Gå til innhold

Single folk på sukker

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noe galt med damene på sukker? Jeg ble medlem på sukker første gang for en del år siden men mistet etterhvert troen på nettdating selv om jeg har møtt en del jenter via sukker. Grunnen til at jeg er i mot nettdating er fordi det blir så overfladisk. Jeg reaktiverer kontoen en gang i blant og jeg ser at de samme damene er single. Dette er snakk om folk som har vært på sukker i årevis....så hva feiler det dem mtp at damer får 100 meldinger hver dag?

Anonymkode: a60d6...3d7

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det noe galt med damene på sukker? Jeg ble medlem på sukker første gang for en del år siden men mistet etterhvert troen på nettdating selv om jeg har møtt en del jenter via sukker. Grunnen til at jeg er i mot nettdating er fordi det blir så overfladisk. Jeg reaktiverer kontoen en gang i blant og jeg ser at de samme damene er single. Dette er snakk om folk som har vært på sukker i årevis....så hva feiler det dem mtp at damer får 100 meldinger hver dag?

At de møter sånne som deg der inne,tenker jeg.

Anonymkode: 47ef8...74b

• Liker 7
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

At de møter sånne som deg der inne,tenker jeg.

Uff føler du deg truffet? Jeg er ikke aktiv på sukker. 

• Liker 1
Skrevet

Hvor du har det fra at alle kvinner på Sukker får hundre meldinger om dagen? 

Anonymkode: 0fcf1...f91

• Liker 9
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er snakk om folk som har vært på sukker i årevis....så hva feiler det dem mtp at damer får 100 meldinger hver dag?

Muligens det faktum at ikke alle damer får 100 meldinger pr. dag? Jeg var medlem på en nettdatingsside (ikke sukker) og i løpet av 11 mnd. fikk jeg ganske nøyaktig 0 meldinger. Det er godt mulig jeg er særdeles ille, men jeg ser likevel ikke bort fra at det kan finnes andre der ute som er like uheldige/utiltrekkende/usjarmerende som jeg. 

• Liker 3
Skrevet

Jeg tenker at det er noe som skurrer med alle som tyr til datingsider og datingapper.

Anonymkode: 8466b...908

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er inne på noen nettdating sider jeg også. Ser mye  av det samme som deg angående damer. Er sikkert slik angående menn også, men jeg følger ikke med på hva de driver med :) 

Veldig mange av de samme damene går igjen ja, og det virker som de aldri finner noen. Enten setter de kravene for høyt, og derfor aldri finner seg noe, eller så er det noe galt med deres personlighet som gjør at de aldri klarer å finne en som kan leve med de. Har funnet en jeg liker profilen til, hun virker oppegående, men hun svarer ofte på meldinger som jeg sender på en overfladisk måte, som hun overlater til meg å ta initiativet :) 

Men jeg har det nå så godt som singel at jeg revurderer hele greien.

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Cata said:

Muligens det faktum at ikke alle damer får 100 meldinger pr. dag? Jeg var medlem på en nettdatingsside (ikke sukker) og i løpet av 11 mnd. fikk jeg ganske nøyaktig 0 meldinger. Det er godt mulig jeg er særdeles ille, men jeg ser likevel ikke bort fra at det kan finnes andre der ute som er like uheldige/utiltrekkende/usjarmerende som jeg. 

Neida, brukte bare 100 som eksempel fordi i diskusjoner hvor folk spør hvorfor damer ikke svarer på meldinger så er det som regel fordi at "f¨r 100 meldinger per dag har ikke tid til å svare".

De jeg snakket om i hoved innlegget er folk med fine profilbilder (altså pene) og de får sikkert mange henvendelser og det er det jeg snakker om i denne tråden. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker at det er noe som skurrer med alle som tyr til datingsider og datingapper.

Hvorfor det? Det er jo der man kan treffe damer idag, bylivet med det "bingo" kjøret der frister overhodet ikke. Forhold på arbeidsplassen blir aldri aktuelt for min del. Så da er det nettet igjen da, og kvinner man møter på forskjellige aktiviteter. Men da er langt ifra alle opptatt av å sjekke mannfolk :) Selv om de er single. Det er aktiviteten de da er opptatt av, det sier seg selv.

• Liker 2
Skrevet

Sukker er ikke en godtebutikk der man kan plukke en fin dame og forvente et forhold dersom man har en samtale. Om en dame skriver at hun ikke har tid til å svare fordel det er så mange henvendelser, er det en avvisning. Det hun egentlig sier aæer at hun ikke finner deg attraktiv nok, men hun vil ikke være uhøflig ved å ikke svare. 

Anonymkode: f909a...5bc

• Liker 4
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er tydeligvis aktiv når du vet at enkelte kvinner har vært der i flere år. 

