Gå til innhold

Greit nok å prioritere barna men...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

10 timer siden, Alterego666 skrev:

Jeg gjetter at TS ikke har barn selv. Hadde hun hatt det, ville omsorg og ansvar for egne barn vært et stort pluss. 

Jeg er mor selv og skjønner Ts veldig godt! 

Anonymkode: a7ed8...fca

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor tror du den forrige kvinnen i hans liv gikk fra ham...?

Bruk heller tiden din på en som ønsker å inkludere deg i livet sitt. Dette hadde jeg ikke giddet.

Anonymkode: dda77...4cb

Gikk fra han? Er du en av disse synske? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er mor selv og skjønner Ts veldig godt! 

Anonymkode: a7ed8...fca

Du prioriterer egne barn ned til fordel for ny kjæreste, eller du forventer bare at ny kjæreste skal gjøre det for deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Alterego666 skrev:

Du prioriterer egne barn ned til fordel for ny kjæreste, eller du forventer bare at ny kjæreste skal gjøre det for deg?

Kanskje hun har smartere, mer effektive  prioriteringer så alle blir fornøyd. Å vaske vinduene i desember framfor å være med kjæresten hadde ikke jeg gjort ihvertfall!

Anonymkode: 94205...2cc

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje hun har smartere, mer effektive  prioriteringer så alle blir fornøyd. Å vaske vinduene i desember framfor å være med kjæresten hadde ikke jeg gjort ihvertfall!

Anonymkode: 94205...2cc

Effektive prioriteringer og smart vindusvask er akkurat den prioriteringen barn trenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Alterego666 skrev:

Du prioriterer egne barn ned til fordel for ny kjæreste, eller du forventer bare at ny kjæreste skal gjøre det for deg?

Skal man ha kjæreste så må den faktisk prioriteres. Har man ikke tid eller lyst til det så får man vente litt med å få seg kjæreste rett og slett. 

Her har vi begge barn, mine noe eldre enn hans, og vi klarer å prioritere hverandre og familien vår med barn på en veldig fin måte 😊 

Anonymkode: a7ed8...fca

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje hun har smartere, mer effektive  prioriteringer så alle blir fornøyd. Å vaske vinduene i desember framfor å være med kjæresten hadde ikke jeg gjort ihvertfall!

Anonymkode: 94205...2cc

Enig. Jeg som skrev innlegget du svarte på. Hadde kjæresten min valgt å vaske vinduer fremfor å prioritere meg så hadde jeg virkelig begynt å lure 😅 Da hadde jeg vurdert forholdet rett og slett. Her tar vi sånt sammen i så fall. Vi vil være sammen. Mest mulig. 

Anonymkode: a7ed8...fca

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Alterego666 skrev:

Jeg gjetter at TS ikke har barn selv. Hadde hun hatt det, ville omsorg og ansvar for egne barn vært et stort pluss. 

Tullball. Jeg har ikke egne barn, men det at kjæresten prioriterer barna, er likevel avgjørende for meg. Samtidig finnes det mange med barn som ikke bryr seg. Det er ingen automatikk i at man blir en bra person, bare man får barn. 

Er dette den store kjærligheten, så venter man. Er det bare en kjæreste så kan man heller finne noen uten barn. Høres for min del ut som dette er sistnevnte, anbefaler trådstarter å komme seg vekk.

Anonymkode: 5637b...d4f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ellers må jeg si at jeg forstår godt at om man kjører og henter og tar seg av barna og deres venner, er det godt med en pause og egentid (trening). Kanskje han ikke føler han hadde hatt så mye å gi deg i de lommene av tid som oppstår i travel hverdag? Prioriterer han deg når han ikke har barna? Om du sitter og venter på ham, som er opptatt med å yte nødvendig service til andre (sine barn), i stedet for å ha et eget liv ved siden av ham, blir dette vanskelig. Da passer du kanskje ikke til å være sammen med en som har barn. 

Anonymkode: b94f9...be5

Det er vel heller han som ikke passer til å ha kjæreste, enn at hun ikke passer til å være me den med barn.

