Gå til innhold

O.G. dater


Gjest O.G.

Anbefalte innlegg

 

21 timer siden, solmåneogstjerner skrev:

Uff, ille at det er så mange som driver med denne ghoste-greia. 

Men jeg må spørre ang nr 2: du sier han er kjip, og det kan jo være. Men du fikk ham til å betale for deg hver gang dere var ute, i tre måneder? Det er ikke akkurat det jeg forbinder med å være kjip altså.... 

Lykke til videre, det finnes mange fisk i havet, selv om man må kysse noen frosker underveis 😊

Jeg tok aldri med meg lommeboka på pur trass etter den gangen vi var på OX (en restaurant på Steinkjer) og han satt hele tiden og bemerket at her var det så dyrt å spise at her måtte vi virkelig ete opp all maten, for hvis ikke var det ikke verdt det. Hallo, hvis han ikke hadde råd til det, hvorfor foreslo han da OX istedenfor Orion (en pizzarestaurant lenger ned i gata)?

Han surmulte, men betalte. For ordens skyld så fikk han ofte middag her også, så det er ikke sånn at jeg utnyttet ham økonomisk på noe som helst vis. 

Ryddet for sitat av slettet innlegg, og svar til dette. Perelandra, mod. 

Endret av O.G.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

21 timer siden, O.G. skrev:

Jeg tok aldri med meg lommeboka på pur trass etter den gangen vi var på OX (en restaurant på Steinkjer) og han satt hele tiden og bemerket at her var det så dyrt å spise at her måtte vi virkelig ete opp all maten, for hvis ikke var det ikke verdt det. Hallo, hvis han ikke hadde råd til det, hvorfor foreslo han da OX istedenfor Orion (en pizzarestaurant lenger ned i gata)?

Han surmulte, men betalte. For ordens skyld så fikk han ofte middag her også, så det er ikke sånn at jeg utnyttet ham økonomisk på noe som helst vis. 

Ryddet for sitat av slettet innlegg, og svar til dette. Perelandra, mod. 

Jeg får lyst å gjemme ansiktet bak en pute når jeg leser dette, dang jeg hadde følt meg så flau at jeg vet ikke hvor jeg skulle gjort av meg hadde daten sagt noe sånt!

Anonymkode: e6e38...13a

Endret av Perelandra
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, O.G. skrev:

 

Jeg tok aldri med meg lommeboka på pur trass etter den gangen vi var på OX (en restaurant på Steinkjer) og han satt hele tiden og bemerket at her var det så dyrt å spise at her måtte vi virkelig ete opp all maten, for hvis ikke var det ikke verdt det. Hallo, hvis han ikke hadde råd til det, hvorfor foreslo han da OX istedenfor Orion (en pizzarestaurant lenger ned i gata)?

Han surmulte, men betalte. For ordens skyld så fikk han ofte middag her også, så det er ikke sånn at jeg utnyttet ham økonomisk på noe som helst vis. 

Ååå sånn oppførsel er så ukoselig. Ødelegger jo hele opplevelsen. 

Så lenge det ikke er noen utnyttelse fra noen side, så skjønner jeg deg veldig godt. Det der er usjarmerende. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg får lyst å gjemme ansiktet bak en pute når jeg leser dette, dang jeg hadde følt meg så flau at jeg vet ikke hvor jeg skulle gjort av meg hadde daten sagt noe sånt!

Anonymkode: e6e38...13a

 

21 timer siden, solmåneogstjerner skrev:

Ååå sånn oppførsel er så ukoselig. Ødelegger jo hele opplevelsen. 

Så lenge det ikke er noen utnyttelse fra noen side, så skjønner jeg deg veldig godt. Det der er usjarmerende. 

Han er en utrolig grei kar,  Jeg hadde satt like stor pris på om vi delte en pizza på Orion og drakk noen øl, enn mat og vin til en tusning på OX. Men den sytingen der kombinert med at han ikke er interessert i musikk eller kultur av noe slag gjorde at jeg valgte å si ha det godt til ham etter tre måneders tid.

Ryddet for sitat av slettet innlegg, og svar til dette. Perelandra, mod 

Endret av O.G.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Kritt skrev:

Og det motsatte av kjærlighet er ikke hat, det er likegyldighet. 

