Gå til innhold

Han fikk klamme hender og rask hjerterytme


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er helt i startfasen med en fyr. Vi var hjemme hos han sist date og så på film. Jeg lå i armkroken hans og etterhvert ble det mye kyssing. Jeg merket at hjertet hans slo veldig raskt og at hendene hans var klamme. 

Tror ikke fyren har så mye erfaring med damer, da han virker litt klønete med kyss og kosing og sånt. Har nesten ikke hørt noe fra han siden han reiste hjem til hjemlandet sitt til jul, så nå lurer jeg på om han ikke var så interessert likevel.

Kunne den raske hjerterytmen og klamme hendene bety at han bare var nervøs pga. lite erfaring? Eller var han bare kåt? Trodde kanskje det var et begynnende forelskelse, men ser ut som jeg tok feil

Anonymkode: b459d...c9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han har liten penis og var nær ved å bli avslørt. Men han klarte seg ved å "reise til utlandet". Han fikk flørtet litt uten å bli oppdaget. Ville ikke regnet med å høre noe mer fra han.

Anonymkode: dc27f...879

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha hørtes ut som min date også. Han har også reist hjem til hjemlandet sitt på juleferie.

Anonymkode: cdb24...1de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Haha hørtes ut som min date også. Han har også reist hjem til hjemlandet sitt på juleferie.

Anonymkode: cdb24...1de

Har dere kontakt?

Kanskje han trengte juleferie fra meg og :(

TS

Anonymkode: b459d...c9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en klassisk sympaticusaktivering forårsaket av litt nerver og begynnende ereksjon. Diagnose satt 20/12-18

Anonymkode: 285a9...6f1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem legger i det hele tatt merke til sånt på andre? Tenker du overanalyserer og finner de tegnene du vil finne. For alt vi vet kanskje han tok kokain for et par dager siden og satt med abstinenser 

Anonymkode: 58898...30d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har dere kontakt?

Kanskje han trengte juleferie fra meg og :(

TS

Anonymkode: b459d...c9d

Nei, men han sa det til meg på forhånd. Pga at han kom til å være veldig opptatt med å møte alle vennene sine og hjelpe foreldrene. Han sa at når han var hjemme var disse ukene som tre dager. 

Forstår at han er opptatt og har mye å ta igjen da han ser venner og familie veldig sjelden. Han sa han skulle sende en god jul melding da.

 

Jeg legger også merke til slike ting som at hjertet slår fortere. Det gjør det på meg også når jeg blir nervøs eller liker noen, men om det er slik på andre vet jeg ikke

Anonymkode: cdb24...1de

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 12/20/2018 at 1:14 AM, AnonymBruker said:

Han har liten penis og var nær ved å bli avslørt. Men han klarte seg ved å "reise til utlandet". Han fikk flørtet litt uten å bli oppdaget. Ville ikke regnet med å høre noe mer fra han.

Anonymkode: dc27f...879

🤣🙄

 

Bare på KG... 

Anonymkode: ccfc0...7dc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, men han sa det til meg på forhånd. Pga at han kom til å være veldig opptatt med å møte alle vennene sine og hjelpe foreldrene. Han sa at når han var hjemme var disse ukene som tre dager. 

Forstår at han er opptatt og har mye å ta igjen da han ser venner og familie veldig sjelden. Han sa han skulle sende en god jul melding da.

 

Jeg legger også merke til slike ting som at hjertet slår fortere. Det gjør det på meg også når jeg blir nervøs eller liker noen, men om det er slik på andre vet jeg ikke

Anonymkode: cdb24...1de

Takk for et seriøst svar

Vanskelig å ikke legge merke til når man spooner og hodet ligger mot brystet hans.

Bra han sa i fra først da. Ønsker dere lykke til, høres ut som han liker deg ❤

Jeg har gitt opp min. Menmen, 2019 er året det skjer;)

TS

Anonymkode: b459d...c9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han høres ut som en liten jomfru. Kvinner skal tas med til nye høyder. Ikke være høydepunktet. Kvitt deg med han og velg heller en ordentlig mann som vet hva han gjør.

Anonymkode: 44ee8...b3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, men han sa det til meg på forhånd. Pga at han kom til å være veldig opptatt med å møte alle vennene sine og hjelpe foreldrene. Han sa at når han var hjemme var disse ukene som tre dager. 

Forstår at han er opptatt og har mye å ta igjen da han ser venner og familie veldig sjelden. Han sa han skulle sende en god jul melding da.

 

Jeg legger også merke til slike ting som at hjertet slår fortere. Det gjør det på meg også når jeg blir nervøs eller liker noen, men om det er slik på andre vet jeg ikke

Anonymkode: cdb24...1de

Det er helt normalt å bli svett i hendene og få raskere hjertefrekvens hvis man er litt nervøs eller spent på noe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for et seriøst svar

Vanskelig å ikke legge merke til når man spooner og hodet ligger mot brystet hans.

Bra han sa i fra først da. Ønsker dere lykke til, høres ut som han liker deg ❤

Jeg har gitt opp min. Menmen, 2019 er året det skjer;)

TS

Anonymkode: b459d...c9d

Jeg vet ikke med «min» heller. Har bestemt meg at 2019 er året for meg også😊

Anonymkode: cdb24...1de

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...