Det skal være fullt levelig å være sammen med noen som har barn fra før, men det er desverre ikke alle som evner å disponere tiden sin slik at alle faktisk kan føle seg verdsatt.

Og i tillegg så tror jeg desverre han ikke bryr seg nok, TS. Hadde selv kvittet meg med en mann som viser så liten interesse for meg. 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tullball. Jeg har ikke egne barn, men det at kjæresten prioriterer barna, er likevel avgjørende for meg. Samtidig finnes det mange med barn som ikke bryr seg. Det er ingen automatikk i at man blir en bra person, bare man får barn. 

Er dette den store kjærligheten, så venter man. Er det bare en kjæreste så kan man heller finne noen uten barn. Høres for min del ut som dette er sistnevnte, anbefaler trådstarter å komme seg vekk.

Anonymkode: 5637b...d4f

Vi er jo helt enige. Mulig det jeg skrev var upresist eller ufullstendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skal man ha kjæreste så må den faktisk prioriteres. Har man ikke tid eller lyst til det så får man vente litt med å få seg kjæreste rett og slett. 

Her har vi begge barn, mine noe eldre enn hans, og vi klarer å prioritere hverandre og familien vår med barn på en veldig fin måte 😊 

Anonymkode: a7ed8...fca

Enig med alt du sier! 👍🏻Det er så viktig. Er man ikke i stand til å ta vare på en kjæreste bør man heller la være å skaffe seg en. 

Synes mannen her virker ganske ego jeg da, som skal ha i både pose og sekk. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Alterego666 skrev:

Vi er jo helt enige. Mulig det jeg skrev var upresist eller ufullstendig.

Eller spekulativt og fordomsfullt ;) 

Anonymkode: 5637b...d4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler jeg meg ikke prioritert av ny kjæreste er det ikke håp, uansett om han har barn eller ikke. Selvsagt er det barna til som syvende og sist er viktigst, men det er vel bare i nødssituasjoner at man faktisk  prioritere på den måten. Har han sterke nok følelser greier han fint å balansere begge deler.

Anonymkode: 25eea...835

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Alterego666 skrev:

Effektive prioriteringer og smart vindusvask er akkurat den prioriteringen barn trenger.

Barna trenger at han prioriterer vindusvask?? Hvorfor hjelper ikke barna til med husarbeid btw? De er tross alt tenåringer

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eller spekulativt og fordomsfullt ;) 

Anonymkode: 5637b...d4f

Du står fritt til å tolke det slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
1 time siden, Maleficenta skrev:

Barna trenger at han prioriterer vindusvask?? Hvorfor hjelper ikke barna til med husarbeid btw? De er tross alt tenåringer

Jeg var ironisk. Ellers enig i at barn skal hjelpe til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Min kjæreste har barn og de er skyhøyt prioritert. Over meg. Og hadde han ikke prioritert barna så mye som han gjør så hadde jeg kanskje ikke falt for han? Det at han viser omsorg for barna sine er mye av det som gjør at jeg også elsker han. For en fantastisk mann.  For et hjerte han har. 

Jeg har vært så klar hele veien på at jeg kommer etter barna og at det er det som er riktig. Barna først. Alltid. Og det jeg får av han når han kan gi meg setter jeg bare enormt stor pris på. Mitt ego skal aldri ta noe, spesielt kjærlighet, fra barn. Jeg hadde ikke takla å vært så egoistisk. 

Så jeg synes TS sutrer her. 

PS: min pusser opp et hus i tillegg. For at familien skal ha et fint hjem. Så det blir få romantiske middager men jeg får så mye annet av små ting i hverdagen så sånt trenger jeg ikke. 

Anonymkode: e7a0e...494

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

En mann som prioriterer barna, tar vare på seg selv med trening OG pusser vinduer! For en *#%støvel🤔

 

🤣👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gi han klar beskjed at du skal prioriteres før barna.

Anonymkode: 70317...3ce

...og hvis det er litt tak i fyren, så gjør han det slutt med èn gang han får et slikt krav fra en helt ny kjæreste.

Dette va et utrolig dårlig råd. Må nesten gratulere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...