Gå til innhold

Hvordan godta og leve med at forelskelse er din fiende?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Forelskelse er for meg en gift som gjør deg blind. Ingen fornuftige handlinger blitt tatt med forelskelse. Se på kvinnene som forelsker seg  i muslimkse menn for eksempel. Forelskelsen kan være en felle til et grusomt liv. 

Anonymkode: 05f0f...869

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spis noen krumkaker med krem og kjøp en boks pepperkaker med melis. Lag gløgg og tilsett epleskiver, så kanskje du får smake på noe søtt og ikke bare går rundt med den ekle bitterheten din ❤

Trekk opp rullgardina fra ditt mørke og hat og slipp det fine lyset inn :)

Ja, det finnes mange uheldige og grusomme situasjoner som kan komme ut av forelskelse. For eksempel vold, overgrep, økonomisk ruin og masse mer destruksjon, men da har man valgt feil partner. Man skal også tenke seg godt om om partneren er god før man slipper følelsene løs og kommer det røde flagg bør man ta de på alvor. Kjærlighet er den mest helbredende kraften i universet og ut fra kjærlighet har alt blitt skapt, så vi kan ikke si at forelskelse er gift og ondskap bare fordi man har noen dårlige erfaringer.  Det finnes utrolig mange givende og gode forhold, uavhengig av trosretning eller etnisitet.

Du sier at ingen fornuftige avgjørelser har blitt tatt med forelskelse og kjærlighet,  men det er feil; ingen fornuftige avgjørelser har blitt tatt med hat. 

Endret av faraniva
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, faraniva skrev:

Spis noen krumkaker med krem og kjøp en boks pepperkaker med melis. Lag gløgg og tilsett epleskiver, så kanskje du får smake på noe søtt og ikke bare går rundt med den ekle bitterheten din ❤

Trekk opp rullgardina fra ditt mørke og hat og slipp det fine lyset inn :)

pepperkaker, melis æsj! gløss, æsj! 
Det er naivt å slippe inn lyset.

Anonymkode: 05f0f...869

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, faraniva skrev:

 

Du sier at ingen fornuftige avgjørelser har blitt tatt med forelskelse og kjærlighet,  men det er feil; ingen fornuftige avgjørelser har blitt tatt med hat. 

 

TS nevner ikke kjærlighet, kun forelskelse. Forelskelse er en rus, den er altoppslukende og intens. Den kan være farlig fordi det er i forelskelsesrusen man ikke ser de røde flaggene du nevner. Kjærlighet er noe helt annet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Kaffefrøken skrev:

 

TS nevner ikke kjærlighet, kun forelskelse. Forelskelse er en rus, den er altoppslukende og intens. Den kan være farlig fordi det er i forelskelsesrusen man ikke ser de røde flaggene du nevner. Kjærlighet er noe helt annet. 

og det er det som er så kjedelig. jeg bare vet jeg ikke kan velge ut fra forelskelse fordi den vil bare føre til dumme valg. 

Anonymkode: 05f0f...869

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

og det er det som er så kjedelig. jeg bare vet jeg ikke kan velge ut fra forelskelse fordi den vil bare føre til dumme valg. 

Anonymkode: 05f0f...869

 

Man kan ikke forutse om forelskelsen vil føre til ekte kjærlighet. Det er noe man bare må ta sjansen på om man tør! Det er skummelt. Forelskelse kan være så fantastisk, men også inderlig vondt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Kaffefrøken skrev:

 

Man kan ikke forutse om forelskelsen vil føre til ekte kjærlighet. Det er noe man bare må ta sjansen på om man tør! Det er skummelt. Forelskelse kan være så fantastisk, men også inderlig vondt. 

ja, men jeg er lei av at det gjør vondt. er ikke det at jeg går etter utilgjengelige menn og drittsekker men jeg finner alltid en grunn for å ikke fortsette.

Anonymkode: 05f0f...869

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

ja, men jeg er lei av at det gjør vondt. er ikke det at jeg går etter utilgjengelige menn og drittsekker men jeg finner alltid en grunn for å ikke fortsette.

Anonymkode: 05f0f...869


Du må stole mer på deg selv. Du er bra nok! Når selvtilliten er på plass vil du tørre å hoppe i det. 😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at forelskelse er noe sabla mainnskjit, men det er jævla søkt å dra islam inn i dette.

Anonymkode: e831c...33c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig i at forelskelse er noe sabla mainnskjit, men det er jævla søkt å dra islam inn i dette.

Anonymkode: e831c...33c

Men hva skal du gjøre hvis du forelsker deg i en muslim?  Det er dumpegrunn i seg selv. De kan ikke elske. De later likevel som de er forelsket slik at de kan sette barn på deg. 

De er jo bare onde. Men det virker så hærlig. Tenk å kunne drive slik og aldri forelske seg.

Anonymkode: 05f0f...869

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...