AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #21 Skrevet 15. desember 2018 28 minutter siden, Duftavsommerregn skrev: Mange som dater på nettet har tidligere forhold bak seg, med ballast og negative opplevelser som de faktisk ikke klarer å befri seg fra! Mange av de problemene man har hatt i tidligere forhold, vil også dukke opp i nye forhold. Det er jeg klar over, det er bare at fordelen er større en ulempene jeg ser etter. For et samliv er aldri en dans på bare roser over tid. Jeg har ikke store krav, felles livssyn og interesser er absolutt. Uten dette vil et forhold ikke fungere. Utseende betyr mindre, så lenge personlighet klaffer, men selvfølgelig den fysiske delen må også klaffe. Men spøkelsene fra tidligere forhold kan ødelegge mye for mange, det er ikke alle som har evnen til å legge ting bak seg. Derfor tar det lang tid å avslutte et forhold, iallefall om det har vart lenge. Det er slike problemer mange kvinner sliter med, og det forholder seg akkurat slik for menn også tror jeg. Jeg gir nettdating 6 måneder, så avslutter jeg dette prosjektet . Men man er jo også oppmerksom på andre arenaer parallelt samtidig. Finne den rette er ikke lett, har aldri vært det. Selv om jeg har et veldig langt ekteskap bak meg, så jeg fort at det ikke var den rette jeg hadde giftet meg med. Men barna og familien kom først, og det ble prioritert foran egen interesse. Angrer ikke et sekund på det, ville gjort det samme om jeg kunne valgt på nytt Interessant - hva tenker du på damer på sukker som har vært singel hele tiden? Altså, som ikke har denne "forholds-ballasten2 som du viser til? Jeg er voksen men har ikke så mye erfaring med forhold. Jeg har rett og slett vært for uheldig. Det brukes også i mot meg i møte med menn i dating-situasjon. Når jeg leser innlegget ditt tenker jeg at det blir jo galt uansett? Og damer er de som er kresne/vanskelige? 🤔 Anonymkode: da6c9...14d
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #22 Skrevet 15. desember 2018 1 hour ago, AnonymBruker said: Du er tydeligvis aktiv når du vet at enkelte kvinner har vært der i flere år. Anonymkode: 34e56...7fb Hadde du lest hva jeg skrev, så hadde du sett at jeg skrev at jeg reaktiverte kontoen en sjeldent gang. DU leste dette men hjernen din registrerte det ikke, fordi du føler deg truffet. Uff ønsker deg gode tanker slik at du ikke trenger å være så aggressiv. Anonymkode: a60d6...3d7
Duftavsommerregn Skrevet 15. desember 2018 #23 Skrevet 15. desember 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dropp henne og gå videre. Ikke bruk energien din på feil plass. Svarer hun bare ja og nei, da er hun ikke interessert nok eller mangler dybde. Ikke forvent match ved første forsøk. Tenk at du sikkert må snakke med 100 og møte 10 før du møter en som er rett for deg. Fy pokker det høres slitsom ut Forventer jo ikke match ved første forsøk heller da, men møte 10 stykker? Jeg er sosial så det holder, kan prate for meg, men er ofte litt for direkte og spyr humor ut av meg hele tiden. Må passe meg litt for det, for bommer man er løpet kjørt. Sitter og skal sende en ny melding, har lest hele profilen til vedkommende flere ganger, men vet bare ikke om det er rette personen. Tatt frem Wiskyen nå, så bør vel ikke sende flere meldinger i noen retninger
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #24 Skrevet 15. desember 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hadde du lest hva jeg skrev, så hadde du sett at jeg skrev at jeg reaktiverte kontoen en sjeldent gang. DU leste dette men hjernen din registrerte det ikke, fordi du føler deg truffet. Uff ønsker deg gode tanker slik at du ikke trenger å være så aggressiv. Anonymkode: a60d6...3d7 Men du er jo tydeligvis aktiv nok til å følge med på og ha oversikt over disse damene...? Anonymkode: 9243a...237
