Gå til innhold

Noen elbileiere som føler seg lurt? Betal i vei dere også!! 😂


BMW 5-serie 535D

Anbefalte innlegg

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette blir for dumt, TS. Nå kritiserer du bare for å kritisere. Tror alle på KG har fått med seg din mening om elbiler.

Anonymkode: fd239...a71

Nei, må samle all dritt som kommer opp med elbiler, alle snakker dritt om diesel, da må jeg få kontre tilbake og si det negative om lekebiler 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Budskapet er trolling. Bare se på avataren hans. Vedkommende spiller rollen som bygdetullingen som aldri ble voksen. 

Anonymkode: 33f09...61e

Nei, jeg har aldri trollet og kommer heller aldri til å trolle her inne..

Hvilken avatar? Ulven??

Er voksen, har både nedbetalt hus, ordentlig bil og en veldig godt betalt jobb, eneste jeg mangler er et kvinnfolk.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

+sikkert en fanatisk FRP velger som nekter å innse at partiet sitt har gått tilbake på alle lovnader om billigere miljødiesel og bomnedleggelser

Anonymkode: d7df2...cd7

Nope, FRP har det bare i kjeften, stemmer såklart Senterpartiet 😎 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste med elbil er jo uansett at man slipper dyre bensinutgifter. Det får ingen tatt fra oss, om ikke man skal seksdoble strømprisene da. 😂

Sparer ihvertfall en femtilapp bare frem og tilbake til jobben i bensinutgifter. 

Anonymkode: 48783...1b3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, BMW 5-serie 535D skrev:

Nei, jeg har aldri trollet og kommer heller aldri til å trolle her inne..

Hvilken avatar? Ulven??

Er voksen, har både nedbetalt hus, ordentlig bil og en veldig godt betalt jobb, eneste jeg mangler er et kvinnfolk.  

Hm.... skal tro hvorfor?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt greit å betale litt for bompassering, det kommer ikke akkurat som en overraskelse. Bensinprisen er fremdeles skyhøy i forhold til de få kronene jeg får ekstra på strømregninga, og skulle det bli forbud mot å kjøre i kollektivfeltet er det også greit. Jeg følger stort sett køa i privatbilfeltet uansett.

Men hvis du har glede av det kan jeg godt late som om det er et problem altså.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, Angelheart2 skrev:

Hm.... skal tro hvorfor?

Hva tror du? Er nok ikke slik du tror, mangler faktisk ikke kvinner som vil ha meg, men mangler kvinnfolk som jeg føler er ho rette for meg. Vil nemlig ha fast forhold og forhåpentligvis noe varig med, lei bruk og kast...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Angelheart2 skrev:

Hm.... skal tro hvorfor?

Jeg kan såklart ikke skaffe meg et kvinnfolk som er for lekebil hvertfall... 😂

Endret av BMW 5-serie 535D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det "morsomme" oppe i dette er jo at Staten har hele tiden gjort det klart at de insentivene som el-biler har nytt godt av KUN har vært midlertidige. Og når regjeringen nå begynner å tenke i de baner at nå skal dette strammes inn på, så hyler koret med at dette er lureri, at da hadde vi aldri kjøp el-bil etc etc.... Få huet opp av sanden. Dette har dere visst om hele tiden.

Anonymkode: 2ee6a...874

De eneste som hyler er da elbilmotstanderene. Som du selv skriver, det har da vært klart som dagen hele tiden at dette var midlertidige incentiver.

Anonymkode: 003c3...65c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tydeligvis noen som føler seg lurt:

https://www.nrk.no/hordaland/na-ma-ogsa-elbilistene-betale-bompenger-1.14251051

 

Anonymkode: 041e2...5fa

Den dama har ikke regnet på det i det hele tatt. Selvfølgelig er det store økonomiske fordeler med elbil, selv med bompenger.

 

Charlotte Haveland tror det som nå er i ferd med å skje vil få konsekvenser, og at færre kommer til å kjøpe seg elbil.

– Ja, det tror jeg absolutt. Nå vil det ikke lenger være noen økonomisk gevinst å hente ut. 

Anonymkode: bad22...8ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.12.2018 den 0.09, BMW 5-serie 535D skrev:

Ja, snart må dere betale like mye i bomstasjoner som normale biler, rett og rimelig er det! Elbiler er tyngre og sliter mer på veien enn det fossile biler gjør! Kos dere med bomstasjoner, lykke til 😂😂

Hvilke goder er det å kjøre lekebiler for nå?

