade, eller bli skitten på fingrene om det trengs (i direkte og overført betydning), da må hun ha en annen type mann enn en 'finfrøken' som liker å snakke i gåter og leier inn folk til alt som kan minne om fysisk arbeid.

Det er ett av livets små faktum, som ser ut for å ha gått deg hus forbi. 

Anonymkode: b989f...622

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om mann hadde skrevet det til mann, så mulig. Det er ikke gjengs mannespråk. Men jeg (kvinne) har både skrevet og sagt tilsvarende til kompiser. 

Dette handler nemlig ikke om kvinne vs mann. Det handler om å finne noen som passer sin personlighet og sitt liv. O.G. går ikke av veien for å kalle en spade for en spade, eller bli skitten på fingrene om det trengs (i direkte og overført betydning), da må hun ha en annen type mann enn en 'finfrøken' som liker å snakke i gåter og leier inn folk til alt som kan minne om fysisk arbeid.

Det er ett av livets små faktum, som ser ut for å ha gått deg hus forbi. 

Anonymkode: b989f...622

Det jeg ønsker meg i den her delen av livet (siden jeg er for gammel til å få barn og ikke ser for meg samboerskap/ekteskap), er egentlig bare noen å stole på og slappe av ilag med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tydelig at det er juleferie, og mange som kjeder seg. Jeg tar meg kanskje litt vel nær av at andre blir tråkka på, men jeg syns ikke det er greit! Om man har det kjipt så logg heller av nettet, ta en pepperkake, se en julefilm, men ikke skriv masse stygge ting til folk.

Heier på deg O.G! Fortell gjerne flere artige datinghistorier :) Du er kul :) 

Anonymkode: 3e5c5...852

Ryddet for sitat av slettet innlegg. Perelandra, mod.

Endret av Perelandra
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg var ute på punk konsert første juledag. Jeg såg stunning ut, om jeg skal si det selv. Den der pønkbunaden (svart kjole) var fantastisk på og sminken var top notch. 

Kom en fyr bortover (jeg vet om ham, han har samboer) og sa:

Du er så pen. Ikke se på meg. Jeg er ilag med noen og jeg vet jeg ikke bør se på deg.

Jeg svarte at vi kunne da bli bedre kjent hvis han ble singel igjen. Jeg var ikke interessert i å åpne opp for noe utroskap. Han spanderte øl hele kvelden, så jeg var storfornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...