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #25 Skrevet 15. desember 2018 6 minutter siden, Duftavsommerregn skrev: Fy pokker det høres slitsom ut Forventer jo ikke match ved første forsøk heller da, men møte 10 stykker? Jeg er sosial så det holder, kan prate for meg, men er ofte litt for direkte og spyr humor ut av meg hele tiden. Må passe meg litt for det, for bommer man er løpet kjørt. Sitter og skal sende en ny melding, har lest hele profilen til vedkommende flere ganger, men vet bare ikke om det er rette personen. Tatt frem Wiskyen nå, så bør vel ikke sende flere meldinger i noen retninger Ti stykker er ikke mye. Jeg tenker at jeg passer med 10 % av befolkningen. Mange av disse er i et forhold. Jeg vil gjette at jeg da passer med 2% av den single befolkningen, fordi den type mennesker jeg ønsker ofte klarer å holde på et forhold. Da må jeg snakke med og møte veldig mange før jeg treffer den rette. Og slutt med spillet!!! Vær deg selv og ha den humoren du har. Du kan ikke skjule humoren din en måneds tid og så ta den frem. Vær deg selv fra første tekst. Anonymkode: f909a...5bc 2
Duftavsommerregn Skrevet 15. desember 2018 #26 Skrevet 15. desember 2018 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Interessant - hva tenker du på damer på sukker som har vært singel hele tiden? Altså, som ikke har denne "forholds-ballasten2 som du viser til? Jeg er voksen men har ikke så mye erfaring med forhold. Jeg har rett og slett vært for uheldig. Det brukes også i mot meg i møte med menn i dating-situasjon. Når jeg leser innlegget ditt tenker jeg at det blir jo galt uansett? Og damer er de som er kresne/vanskelige? Da har du misforstått meg, det er ikke jeg som står på andre siden som disse skal forholde meg til de som har ballast med seg fra tidligere forhold som er problemet, jeg vet jo det Men de selv har problemer med dette, de har en referanse videre som ikke er realistisk mener jeg , iallefall mange. Alle de problemer de har hatt tidligere, vil de skygge unna i neste forhold, det går bare ikke. Veldig mange problemer som er i forhold er faktisk "universelle" de dukker opp i neste også, da er det måten man forholder seg til de som er avgjørende mener jeg. At man ikke har hatt et forhold er også en ballast, det betyr ikke en dritt for meg. Men det er hvordan du forholder deg til det som er viktig, kan du da tilpasse deg, jenke deg, innrette deg i et forhold når man har levd livet alene veldig lenge? Selvfølgelig har mange menneske den evnen, det vet jeg alt om. Har levd tett på mennesker i ulandsoppdrag i utlandet over lang tid. mange hadde denne evnen så det holdt, andre ikke. Og dette gjelder ikke bare kvinner, det gjelder i like stor grad menn. Mange går på de samme smellene i forhold etter forhold.
Duftavsommerregn Skrevet 15. desember 2018 #27 Skrevet 15. desember 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ti stykker er ikke mye Ha ha ha jo, når man ikke har datet 5 stykker hele livet virker det helt uoverkommelig. Men jeg tar dine gode betraktninger til meg, blir ikke lett dette her . Skal på bye om ikke lenge, da skal jeg ikke sitte med kompisene hele tiden og høre de samme historiene atter en gang, men snakke med andre kvinner! Og alkoholen skal reduseres betraktelig
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #28 Skrevet 15. desember 2018 Jeg har profil på sukker og er dame, jeg får aldri meldinger der. Men må sies at jeg ikke har skrevet noe om meg i profilen, og er ikke veldig aktiv der. Kanskje derfor? Anonymkode: cec0b...dba
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #29 Skrevet 15. desember 2018 2 minutter siden, Duftavsommerregn skrev: Ha ha ha jo, når man ikke har datet 5 stykker hele livet virker det helt uoverkommelig. Men jeg tar dine gode betraktninger til meg, blir ikke lett dette her . Skal på bye om ikke lenge, da skal jeg ikke sitte med kompisene hele tiden og høre de samme historiene atter en gang, men snakke med andre kvinner! Og alkoholen skal reduseres betraktelig Nei, det er faktisk ikke enkelt. Men om du ikke er aktiv og tar tak selv, så kan du heller ikke klage over at nettating ikke virker. Man kan være på sukker i 20 år og være like singel dersom man. Ikke utnytter de mulighetene nettsiden gir deg. God plan. Ta initiativ på byen. Du får ikke dame ved å skravle med kompiser og være dritings. Vær høflig, smil, vis respekt, vis interesse. Og ikke forvent noe annet enn avvisning. Se på det som en øving, da slipper du å bli skuffet. Anonymkode: f909a...5bc
