Gå til innhold

Føler det alltid er alle andre sin tur..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er liksom aldri min tur i kjærligheten. Andre finner hverandre så lett. Og så skulle jeg ønske jeg var mann. Skjønner noen kan få kjærlighetssorg av de og, men det virker som de tar veldig lett på brudd og har en ny i kikkerten hele tiden. Jeg bruker årevis på å glemme den jeg liker. Har likt 3 menn skikkelig i mitt 28 år lange liv. Resten har vært svake tiltrekninger. 

 

Anonymkode: 75454...173

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest thestranger

Du er ikke alene ts. Det føles ut som det ordner seg for alle andre. Det er kjipt. Selv har jeg gitt op kjærligheten for å være ærlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, thestranger skrev:

Du er ikke alene ts. Det føles ut som det ordner seg for alle andre. Det er kjipt. Selv har jeg gitt op kjærligheten for å være ærlig.

er redd jeg og må gjøre det. 
Føler jeg har andre regler enn andre. Uansett utseende, jobb, utdanning. økonomi, personlighet, så er jeg den som blir sisteprio, evt valgt bort av de jeg liker. Har ikke opplevd det slik bokstavelig. Jeg er den av oss som bruker lang tid på å gå videre, mens de andre virker alltid til å komme seg videre først og være i gang med nye. Derfor tør jeg heller ikke gå inn for et forhold. Fordi jeg er den som kommer til å bli dumpet, og han kommer til å gå videre veldig lett. 
Jeg tenker på en fyr på 3.året...føler det er veldig bortkastet selvfølgelgig. men så er det betyrggende at jeg aldri kommer til å bli lykkelig forelsket. 
Med han fyren her, har virket interessert, men så forelsket han seg i en annen  2 år etter vi bare flørtet litt. hun ville ikke ha han, og har en kjæreste..men nå ser jeg de har tatt opp igjen kontakten. men virker fredeles som hun er sammen med mannen sin. 
Er liksom aldri min tur..

Anonymkode: 75454...173

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

er redd jeg og må gjøre det. 
Føler jeg har andre regler enn andre. Uansett utseende, jobb, utdanning. økonomi, personlighet, så er jeg den som blir sisteprio, evt valgt bort av de jeg liker. Har ikke opplevd det slik bokstavelig. Jeg er den av oss som bruker lang tid på å gå videre, mens de andre virker alltid til å komme seg videre først og være i gang med nye. Derfor tør jeg heller ikke gå inn for et forhold. Fordi jeg er den som kommer til å bli dumpet, og han kommer til å gå videre veldig lett. 
Jeg tenker på en fyr på 3.året...føler det er veldig bortkastet selvfølgelgig. men så er det betyrggende at jeg aldri kommer til å bli lykkelig forelsket. 
Med han fyren her, har virket interessert, men så forelsket han seg i en annen  2 år etter vi bare flørtet litt. hun ville ikke ha han, og har en kjæreste..men nå ser jeg de har tatt opp igjen kontakten. men virker fredeles som hun er sammen med mannen sin. 
Er liksom aldri min tur..

Anonymkode: 75454...173

Skjønner godt hvordan du har det. Er selv lei av at menn jeg faller for enten har sterkere følelser for andre eller de ikke er over eksene sine. Og jeg er alltid den som står igjen alene. Så vet godt den følelsen av at det aldri er "vår tur" til å bli valgt.

Anonymkode: 38bbf...888

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner godt hvordan du har det. Er selv lei av at menn jeg faller for enten har sterkere følelser for andre eller de ikke er over eksene sine. Og jeg er alltid den som står igjen alene. Så vet godt den følelsen av at det aldri er "vår tur" til å bli valgt.

Anonymkode: 38bbf...888

:(
Nå er det ikke slik at når jeg møter de er de ikke over eksen sin. Det er mer det at jeg ikke turte, og så går han videre, og så ser jeg at han er villig til å gi mer for et evt forhold med henne enn han prøvde med meg. 
Han har tatt kontakt med meg faktisk, i høst...men ingen flørting. håper nesten at det var fordi han også tenker litt på meg. 
Det er ikke det at de alltid avviser meg, men jeg føler liksom alltid at de vil gi mer for en annen kvinne, enten det er en eks eller en helt ny, mens jeg blir stående igjen alene og reserve. Dette handler ikke om utseendet heller. Det er ikke slik at hun høye, unge, slanke og vakre bare kan velge...ikke hvis hun er meg 😛 da kan nesten hvem som helst ta hans interesse. 
 

Anonymkode: 75454...173

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

og andre kan liksom dumpe hverandre, eller den ene blir dumpet men "venter" likevel. Så kan de gjenoppta kontakten og holde på på nytt. mine drømmemenn venter alltid på en annen. lurer på hvordan det føles, at den du liker alltid vil vente på deg.
Jeg må alltid bekymre meg for at han skal finne en annen, bli bortprioritert. jeg avviste han foredi jeg tenke meg at dette ville skje, så vi rakk aldri å date skikkelig. men jeg liker ikke å se at de har kontakt igjen. selv om hun fremdeles har bilde av en annen mann som hun skeiver "gutten min ❤️ " til.

Anonymkode: 75454...173

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 20.12.2018 den 16.01, AnonymBruker skrev:

Skjønner godt hvordan du har det. Er selv lei av at menn jeg faller for enten har sterkere følelser for andre eller de ikke er over eksene sine. Og jeg er alltid den som står igjen alene. Så vet godt den følelsen av at det aldri er "vår tur" til å bli valgt.

Anonymkode: 38bbf...888

hvor gammel er du? Følte du dette fra da du var barn? det gjorde faktisk jeg. det stemmer jo...
 

Anonymkode: 75454...173

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta det fra en som har både dårlige og gode erfaringer i livet, og kjærlighetslivet i dette tilfellet: Du må bare ta og gå for det man vil ha i livet, det nytter ikke å "vente på tur". 

Anonymkode: 1021b...970

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.12.2018 den 4.50, AnonymBruker skrev:

Det er liksom aldri min tur i kjærligheten. Andre finner hverandre så lett. Og så skulle jeg ønske jeg var mann. Skjønner noen kan få kjærlighetssorg av de og, men det virker som de tar veldig lett på brudd og har en ny i kikkerten hele tiden. Jeg bruker årevis på å glemme den jeg liker. Har likt 3 menn skikkelig i mitt 28 år lange liv. Resten har vært svake tiltrekninger. 

 

Anonymkode: 75454...173

Hvorfor tror du menn har det enklere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, O.G. skrev:

Hvorfor tror du menn har det enklere?

Fordi det virker som at de aldri ser bare en. Men alle.. 

Anonymkode: 75454...173

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...