Gå til innhold

Er dette veldig sært? Å ha besøk av sin kusine og drikke?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har snakket med denne fyren en liten stund, vi har ikke møttes, men snakket om å gjøre det snart som mulig. 

I kveld fikk jeg snap av at han drakk noe. Så da spurte jeg hvorfor i all verden han drakk på en søndag kveld. Han sa han fikk besøk av sin kusine, også at han har fri imorgen og følte for å drikke. Jeg fikk litt kalde føtter fordi jeg har ikke så nært forhold til min fetter som er 2 år eldre enn meg. Synes det var litt sært jeg da, men. Han sa hun var mer som en søster/venn for han. Jeg tok dette fint og han sendte litt videosnaps der hun satt i andre enden av sofaen og snakke litt. 

Så skulle hun sove over hos han og at hun drar tidlig imorgen. Og da bare «ehmm ok, dere skal dele seng?!.. ehm okey.. Han sendte meg snap med engang av en madrass som lå på stua med dyne og pute ordnet opp. Da roet jeg meg ned litt, men allikevel. 

Er ikke dette litt sært? 

Anonymkode: cc932...075

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg har snakket med denne fyren en liten stund, vi har ikke møttes, men snakket om å gjøre det snart som mulig. 

I kveld fikk jeg snap av at han drakk noe. Så da spurte jeg hvorfor i all verden han drakk på en søndag kveld. Han sa han fikk besøk av sin kusine, også at han har fri imorgen og følte for å drikke. Jeg fikk litt kalde føtter fordi jeg har ikke så nært forhold til min fetter som er 2 år eldre enn meg. Synes det var litt sært jeg da, men. Han sa hun var mer som en søster/venn for han. Jeg tok dette fint og han sendte litt videosnaps der hun satt i andre enden av sofaen og snakke litt. 

Så skulle hun sove over hos han og at hun drar tidlig imorgen. Og da bare «ehmm ok, dere skal dele seng?!.. ehm okey..» Han sendte meg snap med engang av en madrass som lå på stua med dyne og pute ordnet opp. Da roet jeg meg ned litt, men allikevel. 

Er ikke dette litt sært? 

Anonymkode: cc932...075

Feil skriving

Anonymkode: cc932...075

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor antar du at de skal dele seng med en gang? Han har sagt at de kun er venner. Slapp litt av, og prøv å stole på han :)

Anonymkode: 608b8...492

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Muskath skrev:

Det trenger ikke være sært - noen er nær søskenbarn, som de var søsken. 

Kan hende, men hva om han sier det for å berolige meg? Tenk om hun egt er en han dater? Også litt spesielt at han følte for å drikke når hun kom hvis dem er så nære?

TS

Anonymkode: cc932...075

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det er mer sært det du driver med... virker ikke som du har tilliten som skal til for å bygge videre på et forhold...

Anonymkode: e66d4...0c7

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg tror du legger alt for mye i dette.

Anonymkode: 342fc...208

Jeg legger ikke mye i dette. Men har dårlige erfaringer av dating fra før av. Blitt rundlurt og såret masse, derfor er jeg kritisk av meg og ikke naiv lenger som før

TS

Anonymkode: cc932...075

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kan hende, men hva om han sier det for å berolige meg? Tenk om hun egt er en han dater? Også litt spesielt at han følte for å drikke når hun kom hvis dem er så nære?

TS

Anonymkode: cc932...075

Drikker du bare sammen med folk du ikke er nær da? :klo:

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I noen familier er det nære bånd. Jeg har samme nære bånd med mine søskenbarn. Kan fint ha en vinkveld med både kusine og fetter, både på en søndag og en onsdag. Jeg tror du legger for mye i dette, siden dere dater, og du er usikker på deg selv og han. 

Anonymkode: 5c017...3e3

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, The Kitten skrev:

Drikker du bare sammen med folk du ikke er nær da? :klo:

Nei, men jeg drikker ikke hvergang jeg henger med dem. Litt snodig at han gjør det på en søndagskveld når han kun får besøk av henne

Anonymkode: cc932...075

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Kan hende, men hva om han sier det for å berolige meg? Tenk om hun egt er en han dater? Også litt spesielt at han følte for å drikke når hun kom hvis dem er så nære?

TS

Anonymkode: cc932...075

Kan hende de pleier å drikke sammen?  Ikke noe å ta på vei for, dere er jo ikke et par enda.  Og hvis det var noe han ville skjule for deg, så hadde han ikke sendt snap vel? 

Endret av Muskath
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

To av mine fetter og kusine er noen av mine beste venner. Jeg hadde ikke hatt problem med verken å drikke med eller la de sove her. :) 

Trodde du reagerte på drikkingen på søndag, det stusset jeg først på 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drikker med fetteren min, bare jeg og han, og jeg er dame! Han er bestevennen min, den som kjenner meg best, vi vokste opp sammen.

Anonymkode: edfc8...835

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det sære her er din reaksjon.

Hadde jeg vært han hadde jeg lurt på hva som feilet deg.

Anonymkode: ecf69...98e

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

og det er forskjell på dritfylla, og ta ett glass\dele en flaske!

Anonymkode: 5c017...3e3

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det sære her er din reaksjon.

Hadde jeg vært han hadde jeg lurt på hva som feilet deg.

Anonymkode: ecf69...98e

Trodde bare ikke det var normalt å være så nære med sine søskenbarn jeg da. Har aldri vært det med mine, bare hatt venner som ikke er i slekt

Anonymkode: cc932...075

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

og det er forskjell på dritfylla, og ta ett glass\dele en flaske!

Anonymkode: 5c017...3e3

Han hadde tatt to shots da, sa han selv :) 

så høres nok ut som fylla og ikke rolig kosekveld

Anonymkode: cc932...075

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...