Duftavsommerregn Skrevet 15. desember 2018 #30 Skrevet 15. desember 2018 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har profil på sukker og er dame, jeg får aldri meldinger der. Men må sies at jeg ikke har skrevet noe om meg i profilen, og er ikke veldig aktiv der. Kanskje derfor? Helt klart! En dårlig profil uten et bilde og lite aktivitet er oppskriften på hvordan det ikke skal gjøres. Da er det litt meningløst å ha noen profil overhodet. For en ting er klinkende klart, andre som skal forholde seg til dette, de ser akkurat på disse tingene, de kan ikke se inn i hodet ditt
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #31 Skrevet 15. desember 2018 Jeg var litt on and off sukker en periode. Jeg datet en del men jeg ble bare dumpet og avvist, ga flere menn en sjanse, selv om jeg tenkte de ikke var helt min type. Men så lite verdt og søppel er jeg at ingen vil ha meg Så da er det ikke noe jeg får gjort med det. Fikk også masse drapstrusler og stygge meldinger på sukker helt uprovosert. Går nå til psykolog for traumebehandling, siden jeg har utviklet angst for menn og sliter i hverdagen. Så "takk" til dere som ødela livet mitt på sukker, håper dere er jævla fornøyde. Vet ikke hvorfor så mange norske menn vil drepe meg jeg? Anonymkode: 865b6...cae
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #32 Skrevet 15. desember 2018 38 minutter siden, Duftavsommerregn skrev: Da har du misforstått meg, det er ikke jeg som står på andre siden som disse skal forholde meg til de som har ballast med seg fra tidligere forhold som er problemet, jeg vet jo det Men de selv har problemer med dette, de har en referanse videre som ikke er realistisk mener jeg , iallefall mange. Alle de problemer de har hatt tidligere, vil de skygge unna i neste forhold, det går bare ikke. Veldig mange problemer som er i forhold er faktisk "universelle" de dukker opp i neste også, da er det måten man forholder seg til de som er avgjørende mener jeg. At man ikke har hatt et forhold er også en ballast, det betyr ikke en dritt for meg. Men det er hvordan du forholder deg til det som er viktig, kan du da tilpasse deg, jenke deg, innrette deg i et forhold når man har levd livet alene veldig lenge? Selvfølgelig har mange menneske den evnen, det vet jeg alt om. Har levd tett på mennesker i ulandsoppdrag i utlandet over lang tid. mange hadde denne evnen så det holdt, andre ikke. Og dette gjelder ikke bare kvinner, det gjelder i like stor grad menn. Mange går på de samme smellene i forhold etter forhold. OK- takk for svar. Jeg fikk litt inntrykk av at du "leter" etter feil og vrir alt i den retningen og det syns jeg blir feil. Og det er litt den tendensen jeg syns jeg ser i datingmarkedet i dag. Mulig jeg misforsto deg litt da, sikkert. Ettersom jeg er lite vant til forhold har jeg nok mindre evne til å jenke meg og faren er stor for at jeg heller velger å være alene enn i et mislykket forhold ettersom jeg allerede vet at jeg klarer meg selv. Det betyr ikke at jeg har levd under en stein, jeg har jo både familie, venner og kollegaer som holder uvanene mine i sjakk.. Anonymkode: da6c9...14d
Duftavsommerregn Skrevet 15. desember 2018 #33 Skrevet 15. desember 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det betyr ikke at jeg har levd under en stein, jeg har jo både familie, venner og kollegaer som holder uvanene mine i sjakk.. Men de blir aldri en partner, og de er ikke sammen med deg store deler av døgnet året rundt Leve sammen i et forhold er krevende, og det er et ord som hele tiden går igjen! Inngå kompromisser på mye! Det slipper man som singel, det er herlig egentlig, men man mister de sidene ved livet som en partner man trives med gir. Den rette partneren selvfølgelig, for bommer man på dette? Ja så er singellivet å foretrekke uansett.