Det var vel det hun sa. Bare med andre ord.

Anonymkode: cf046...c1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, O.G. skrev:

Rapport.

Jeg har prøvd online dating og noen av disse fyrene jeg har vært i kontakt med har jeg truffet i "real life" også. 

1. Første kaffe date gikk bra, men så ghostet mannen meg. Han prøvde seg å ta kontakt med meg senere med en sånn der teit melding "jeg lot ikke høre fra meg, var kanskje litt teit av meg det?". Jeg ignorerte den naturligvis.

2. Mannen prøvde seg på å være ekstremt cheap fra første stund, han begynte argumentere med en dame som jobbet på et lokalt kaffebar om å få en gratis sjokoladekakestykke fordi stykket så rart ut. Jeg såg hvor det bar  så i fra begynnelsen av så jeg fikk ham alltid til å betale når vi var på noe sammen. Etter tre måneder gav jeg beskjed om at det her var ikke helt noe jeg gadd mer. 

3. Se punkt nr 1. 

4. Se punkt nr 1. 

4. Se punkt nr 1. 

Jeg tar pause frem til februar og håper jeg treffer noen normale fyrer til våren.

Edit: Jeg gjorde det klart fra begynnelsen av til alle de her fyrene at jeg var interessert i forhold, hvis de ville ha enkel sex, så måtte de gå et annet steds hen. I praksis så betyr det at jeg ikke lå med noen andre enn date #2 og det etter en måneds bekjentskap.

Nå sitter jeg her ganske målløs. Jeg trodde ærlig talt at du hadde en angstdiagnose og aldri kom deg ut av huset siden du er her 24 timer i døgnet. 

Hyggelig at du kommer deg ut av huset og se at du er på sjekkeren. 

Lykke til

Anonymkode: 36f0a...48d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nå sitter jeg her ganske målløs. Jeg trodde ærlig talt at du hadde en angstdiagnose og aldri kom deg ut av huset siden du er her 24 timer i døgnet. 

Hyggelig at du kommer deg ut av huset og se at du er på sjekkeren. 

Lykke til

Anonymkode: 36f0a...48d

Du kjenner meg nok ikke så godt som du tror. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, O.G. skrev:

Takk, håper det blir noen artige historier på min vei mot kjærlighet. 

Tvi tvi - heier på deg! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du er modig. Når jeg leser om dine og andres erfaringer fra datingmarkedet takker jeg høyere makter for at jeg allerede har en partner, for det der hadde jeg ikke overlevd. Lykke til, håper du finner gull der ute! :) 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, hind skrev:

Jeg synes du er modig. Når jeg leser om dine og andres erfaringer fra datingmarkedet takker jeg høyere makter for at jeg allerede har en partner, for det der hadde jeg ikke overlevd. Lykke til, håper du finner gull der ute! :) 👍

Vel, de beste er allerede partnered opp, vi krekene vi må nøyes med hverandre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, O.G. said:

Vel, de beste er allerede partnered opp, vi krekene vi må nøyes med hverandre. 

Nå, det er nok en god del bra fyrer der ute med masse igjen å gi som bare har hatt litt uflaks med kjærligheten. Det kan jo skje den beste. Det er en sånn du trenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Med dette underfundige temaet har til og med jeg en del snål erfaring, så jeg setter meg i godstolen ved peisen
og følger deg på dine vandringer over steppene. Hvil ut, fyll opp med krefter, pågangsmot, inspirasjon og tålmodighet. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker deg O.G for du har verbalt fillerista meg (jeg var anonym) slik at jeg fikk skikk på meg selv, og fikk det en del bedre enn før jeg fikk noen sannhetens ord fra deg. Jeg ønsker deg en god mann. Ikke en slik mann du ba meg i harde ord om å holde meg unna 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, floram skrev:

Jeg liker deg O.G for du har verbalt fillerista meg (jeg var anonym) slik at jeg fikk skikk på meg selv, og fikk det en del bedre enn før jeg fikk noen sannhetens ord fra deg. Jeg ønsker deg en god mann. Ikke en slik mann du ba meg i harde ord om å holde meg unna 😄 

Var det deg jeg bad om å slutte å betale for kuk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...