Gå til innhold

Er dette veldig sært? Å ha besøk av sin kusine og drikke?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er veldig sært å 

1. Reagere fordi det er en søndag han drikker litt på 

2. Er en nær slektning han drikker med

 

Typisk norsk at man ikke kan ta seg noen øl søndag-fredag. Men drikke seg stupfull på fredag og lørdag. 

Beklager men ser for meg at dette forholdet blir kortvarig viss du fortsetter å reagere på småting. Stakkars gutt.

Anonymkode: 6e463...3b9

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ikke så nær med mine slektninger, men vet mange er mye nærmere hverandre enn hva jeg er vant til. Tenkte ikke det var spesielt sært det her

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er veldig sært å 

1. Reagere fordi det er en søndag han drikker litt på 

2. Er en nær slektning han drikker med

 

Typisk norsk at man ikke kan ta seg noen øl søndag-fredag. Men drikke seg stupfull på fredag og lørdag. 

Beklager men ser for meg at dette forholdet blir kortvarig viss du fortsetter å reagere på småting. Stakkars gutt.

Anonymkode: 6e463...3b9

Er det litt drikking når man har tatt to shots og sikkert skal ha mer av det? Nei

Anonymkode: cc932...075

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, kaninen skrev:

Det som er sært her er din reaksjon...Det er familie.

Hva om det er incest? Da er det rimelig sært iallefall

Anonymkode: cc932...075

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kan være et faresignal at han benytter anledningen til å drikke når han får besøk, men det trenger ikke å være det. Du får se det an etterhvert.

Anonymkode: dafbe...416

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har ikke møtt ham enda..... 

Anonymkode: ab330...77f

Nei det er sant. Jeg har forøvrig ikke delt mine tanker med han om dette, så bare å slappe av :) Skremmer han ikke vekk med å holde mine tanker for meg selv. Tror ikke han er typen som er verdt å møte

Anonymkode: cc932...075

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg vært han hadde jeg reagert på din sjalusi og ikke satset videre på deg i det hele tatt fordi du virker som at du har et utrolig problem med tillit. Så mye reagerer jeg på at du reagerer. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Ibanez skrev:

Hadde jeg vært han hadde jeg reagert på din sjalusi og ikke satset videre på deg i det hele tatt fordi du virker som at du har et utrolig problem med tillit. Så mye reagerer jeg på at du reagerer. 

 En som har gått gjennom å blitt bedratt av sine tidligere ekser og rundlurt flere ganger, er det rart man har tillitsproblemer da?

TS

Anonymkode: cc932...075

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva om det er incest? Da er det rimelig sært iallefall

Anonymkode: cc932...075

Jeg tror ikke på historien din. Her drar du den alt for langt.

Anonymkode: 5253a...bf4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

 En som har gått gjennom å blitt bedratt av sine tidligere ekser og rundlurt flere ganger, er det rart man har tillitsproblemer da?

TS

Anonymkode: cc932...075

Når du tror at han kanskje driver med incest, så ja. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Ibanez skrev:

Når du tror at han kanskje driver med incest, så ja. 

Men hva om han sier at det er en kusine så jeg slipper å tro at det er noe annet? For alt jeg vet er det jo bare en dame han hooker med

Anonymkode: cc932...075

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste som er sært her er din reaksjon TS. Det er trist at du har blitt lurt tidligere, men du må ikke ta med deg dette inn i nye forhold.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobb mye med deg selv! Min kusine er min bestevenn, og som en storesøster for meg! Hadde det samme bestevenn forholdet med min fetter, før det gikk gale for han😞 

om du liker han her, så snakk med han om usikkerheten din, gjør det lettere for han å forstå! 

Jeg slet og med at jeg tidligere hadde blitt rundlurt, fysisk vold m.m.. og når jeg møtte samboer og jeg fant ut at «dette er mannen jeg vil ha!» så fortalte jeg han hvordan den ekleste ting kunne være vanskelig for meg, at jeg hadde vansker med å stole på menn. Men at jeg ville stole på han, og at jeg visste at det var ikke han som tidligere hadde vært slem med meg, men at jeg trengte tid og erfaring på at ting gikk fint! Vi er idag veldig lykkelige og vennene våre sier ofte at «dere to altså, dere er målet for hvordan jeg ønsker å ha det når jeg treffer noen!» og «jeg bare elsker dere to sammen!» 

selvom dine tidligere ekser har vært idioter, betyr ikke det at alle menn er det! 

 

Anonymkode: 6d452...2fd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvis en av mine kjære fetre hadde vært i byen, så ville jeg selvsagt ha invitert ham til å overnatte, og vi hadde garantert delt en flaske vin og skravlet. Til og med om jeg IKKE hadde fri dagen etter. Så kjekt! I mange familier der søsken har nær kontakt, så er det vanlig at barna deres også har det, selv etter at man blir voksen. Jeg skjønner at det ikke er vanlig i din familie, men det er altså veldig vanlig ellers. Å by på noen enheter alkohol er også innafor. Jeg tror du overreagerer, brent barn skyr ilden og du har dårlige erfaringer, men alle er ikke løgnere og kjeltringer. Du kan sikkert slappe helt av.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Mousj skrev:

Hvis en av mine kjære fetre hadde vært i byen, så ville jeg selvsagt ha invitert ham til å overnatte, og vi hadde garantert delt en flaske vin og skravlet. Til og med om jeg IKKE hadde fri dagen etter. Så kjekt! I mange familier der søsken har nær kontakt, så er det vanlig at barna deres også har det, selv etter at man blir voksen. Jeg skjønner at det ikke er vanlig i din familie, men det er altså veldig vanlig ellers. Å by på noen enheter alkohol er også innafor. Jeg tror du overreagerer, brent barn skyr ilden og du har dårlige erfaringer, men alle er ikke løgnere og kjeltringer. Du kan sikkert slappe helt av.

Hun hadde ikke vært ute på byen da, hun kom bare på besøk

Anonymkode: cc932...075

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det du som er sær, du legger altfor mye i dette. 

Anonymkode: a1de2...d21

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Her er det du som er sær, du legger altfor mye i dette. 

Anonymkode: a1de2...d21

Gjør ikke det, bare uvant

Anonymkode: cc932...075

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...