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #34 Skrevet 15. desember 2018 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, det er faktisk ikke enkelt. Men om du ikke er aktiv og tar tak selv, så kan du heller ikke klage over at nettating ikke virker. Man kan være på sukker i 20 år og være like singel dersom man. Ikke utnytter de mulighetene nettsiden gir deg. God plan. Ta initiativ på byen. Du får ikke dame ved å skravle med kompiser og være dritings. Vær høflig, smil, vis respekt, vis interesse. Og ikke forvent noe annet enn avvisning. Se på det som en øving, da slipper du å bli skuffet. Anonymkode: f909a...5bc Hva når man blir mobbet på Sukker da? Er det noe man skal akseptere? Å få høre at man skulle vært abortert og død? Og ikke bare av en bruker, men av flere. Tro meg, man blir veldig ødelagt av å få så mye dritt av menn. Kommer aldri til å møte noen jeg. Anonymkode: 865b6...cae
Duftavsommerregn Skrevet 15. desember 2018 #35 Skrevet 15. desember 2018 (endret) 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva når man blir mobbet på Sukker da? Er det noe man skal akseptere? Å få høre at man skulle vært abortert og død? Og ikke bare av en bruker, men av flere. Tro meg, man blir veldig ødelagt av å få så mye dritt av menn. Kommer aldri til å møte noen jeg. Rapporter de, blokker de! De blir slettet da. Og ikke ta ting personlig fra en tastatur idiot, mange tapere der ute blant menn som ikke kan styre seg. Har aldri opplevd at kvinner skriver noe dritt overhodet, men en del menn kan finne på slikt. Psykopater kalles det. De må man bare skygge langt unna. Om en kvinne skriver til meg at jeg er stygg som nøkken Hva så? Det betyr bare at hun ikke er aktuell Endret 15. desember 2018 av Duftavsommerregn
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #36 Skrevet 15. desember 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva når man blir mobbet på Sukker da? Er det noe man skal akseptere? Å få høre at man skulle vært abortert og død? Og ikke bare av en bruker, men av flere. Tro meg, man blir veldig ødelagt av å få så mye dritt av menn. Kommer aldri til å møte noen jeg. Anonymkode: 865b6...cae Det er dumt at du har opplevd menn som er ufine på sukker. Det burde kommet med en advarsel: "Her finnes menn og kvinner som er uhøflig og som ikke har det bra med seg selv. Disse kan forsøke å projisere sin usikkerhet over på deg. Vær vennlig og ignorer." Jeg har fått drit jeg også, men jeg har god selvfølelse, så jeg bryr meg ikke. Bruker ikke en kalori på disse menneskene. Jeg vet hva jeg er verdt. Fint at du får hjelp i terapi. Du kan ikke endre andre, bare deg selv. Det vil alltid finnes drittsekker på sukker, så du bør vel styre unna frem til du har fått en bedre selvfølelse. Anonymkode: f909a...5bc
Duftavsommerregn Skrevet 15. desember 2018 #37 Skrevet 15. desember 2018 Ha ha ha tikker inn en del meldinger her fra en nettdating side Må bare si jeg er litt overrasket! Helt totalt meningsløse svar på meldinger som er mer i gaten ren surmuling. Virker som de trenger en psykolog i stedet for en partner Ha ha ha.
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #38 Skrevet 15. desember 2018 8 minutter siden, Duftavsommerregn skrev: Rapporter de, blokker de! De blir slettet da. Og ikke ta ting personlig fra en tastatur idiot, mange tapere der ute blant menn som ikke kan styre seg. Har aldri opplevd at kvinner skriver noe dritt overhodet, men en del menn kan finne på slikt. Psykopater kalles det. De må man bare skygge langt unna. Om en kvinne skriver til meg at jeg er stygg som nøkken Hva så? Det betyr bare at hun ikke er aktuell Har gjort det altså, men jeg er helt i kjelleren pga de stygge kommentarene jeg har fått Men er det vanlig at dere menn får stygge kommentarer av damer? Jeg har aldri hørt om det så blir veldig overrasket hvis folk er så slemme.. Dere menn er så flinke til å komme over ting. Jeg glemmer ALDRI en stygg kommentar, har grått i flere år pga slemme kommentarer. Klarer bare ikke å let it go. Anonymkode: 865b6...cae
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #39 Skrevet 15. desember 2018 For det første får ikke nødvendigvis damer 100 meldinger hver dag, dessuten kommer det litt an på hva de skriver. Og selv om man får meldinger, betyr ikke det at absolutt alle er aktuelle. Og sist, men ikke minst, er i ca. samme situasjon som deg, og ser at det er de samme mannfolkene som fremdeles er der:) Tror greia med nettdating er at det gjerne funker best for folk som lett får seg kjæreste i det virkelige liv. Anonymkode: 28807...fba 1
Duftavsommerregn Skrevet 15. desember 2018 #40 Skrevet 15. desember 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Har gjort det altså, men jeg er helt i kjelleren pga de stygge kommentarene jeg har fått Men er det vanlig at dere menn får stygge kommentarer av damer? Jeg har aldri hørt om det så blir veldig overrasket hvis folk er så slemme.. Dere menn er så flinke til å komme over ting. Jeg glemmer ALDRI en stygg kommentar, har grått i flere år pga slemme kommentarer. Klarer bare ikke å let it go. Nei har ikke fått stygge meldinger, men helt idiotiske, meningsløse negativ surmuling kommentarer over at de har truffet mange"dumme" menn på nettet , man kan ikke svare andre på den måten der. Da bare sier man "jeg er nervevrak" og er negativ. Man må behandle hver engen profil som noe helt nytt noe, ny mulighet og med positivitet! Alt annet ender med total havari Må bare le litt av dette også da, ta det som en erfaring på livets vei. Jeg som mann er trygg på meg selv, og tar sjeldent ting veldig personlig. Liker ikke andre meg, er det deres problem, ikke mitt Men selvfølgelig ikke på en arrogant måte. Er alltid høflig og snill med de aller fleste.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå