Gå til innhold

Slettet og blokkert fra sosiale medier🤷🏽‍♀️


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 hours ago, AnonymBruker said:

som om det innlegget her var ment til min ekssamboer det ble slutt med for 3 uker siden. slettet meg, blokkerte og fjernet bilder av oss, addet jenter på instagram og gjorde det slutt og kom tilbake igjen. samme regla hver gang.. nå til slutt mistet jeg bare all respekt og følelser for han, så det er slutt for godt denne gangen. 

tro meg, det blir ikke bedre! jeg håpet det skulle bli bedre for hver gang, men orket ikke mer rett og slett. 

ville gått om jeg var deg, føler meg så fri og mye bedre uten en ustabil mann som drar meg ned gang på gang! 

Anonymkode: d621d...e22

Jeg flyttet fra min for 5 mnd siden og forholdet var av og på. Ga han flere sjanser og da ingenting skjedde ble jeg utålmodig og ville ikke mer. Istedet for at han skulle fikse opp og få meg tilbake åpnet han tinder. Ikke bare ein, men to ganger åpnet han seg tinder. Er så psykisk utslitt😫

Ts

Anonymkode: 67ed8...6a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 hours ago, AnonymBruker said:

Det er nettopp det man har lett for å gjøre, man ender tilslutt opp med å speile vedkommende. Du vil helt sikkert føle på et slags savn og også et lite håp om at han søker kontakt, men dette er bare en fase. Jo lenger du klarer å la vær å svare, tenke på han og vie han oppmerksomhet, jo lettere vil det være å bare gå videre, glemme han. Ikke svar. Dere er ikke ment for hverandre. 

Takk for det! Han dukka opp når jeg minste ventet det. Han ha fått meg til å kjenne på følelser jeg aldri har kjent på før. Jeg føler en varme og en godhet. Det er mye lettere å gi til noen som faktisk elsker deg og som ønsker deg vel. Han jeg var med tidligere klaget over at jeg ikke gav nok, men det var fordi han tok alt jeg hadde og ville ha mer, samtidig som han brøt meg helt ned. 

Nyt å vær litt singel, søk trøst og hygge hos familie og gode venner! :) Det finnes noen der ute som kommer til å elske deg, ønske deg vel og som bygger deg opp! 

Anonymkode: 8c8df...255

 

Takk for støtten! Det hjelper veldig på! 

Håper å møte på en virkelig gentleman denne gangen, en som elsker meg og vil ha en familie med meg. En som tar meg seriøs og vil ikke gjør meg vondt🙏🏼

Anonymkode: 67ed8...6a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg flyttet fra min for 5 mnd siden og forholdet var av og på. Ga han flere sjanser og da ingenting skjedde ble jeg utålmodig og ville ikke mer. Istedet for at han skulle fikse opp og få meg tilbake åpnet han tinder. Ikke bare ein, men to ganger åpnet han seg tinder. Er så psykisk utslitt😫

Ts

Anonymkode: 67ed8...6a3

tuller du???? min også, med tindergreiene. som sagt.. kunne vært mitt innlegg

Anonymkode: d621d...e22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skummelt at det er så mange som går gjennom slik. Vett aldri når man finner den neste psykopaten. Denne gangen skal jeg være veldig forsiktig med å få ny mann, og sette klare grenser, skal bli behandlet med respekt. 

Håper ikke vi datet samme fyr😆

ts

 

Anonymkode: 67ed8...6a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker said:

tuller du???? min også, med tindergreiene. som sagt.. kunne vært mitt innlegg

Anonymkode: d621d...e22

Skummelt at det er så mange som går gjennom slik. Vett aldri når man finner den neste psykopaten. Denne gangen skal jeg være veldig forsiktig med å få ny mann, og sette klare grenser, skal bli behandlet med respekt. 

Håper ikke vi datet samme fyr😆

ts

Anonymkode: 67ed8...6a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, IommI skrev:

Sliter han med depresjon? Jeg gjorde/gjør slikt selv, fordi jeg blir sint og forbannet på alle og hele verden. Men jeg slettet alle, og ikke kun èn person. 

Du trenger anger management. Du kan ikke være så sint, dette minner meg om en episode med Rob Kardashian. 

Anonymkode: 1511c...1f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Skummelt at det er så mange som går gjennom slik. Vett aldri når man finner den neste psykopaten. Denne gangen skal jeg være veldig forsiktig med å få ny mann, og sette klare grenser, skal bli behandlet med respekt. 

Håper ikke vi datet samme fyr😆

ts

Anonymkode: 67ed8...6a3

haha vi var samboere i 2 år, ble slutt for 3 uker siden, så tror ikke det er samme men det er skremmende likt

Anonymkode: d621d...e22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker said:

haha vi var samboere i 2 år, ble slutt for 3 uker siden, så tror ikke det er samme men det er skremmende likt

Anonymkode: d621d...e22

 

Vi fortjener bedre❤️ Har troen på at det finnes en snill og god mann der ute som er verdt å bruke årene sine på.

 

ts

Anonymkode: 67ed8...6a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Takk for støtten! Det hjelper veldig på! 

Håper å møte på en virkelig gentleman denne gangen, en som elsker meg og vil ha en familie med meg. En som tar meg seriøs og vil ikke gjør meg vondt🙏🏼

Anonymkode: 67ed8...6a3

Har hatt samme opplevelse som deg, men jeg klarer ikke tanken på en ny mann. Eneste jeg ønsker meg er kontroll over mitt eget liv. Det klarer jeg tydeligvis ikke så lenge jeg er emosjonelt (romantisk/kjæresteforhold) bundet til et annet menneske. Jeg har rett og slett ikke overskudd til å ta meg av et annet menneske samtidig som jeg skal ta vare på meg selv. Spesielt ikke når man blir behandlet slik. Blir utslitt bare av tanken.

Anonymkode: 405d4...42f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Har hatt samme opplevelse som deg, men jeg klarer ikke tanken på en ny mann. Eneste jeg ønsker meg er kontroll over mitt eget liv. Det klarer jeg tydeligvis ikke så lenge jeg er emosjonelt (romantisk/kjæresteforhold) bundet til et annet menneske. Jeg har rett og slett ikke overskudd til å ta meg av et annet menneske samtidig som jeg skal ta vare på meg selv. Spesielt ikke når man blir behandlet slik. Blir utslitt bare av tanken.

Anonymkode: 405d4...42f

Jeg er enig med deg her. Jeg selv vil ikke hoppe på en neste mann og i et nytt forhold. Nå skal jeg bruke god tid på meg selv og konsentrere meg på mitt liv og få orden. Når jeg er klar så er jeg åpen for å bli kjent og håper at neste mann er verdt å bruke tiden min på og skape en familie med.

som du sikkert har lest så flyttet jeg ut for 5 mnd siden til familien min, mens han bodde der. Igår flyttet han ut for godt og tok med seg alle tingene sine, nøkkelen la han under dørmatta. Jeg har ennå ikke klart å dra hjem for å se. Det blir tøft å dra hjem og leiligheten er tom og han har gått sin vei. 

Tilstanden min nå så er jeg ikke lei meg, jeg har gråtet myeee og har gjort alt fra min side som kunne blitt gjort for å få det til å fungere, ga han tid til å fikse opp. Det endte opp med at han fortsatt spillte bort alle pengene han hadde og va av og på med meg, blokkerte meg, sendte stygge meldinger osv. Har blitt helt psykisk utslit. 

Håper du også vil bli bedre med tiden, jeg Vett hvordan du har hatt det🌹

Anonymkode: 67ed8...6a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...