Gå til innhold

«Menssmerter» uke 36


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har fått veldig sterke mensmurringer den siste uken (er i uke 36). De kommer i perioder, ikke som kynnere men det murrer kanskje i 1-2 timer om gangen. Noen som har opplevd lignende? Jeg antar at det ikke er noe farlig, kanskje det bare er modning på gang, men ikke vet jeg. Skal snakke med jordmor i morgen, men er nyskjerrig på om andre har opplevd lignende.

Anonymkode: c9748...199

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp... og her sitter det ikke bare i 1-2 timer, men hele dagen. Snakker både med jordmor, og føden på riksen da jeg var der at jeg vurdere smertestillende hver dag for å roe det litt. Er slitsomt. Men det var helt normalt fikk jeg beskjed om. Uke 33 tror jeg det var. Skrev det ned. Er et par år siden.

Endret av Menice
Publiserte før jeg hadde skrevet ferdig
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan legge til at jeg har hatt det i begge mine svangerskap. I mitt første så startet det altså i uke 33, det andre svangerskapet husker jeg ikke, da var jeg ikke like flink til å notere ned uke for uke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kun hatt menssmerter når fødselen har startet. Lurt å sjekke det opp.

Anonymkode: 3bdcf...a2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt det av og på i begge svangerskap. 

I uke 36 gjør de uansett ingenting fra eller till om det utvikler seg til rier.

Anonymkode: aeaa1...87a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i uke 34 nå og sliter med det samme. Våkner ofte om nettene med skikkelige menssmerter og de kommer på dagtid også. Aner ikke helt hva det betyr men har ingen blødninger eller annet. Det er hvertfall veldig slitsomt og vondt når det står på og er heller ikke kynnere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, bebisss skrev:

Er i uke 34 nå og sliter med det samme. Våkner ofte om nettene med skikkelige menssmerter og de kommer på dagtid også. Aner ikke helt hva det betyr men har ingen blødninger eller annet. Det er hvertfall veldig slitsomt og vondt når det står på og er heller ikke kynnere.

Jeg var hos jordmor i dag og hun mente det var tegn på modning. Likevel kan jo dette være en lang prosess. Hun mente jeg uansett burde tolke det som et positivt tegn på at kroppen gjør seg gradvis klar. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, lille-sjøstjerne skrev:

Jeg var hos jordmor i dag og hun mente det var tegn på modning. Likevel kan jo dette være en lang prosess. Hun mente jeg uansett burde tolke det som et positivt tegn på at kroppen gjør seg gradvis klar. 😊

Så godt du fikk svar 😊 Får ta det til meg jeg også å regne med det samme. Håper du slipper å føde midt i julestria og at babyen holder seg der til etter nyttår ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, bebisss skrev:

Så godt du fikk svar 😊 Får ta det til meg jeg også å regne med det samme. Håper du slipper å føde midt i julestria og at babyen holder seg der til etter nyttår ☺️

Ja, og generelt så føles det jo egentlig ut som om det er noe naturlig som skjer så der er nok lite å bekymre seg over. Vi får krysse fingrene for at de holder seg der inne til nyåret ja 😊 lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...