Anonymkode: 34e56...7fb

• Liker 8
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sukker er ikke en godtebutikk der man kan plukke en fin dame og forvente et forhold dersom man har en samtale. Om en dame skriver at hun ikke har tid til å svare fordel det er så mange henvendelser, er det en avvisning. Det hun egentlig sier aæer at hun ikke finner deg attraktiv nok, men hun vil ikke være uhøflig ved å ikke svare. 

Det er jo helt greit, det å ikke svare er også et solid svar også. Helt greit, og det er bare flott. Da slipper man å kaste mer tid bort på slike.

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er tydeligvis aktiv når du vet at enkelte kvinner har vært der i flere år. 

Jeg er også "aktiv" eller følger med på noen sider. Har gjort det en tid, uten å sende masse meldinger, bare sjekker ut hva typer damer som er aktuelle. Hva er galt med det? Men jeg har ikke profil med bilde på mange sider. Bare følger litt med, ser hvordan dette fungerer og jeg har et rimelig godt "minne" og husker igjen ansikter. Det ligger ekstremt lett for meg faktisk. Så da ser man de damene som går igjen over tid. Uten at det bryr meg vesentlig, men jeg blir litt skeptisk til å ta kontakt med noen som over tid er lenge på et forum, da er det noe som gjør at de ikke får kontakt eller klarer å knytte dette ovenfor andre.

Har bare en profil jeg seriøst følger  med på med bilde og skikkelig profiltekst. Har gitt det 6 mnd, så blir den slettet.

Skrevet

Jeg er vel en av dem som du snakker om. Har vært inn og ut av sukker i tre år. Når jeg ser tilbake på disse tre årene er det ulike grunner til at jeg har vært inne så lenge. I starten tror jeg at jeg ubevisst ikke var klar for et forhold. De siste to årene har jeg snakket med mange folk, datet en god del og forsøkt seriøst med to stykker, men dumpet dem etter et par måneder og havnet tilbake til nettating. Jeg har høye krav, men ikke urealistiske. Det tar tid å bli kjent med mennesker. Jeg ser etter noen for livet og da venter jeg heller noen år enn å kaste meg inn i noe for å se hva som skjer. 

Skrevet (endret)
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er vel en av dem som du snakker om. Har vært inn og ut av sukker i tre år. Når jeg ser tilbake på disse tre årene er det ulike grunner til at jeg har vært inne så lenge. I starten tror jeg at jeg ubevisst ikke var klar for et forhold. De siste to årene har jeg snakket med mange folk, datet en god del og forsøkt seriøst med to stykker, men dumpet dem etter et par måneder og havnet tilbake til nettating. Jeg har høye krav, men ikke urealistiske. Det tar tid å bli kjent med mennesker. Jeg ser etter noen for livet og da venter jeg heller noen år enn å kaste meg inn i noe for å se hva som skjer. 

Mange som dater på nettet har tidligere forhold bak seg, med ballast og negative opplevelser som de faktisk ikke klarer å befri seg fra! Mange av de problemene man har hatt i tidligere forhold, vil også dukke opp i nye forhold. Det er jeg klar over, det er bare at fordelen er større en ulempene jeg ser etter. For et samliv er aldri en dans på bare roser over tid. Jeg har ikke store krav, felles livssyn og interesser er absolutt. Uten dette vil et forhold ikke fungere. Utseende betyr mindre, så lenge personlighet klaffer, men selvfølgelig den fysiske delen må også klaffe. Men spøkelsene fra tidligere forhold kan ødelegge mye for mange, det er ikke alle som har evnen til å legge ting bak seg. Derfor tar det lang tid å avslutte et forhold, iallefall om det har vart lenge.

Det er slike problemer mange kvinner sliter med, og det forholder seg akkurat slik for menn også tror jeg. 

Jeg gir nettdating 6 måneder, så avslutter jeg dette prosjektet :) . Men man er jo også oppmerksom på andre arenaer parallelt samtidig. Finne den rette er ikke lett, har aldri vært det. Selv om jeg har et veldig langt ekteskap bak meg, så jeg fort at det ikke var den rette jeg hadde giftet meg med. Men barna og familien kom først, og det ble prioritert foran egen interesse. Angrer ikke et sekund på det, ville gjort det samme om jeg kunne valgt på nytt :) 

Endret av Duftavsommerregn
Skrevet
58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha, bare pga jeg får en melding betyr ikke det at jeg liker ham tilbake. Veeeeldig ofte er det menn som virkelig ikke har lest profilen min. Totalt helt feil, ikke minst ofte helt feil alder (alt for gamle!) og feil lokasjon.  

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, Duftavsommerregn skrev:

Mange som dater på nettet har tidligere forhold bak seg, med ballast og negative opplevelser som de faktisk ikke klarer å befri seg fra! Mange av de problemene man har hatt i tidligere forhold, vil også dukke opp i nye forhold. Det er jeg klar over, det er bare at fordelen er større en ulempene jeg ser etter. For et samliv er aldri en dans på bare roser over tid. Jeg har ikke store krav, felles livssyn og interesser er absolutt. Uten dette vil et forhold ikke fungere. Utseende betyr mindre, så lenge personlighet klaffer, men selvfølgelig den fysiske delen må også klaffe. Men spøkelsene fra tidligere forhold kan ødelegge mye for mange, det er ikke alle som har evnen til å legge ting bak seg. Derfor tar det lang tid å avslutte et forhold, iallefall om det har vart lenge.

Det er slike problemer mange kvinner sliter med, og det forholder seg akkurat slik for menn også tror jeg. 

Jeg gir nettdating 6 måneder, så avslutter jeg dette prosjektet :) . Men man er jo også oppmerksom på andre arenaer parallelt samtidig. Finne den rette er ikke lett, har aldri vært det. Selv om jeg har et veldig langt ekteskap bak meg, så jeg fort at det ikke var den rette jeg hadde giftet meg med. Men barna og familien kom først, og det ble prioritert foran egen interesse. Angrer ikke et sekund på det, ville gjort det samme om jeg kunne valgt på nytt :) 

Du kan ikke bare være på en nettside og forvente at noe skal skje av seg selv. Hva skal DU gjøre aktivt disse 6 månedene før du gir opp? Du må ta kontakt og du må forvente at minst 8/10 avviser deg på en eller annen måte. Enten med en gang eller etter å ha skrevet en stund med denne damen. Så må DU ta initiativ til treff om du er interessert. DU må vise interesse og åpne deg og gjøre deg sårbar om igjen og om igjen, likevel må du forvente å bli avvist. Selv om det gjør vondt å ikke bli valgt, må du tenke at du ikke ønsker en som ikke ønsker deg og du er ett steg nærmere drømmedamen. Synes ikke du skal gi opp før du har møtt minst ti damer som du har lyst til å møte. Utfordrer deg.... 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du kan ikke bare være på en nettside og forvente at noe skal skje av seg selv. Hva skal DU gjøre aktivt disse 6 månedene før du gir opp? Du må ta kontakt og du må forvente at minst 8/10 avviser deg på en eller annen måte. Enten med en gang eller etter å ha skrevet en stund med denne damen. Så må DU ta initiativ til treff om du er interessert. DU må vise interesse og åpne deg og gjøre deg sårbar om igjen og om igjen, likevel må du forvente å bli avvist. Selv om det gjør vondt å ikke bli valgt, må du tenke at du ikke ønsker en som ikke ønsker deg og du er ett steg nærmere drømmedamen. Synes ikke du skal gi opp før du har møtt minst ti damer som du har lyst til å møte. Utfordrer deg.... 

Jeg må være aktiv, og er det :) Har fått mange meldinger, noen av de er helt på trynet :) En fra Irland? Hva pokker!

Jeg tar kontakt, ser litt på "match" og hvordan de svarer tilbake. Er ikke imponert enda for å si det slik. Mange flotte damer der ute, men utseende betyr ikke alt, det er hvordan de er som mennesker jeg er ute etter faktisk. Ta initiativ til treff er litt vanskeligere, når man ikke har møtt en annen dame slik på mange mange år... Men må utfordre meg selv på dette her, ellers stopper det opp :)  Prater med en nå faktisk, men føler meg så vanvittig på glattisen at jeg snart må oppsøke legevakten.

Vanskelig å få samtalen til å gli lett, og få henne til å stille mer spørsmål, og svare med annet en ja og nei :) 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke singel,så nei.

Skrevet
4 minutter siden, Duftavsommerregn skrev:

Jeg må være aktiv, og er det :) Har fått mange meldinger, noen av de er helt på trynet :) En fra Irland? Hva pokker!

Jeg tar kontakt, ser litt på "match" og hvordan de svarer tilbake. Er ikke imponert enda for å si det slik. Mange flotte damer der ute, men utseende betyr ikke alt, det er hvordan de er som mennesker jeg er ute etter faktisk. Ta initiativ til treff er litt vanskeligere, når man ikke har møtt en annen dame slik på mange mange år... Men må utfordre meg selv på dette her, ellers stopper det opp :)  Prater med en nå faktisk, men føler meg så vanvittig på glattisen at jeg snart må oppsøke legevakten.

Vanskelig å få samtalen til å gli lett, og få henne til å stille mer spørsmål, og svare med annet en ja og nei :) 

Dropp henne og gå videre. Ikke bruk energien din på feil plass. Svarer hun bare ja og nei, da er hun ikke interessert nok eller mangler dybde. Ikke forvent match ved første forsøk. Tenk at du sikkert må snakke med 100 og møte 10 før du møter en som er rett for deg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...