Gå til innhold

O.G. dater


Gjest O.G.

Anbefalte innlegg

Rapport.

Jeg har prøvd online dating og noen av disse fyrene jeg har vært i kontakt med har jeg truffet i "real life" også. 

1. Første kaffe date gikk bra, men så ghostet mannen meg. Han prøvde seg å ta kontakt med meg senere med en sånn der teit melding "jeg lot ikke høre fra meg, var kanskje litt teit av meg det?". Jeg ignorerte den naturligvis.

2. Mannen prøvde seg på å være ekstremt cheap fra første stund, han begynte argumentere med en dame som jobbet på et lokalt kaffebar om å få en gratis sjokoladekakestykke fordi stykket så rart ut. Jeg såg hvor det bar  så i fra begynnelsen av så jeg fikk ham alltid til å betale når vi var på noe sammen. Etter tre måneder gav jeg beskjed om at det her var ikke helt noe jeg gadd mer. 

3. Se punkt nr 1. 

4. Se punkt nr 1. 

4. Se punkt nr 1. 

Jeg tar pause frem til februar og håper jeg treffer noen normale fyrer til våren.

Edit: Jeg gjorde det klart fra begynnelsen av til alle de her fyrene at jeg var interessert i forhold, hvis de ville ha enkel sex, så måtte de gå et annet steds hen. I praksis så betyr det at jeg ikke lå med noen andre enn date #2 og det etter en måneds bekjentskap.

Endret av O.G.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Denne må jeg følge, O.G.:Nikke:

Ryddet for sitat av slettet innlegg, og svar til dette. Perelandra, mod. 

Endret av Perelandra
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

22 timer siden, Mariángel skrev:

Denne må jeg følge, O.G.:Nikke:

Ryddet for sitat av slettet innlegg, og svar til dette. Perelandra, mod. 

Takk, håper det blir noen artige historier på min vei mot kjærlighet. 

Endret av O.G.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kjærlighet og hat er to sider av samme mynt.

Anonymkode: a1acc...651

Og det motsatte av kjærlighet er ikke hat, det er likegyldighet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, O.G. skrev:

Rapport.

Jeg har prøvd online dating og noen av disse fyrene jeg har vært i kontakt med har jeg truffet i "real life" også. 

1. Første kaffe date gikk bra, men så ghostet mannen meg. Han prøvde seg å ta kontakt med meg senere med en sånn der teit melding "jeg lot ikke høre fra meg, var kanskje litt teit av meg det?". Jeg ignorerte den naturligvis.

2. Mannen prøvde seg på å være ekstremt cheap fra første stund, han begynte argumentere med en dame som jobbet på et lokalt kaffebar om å få en gratis sjokoladekakestykke fordi stykket så rart ut. Jeg såg hvor det bar  så i fra begynnelsen av så jeg fikk ham alltid til å betale når vi var på noe sammen. Etter tre måneder gav jeg beskjed om at det her var ikke helt noe jeg gadd mer. 

3. Se punkt nr 1. 

4. Se punkt nr 1. 

4. Se punkt nr 1. 

Jeg tar pause frem til februar og håper jeg treffer noen normale fyrer til våren.

Edit: Jeg gjorde det klart fra begynnelsen av til alle de her fyrene at jeg var interessert i forhold, hvis de ville ha enkel sex, så måtte de gå et annet steds hen. I praksis så betyr det at jeg ikke lå med noen andre enn date #2 og det etter en måneds bekjentskap.

Var sexen bra? 

Anonymkode: 4472c...28f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du er som en magnet på ubesluttsomme feiginger her O.G. Ønsker deg masse lysse til i datingen, og håper det løser seg til fastelaven og bollesøndag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Kritt skrev:

Og det motsatte av kjærlighet er ikke hat, det er likegyldighet. 

Likegyldighet er bare en våt drøm for de minst likegyldige. 

Anonymkode: a1acc...651

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Minitroll skrev:

Høres ut som du er som en magnet på ubesluttsomme feiginger her O.G. Ønsker deg masse lysse til i datingen, og håper det løser seg til fastelaven og bollesøndag. 

Jeg har for lengst funnet ut av at menn er tidstyver og gjør det jeg kan for å ikke la menn kaste bort tiden min. Hvis de kan "holde en dame på gress" for den ene eller annen grunnen, at de kaaanskje vil noe med henne i fremtiden, så gjør de det. Hele forumet er fult opp av randen med fortellinger fra damer som lurer på hva han mente med ditt og datt. 

Han mener ikke en skit med det utenom å fø eiga ego, og jeg tror at flere kvinner vil ha enklere og sunnere datingliv når de faktisk forstår og tar ansvar for hva det innebærer. Nemlig å sette grenser for hvordan en selv vil bli behandlet og å kutte ut fyren når han ikke oppfører seg som folk. Man klarer jo ikke å ha det artig med det og møte menn med åpent sinn hvis ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til:) Håper du finner kjærligheten i en allright, bra mann! Lett å hate menn når man ser hva røkla av mannekjønnet skriver her inne hvertfall. 

Der ute er det heldigvis mange bra,  men kjærligheten er jo veldig unik så man må gjerne gjennom en del før man finner den det klaffer med på alle punkter :) Hold motet oppe og ikke ta ghosting personlig. 

Anonymkode: ddef8...d55

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så klart teite svar fra ab brukere. Hvorfor er jeg ikke overasket?

Men lykke til O.G. Blir gøy å lese flere historier 🙂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, floram skrev:

Oj! Dater du?!! 

Spennende! For jeg liker deg litt ;) heia deg! 

Har pause nu frem til februar, som sagt. ;)

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lykke til:) Håper du finner kjærligheten i en allright, bra mann! Lett å hate menn når man ser hva røkla av mannekjønnet skriver her inne hvertfall. 

Der ute er det heldigvis mange bra,  men kjærligheten er jo veldig unik så man må gjerne gjennom en del før man finner den det klaffer med på alle punkter :) Hold motet oppe og ikke ta ghosting personlig. 

Anonymkode: ddef8...d55

Jeg hater ikke menn, men jeg er skeptisk til menn og livet har lært meg at språket de virkelig forstår er tap.

3 minutter siden, smalls skrev:

Så klart teite svar fra ab brukere. Hvorfor er jeg ikke overasket?

Men lykke til O.G. Blir gøy å lese flere historier 🙂

Takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 Lett å hate menn når man ser hva røkla av mannekjønnet skriver her inne hvertfall. 

Anonymkode: ddef8...d55

Sant 🙊

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du er et grepa kvinnfolk, ikke alle tåler det, beklager taperene du har møtt.

Anonymkode: e6e38...13a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, ille at det er så mange som driver med denne ghoste-greia. 

Men jeg må spørre ang nr 2: du sier han er kjip, og det kan jo være. Men du fikk ham til å betale for deg hver gang dere var ute, i tre måneder? Det er ikke akkurat det jeg forbinder med å være kjip altså.... 

Lykke til videre, det finnes mange fisk i havet, selv om man må kysse noen frosker underveis 😊

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, smalls skrev:

Sant 🙊

Og basert på det kvinner skriver her skal man anta at alle kvinner er tilbakestående? 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, FrodeF skrev:

Og basert på det kvinner skriver her skal man anta at alle kvinner er tilbakestående? 

 

La oss ikke ødelegge O.G sin tråd med avsporing 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...