Gå til innhold

Hytte, voksne barn og sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er invitert på hytta til min nye kjæreste i jula. Der er også kjærestens to døtre (20 og 22) og den eldste har med sin kjæreste. Kan jeg forvente sex, eller er det mer normalt å unngå det med barna i samme hytte, selv om de er voksne.

Spør av nysgjerrighet. Ingen big deal.

Anonymkode: d69fa...41a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kommer jo an på hvor lydt det er og om dere alle skal oppholde dere på hytta hele tiden. Noen skal kanskje ut og handle, base i snøen, gå på ski osv. Kanskje rommene ligger langt fra hverandre. Man trenger heller ikke ha den mest høylydte, sprelske sexen når andre kan høre dere. 

Anonymkode: 87585...99d

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det unngår dere. Eneste unntak er om barna er ute på  noe opplegg i mange timer men seriøst ikke tenk sex denne helgen 

Anonymkode: 9fdf8...1ce

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er invitert på hytta til min nye kjæreste i jula. Der er også kjærestens to døtre (20 og 22) og den eldste har med sin kjæreste. Kan jeg forvente sex, eller er det mer normalt å unngå det med barna i samme hytte, selv om de er voksne.

Spør av nysgjerrighet. Ingen big deal.

Anonymkode: d69fa...41a

Hehe, det er vel minst like sannsynlig at hu eldstedattera som har med typen kommer til å stå for knirkelydene i hytta.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det unngår dere. Eneste unntak er om barna er ute på  noe opplegg i mange timer men seriøst ikke tenk sex denne helgen 

Anonymkode: 9fdf8...1ce

Enig! Hadde ikke hatt sex.

Anonymkode: 7bd77...2c5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666

Det er bare å si at dere vil ha utendørjacuzzien for dere selv i to timer mens jentene lager middag. Det er viktig av TS gir denne beskjeden. Problem solved.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Alterego666 skrev:

Det er bare å si at dere vil ha utendørjacuzzien for dere selv i to timer mens jentene lager middag. Det er viktig av TS gir denne beskjeden. Problem solved.

Du er godt vant ja:) Jacuzzi på hytta- akkurat:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
1 time siden, visp skrev:

Du er godt vant ja:) Jacuzzi på hytta- akkurat:)

Jeg bare kødda. Jeg har ikke engang en hytte å sette stampen utenfor. 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter 18 åringen tok oss på fersken og har dette som sin favoritt historie i hvert familieselskap, råder jeg dere til å avstå. Det er ikke verdt det. 

Anonymkode: bcff7...663

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner ikke denne redselen folk har for sex. Helt naturlig at folk har det! Vi har familiehytte. Jeg og min mann har sex, og det regner jeg med at de andre voksne har også. Det går an å gjøre det stille, og skulle noen høre noe er ikke det verdens undergang! 

 

Anonymkode: 02436...ba3

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med de ovenfor, kos dere med stillesex på soverommet eller på badet. Hilsen hytteeier (47m2) 😁💓

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Alterego666 skrev:

Jeg bare kødda. Jeg har ikke engang en hytte å sette stampen utenfor. 🙂

Snur du stampen på hodet har du fixa deg billig hytte:laugh:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg og min kjæreste har sex selv om mine tenåringsbarn/voksne barn  er i hus, ærlig talt, hvorfor ikke?

Anonymkode: 84cea...11e

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Alterego666 skrev:

Det er bare å si at dere vil ha utendørjacuzzien for dere selv i to timer mens jentene lager middag. Det er viktig av TS gir denne beskjeden. Problem solved.

Jada. Da kan de like godt si at "nå skal vi ha sex, jeg og pappaen deres. Hold dere unna!".... Ekkelt, sånn gjør man ikke.

Anonymkode: 7bd77...2c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg og min kjæreste har sex selv om mine tenåringsbarn/voksne barn  er i hus, ærlig talt, hvorfor ikke?

Anonymkode: 84cea...11e

Merker de det? I så fall, synes jeg dere er usmakelige!

Anonymkode: 7bd77...2c5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...