Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har så lyst til å smake på brystmelk. Hvordan smaker det?

Anonymkode: 41d99...a9a

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har så lyst til å smake på brystmelk. Hvordan smaker det?

Anonymkode: 41d99...a9a

Spør en baby🙄

Anonymkode: 7f4f2...0b8

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Var det 30ml totalt på begge bryst? Når på dagen pumpet du? Hvor lenge siden var det du ammet? Bruker du elektrisk eller håndpumpe? Passer trakten og innstillinger deg? 

Ikke gi opp, første gang man pumper får man gjerne ikke ut så mye. 

Ja, man må koke pumpa en gang om dagen hvis man bruker den daglig. Bruker du den flere ganger daglig holder det å skylle og vaske mellom bruk, men må uansett koke en gang daglig. Bruker hun pumpa en gang i uka så holder det at du koker etter bruk og oppbevarer den i en ren plastpose ol til neste gang du skal bruke. Husk å vaske og skylle før du koker. Skyll og vask med en svamp og skyll igjen - det tar 20 sek. 

Det står om vasking og vedlikehold i bruksanvisningen til pumpa. 

Anonymkode: e7ed3...ca1

Takk for svaret 😊

Det var 30 ml kun fra det ene brystet. Tror det ca 2 timer siden sist jeg ammet fra det brystet. Det var kl16 jeg pumpet ut. Det var håndpumpe jeg brukte. Jeg sleit litt med å lage vakkum. Men det var jo første jeg brukte den så var ikke sikker pp åssen man bruker den.

Takk skjønte det med koking og vasking😁 men alle delene må være heeelt tørre før de taes i bruk?

Ts

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Takk for svaret 😊

Det var 30 ml kun fra det ene brystet. Tror det ca 2 timer siden sist jeg ammet fra det brystet. Det var kl16 jeg pumpet ut. Det var håndpumpe jeg brukte. Jeg sleit litt med å lage vakkum. Men det var jo første jeg brukte den så var ikke sikker pp åssen man bruker den.

Takk skjønte det med koking og vasking😁 men alle delene må være heeelt tørre før de taes i bruk?

Ts

Du får bare prøve deg litt frem. Anbefaler å pumpe på morgenen,da har man som regel mest melk. Ofte har en pupp mindre melk enn den andre.  Hvis du sleit med å få vakum kan det hende du må bytte trakt til en som passer deg bedre. 

Ja, de må være tørre, men det er jo bare å tørke over med et rent oppvaskhåndkle eller papir. 

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du får bare prøve deg litt frem. Anbefaler å pumpe på morgenen,da har man som regel mest melk. Ofte har en pupp mindre melk enn den andre.  Hvis du sleit med å få vakum kan det hende du må bytte trakt til en som passer deg bedre. 

Ja, de må være tørre, men det er jo bare å tørke over med et rent oppvaskhåndkle eller papir. 

Tusen takk for hjrlpen. Når det gjelder elektriske brystpumper skal man få til vakum på de også? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...