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/RxAooJ/naa-kommer-bompengesjokket-for-elbiler-i-bergen?utm_source=vgfront&utm_content=row-19

Bare det å ha et nick som @BMW 5-serie 535D forteller litt om et barnslig forhold til bilen. Jeg hverken kjører el bil eller fossil, jeg sykler til jobben. Det går raskere enn både buss og bil, samt at jeg ikke kan la være å smile når jeg sykler forbi når dere står i kø i rullesofaen deres. Skulle jeg kjøpt bil i dag hadde det garantert blitt elbil. Ingenting er gratis i livet, ei heller å kjøre elbil. Det er vel aldri noen som hadde trodd at man skulle slippe å betale bompenger fordi man kjører elbil? 

Anonymkode: 61ef5...cd8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 timer siden, BMW 5-serie 535D skrev:

Nei, jeg har aldri trollet og kommer heller aldri til å trolle her inne..

Hvilken avatar? Ulven??

Er voksen, har både nedbetalt hus, ordentlig bil og en veldig godt betalt jobb, eneste jeg mangler er et kvinnfolk.  

Det du fokuserer på noe som tydelig viser umodenhet. Kvinner er opptatt av hva du kan tilby i forholdet, ikke hvor mye du tjener eller hvilke bil du syns er kul. Du fremstår som en guttunge og ikke en mann. 

Kvinner vil ha en partner som lytter og ikke bare fikser, har emosjonell dybde, er tilstede i forholdet, er litt romantisk og gir og tar i sengen. Viser man svakheter, følelser, gir komplementer fra hjertet, har evnen til å ta avgjørelser og er flink å kommuniserer så er man langt på vei til å være en attraktiv partner som mann. Når det gjelder hvilke bil man kjører, statussymbol eller materialisme så er ikke det så viktig. Skrytepaver er for eksempel en dårlig deal. Tenke du kan parkere bilen din i garasjen og heller fundere over litt viktigere ting som kvinner faktisk vil ha.

 

 

Anonymkode: 61ef5...cd8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge bensinprisene er slik som de er kan vi uansett flire herfra til banken!

Anonymkode: 92cf4...d4c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.12.2018 den 0.09, BMW 5-serie 535D skrev:

Ja, snart må dere betale like mye i bomstasjoner som normale biler, rett og rimelig er det! Elbiler er tyngre og sliter mer på veien enn det fossile biler gjør! Kos dere med bomstasjoner, lykke til 😂😂

Hvilke goder er det å kjøre lekebiler for nå?

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/RxAooJ/naa-kommer-bompengesjokket-for-elbiler-i-bergen?utm_source=vgfront&utm_content=row-19

Hvorfor er dette et problem for deg? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bare det å ha et nick som @BMW 5-serie 535D forteller litt om et barnslig forhold til bilen. Jeg hverken kjører el bil eller fossil, jeg sykler til jobben. Det går raskere enn både buss og bil, samt at jeg ikke kan la være å smile når jeg sykler forbi når dere står i kø i rullesofaen deres. Skulle jeg kjøpt bil i dag hadde det garantert blitt elbil. Ingenting er gratis i livet, ei heller å kjøre elbil. Det er vel aldri noen som hadde trodd at man skulle slippe å betale bompenger fordi man kjører elbil? 

Anonymkode: 61ef5...cd8

Barnslig å ha en ordentlig bil? Javel?? Tøft å sykle ass, er så tøff så jeg også må bruke AB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det du fokuserer på noe som tydelig viser umodenhet. Kvinner er opptatt av hva du kan tilby i forholdet, ikke hvor mye du tjener eller hvilke bil du syns er kul. Du fremstår som en guttunge og ikke en mann. 

Kvinner vil ha en partner som lytter og ikke bare fikser, har emosjonell dybde, er tilstede i forholdet, er litt romantisk og gir og tar i sengen. Viser man svakheter, følelser, gir komplementer fra hjertet, har evnen til å ta avgjørelser og er flink å kommuniserer så er man langt på vei til å være en attraktiv partner som mann. Når det gjelder hvilke bil man kjører, statussymbol eller materialisme så er ikke det så viktig. Skrytepaver er for eksempel en dårlig deal. Tenke du kan parkere bilen din i garasjen og heller fundere over litt viktigere ting som kvinner faktisk vil ha.

 

 

Anonymkode: 61ef5...cd8

Umodenhet å ha nedbetalt hus, bil, og en fast godt betalt jobb? 

Kjenner du meg? Tenk om jeg lytter og alt det ei kvinne drømmer om, jeg hopper bare ikke på hvilken som helst jente lengre, er for gammel til det, ser etter noe varig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, stan skrev:

Hvorfor er dette et problem for deg? 

Problem er det ikke, jeg bare gotter meg over de som har anskaffet seg lekebil til ingen nytte 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, BMW 5-serie 535D skrev:

Problem er det ikke, jeg bare gotter meg over de som har anskaffet seg lekebil til ingen nytte 😉

Ingen nytte? Den bringer meg fram og tilbake hver dag. Gjør akkurat det samme som en annen småbil, men uten å slippe ut gift i nærmiljøet. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...