Gå til innhold

Single folk på sukker

Fremhevede innlegg

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det noe galt med damene på sukker? Jeg ble medlem på sukker første gang for en del år siden men mistet etterhvert troen på nettdating selv om jeg har møtt en del jenter via sukker. Grunnen til at jeg er i mot nettdating er fordi det blir så overfladisk. Jeg reaktiverer kontoen en gang i blant og jeg ser at de samme damene er single. Dette er snakk om folk som har vært på sukker i årevis....så hva feiler det dem mtp at damer får 100 meldinger hver dag?

Anonymkode: a60d6...3d7

Jeg anser meg som ganske populær på sukker, men har aldri fått 100 meldinger på en dag. Ligger mer på 2-4 meldinger per dag... Og ofte fra gjengangere.

Dropp sånne dumme myter, nettdating er vanskelig for ALLE - både kvinner og menn!

Anonymkode: 18de4...e59

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, Duftavsommerregn skrev:

Men de blir aldri en partner, og de er ikke sammen med deg store deler av døgnet året rundt :)  Leve sammen i et forhold er krevende, og det er et ord som hele tiden går igjen! Inngå kompromisser på mye! Det slipper man som singel, det er herlig egentlig, men man mister de sidene ved livet som en partner man trives med gir. Den rette partneren selvfølgelig, for bommer man på dette? Ja så er singellivet å foretrekke uansett.

Litt uenig, singellivet er å foretrekke fremover et forhold med feil person. Jeg tenker at dersom du opplever at du bare jenker deg, svelger kameler, finner deg i ting - så er ikke det å inngå kompromiss. Det er å være i forhold med feil person. 

Det jeg søker er å være i forhold med en person som jeg faktisk passer sammen med. Noen kameler må man selvfølgelig svelge, men det må være balanse i det. At noen skal veie det til min ulempe at jeg velger vekk forhold med feil person, syns jeg bare blir rart. 

Anonymkode: da6c9...14d

• Liker 1
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Litt uenig, singellivet er å foretrekke fremover et forhold med feil person. Jeg tenker at dersom du opplever at du bare jenker deg, svelger kameler, finner deg i ting - så er ikke det å inngå kompromiss. Det er å være i forhold med feil person. 

Det jeg søker er å være i forhold med en person som jeg faktisk passer sammen med. Noen kameler må man selvfølgelig svelge, men det må være balanse i det.

Da er vi jo enige! De er akkurat det jeg mener, i et forhold som skal vare må man jenke seg, i hvilken grad og hvor mye er det jo opp til paret å bestemme, men det er alltid slik. For det er ikke noe forhold, eller en person eller personer som er perfekte, det det aldri oppstår uenighet og små konflikter. Alle forhold har dette i en eller annen grad. Det er jo dette så få som faktisk forstår. Skal du leve helt fritt, skjer det bare i singellivet og ikke noe annet sted. Så må du som person veie opp fordeler og bakdeler ved den totale pakken. Du kan passe sammen med noen, helt perfekt, men det jeg sier vil uansett tre inn hele tiden!

Mange som har forhold bak seg, vil oppleve akkurat dette. Det som var tilfellet i forrige forhold, vil også skje i neste forhold i en eller annen grad, og kan man ikke leve med det? Da er singellivet den eneste løsningen.

• Liker 1
Skrevet
16 hours ago, AnonymBruker said:

Og sist, men ikke minst, er i ca. samme situasjon som deg, og ser at det er de samme mannfolkene som fremdeles er der:)

Anonymkode: 28807...fba

Ja og ofte er de tilsynelatende kjekke ikke sant? Når jeg ser profilbildene til damer som er flotte så tenker jeg at de burde ikke ha problemer med å finne seg en kjæreste mtp at de har en stor fordel når det kommer til utseende. Men når de likevel forblir single i årevis (det samme gjelder mennene også) så må det jo være en grunn til det? Ser man noen som er mindre pene og som er på sukker så tenker man at det er sikkert tøft når man ikke er så fotogen...men hva med de som er pene liksom? 

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja og ofte er de tilsynelatende kjekke ikke sant? Når jeg ser profilbildene til damer som er flotte så tenker jeg at de burde ikke ha problemer med å finne seg en kjæreste mtp at de har en stor fordel når det kommer til utseende. Men når de likevel forblir single i årevis (det samme gjelder mennene også) så må det jo være en grunn til det? Ser man noen som er mindre pene og som er på sukker så tenker man at det er sikkert tøft når man ikke er så fotogen...men hva med de som er pene liksom? 

Bare av nysgjerrighet, hva skal den grunnen være mener du? Hvorfor er det verre når "pene" mennesker er single over lengre tid enn mindre pene? 

For min del får jeg masse tilbud over nett fordi menn tror jeg er så pen. Men det er jeg ikke, og dersom fokuset på utseendet er såpass stort ser jeg ingen grunn til å møte de. Da blir de jo bare skuffet, jeg likeså. Og dermed forblir jeg jo singel for menn vil jo ikke snakke til meg i virkeligheten. 

Skulle ønske folk klarte å legge vekk det enorme fokuset på utseendet hele tiden. Det ødelegger jo bare. 

Anonymkode: da6c9...14d

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner ikke helt problemet. Et pent ytre KAN gi en gullbillett til første kontakt med det motsatte kjønn. Hva som ligger bak dette ytre kan du ikke vite noe om. De kan være trygge på seg selv og bruke tid på valg. De kan synes det er vanskelig å sortere alle som kontakter dem og  derfor gjøre valget vanskelig. De kan ha vansker med å knytte seg til andre på en sunn måte. De kan ha ønske om å bare ha sex, ikke forhold. De kan være så høy på seg selv at de avviser alle. De kan ha psykiske problemer. De kan ha dårlige erfaringer fra tidligere forhold. De kan nyte oppmerksomheten og bli avhengig av denne. 

Det kan finnes tusen grunner. Pene mennesker er ikke en rase. Det er enkeltindivider med ulike erfaringer bak hvert bilde. Om du tar kontakt og blir kjent med dem får du sikkert de svarene du trenger for å få ro i sjelen ang dette spørsmålet. 

Anonymkode: f909a...5bc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...