Gå til innhold

Hjelp! Ønsker å bli gravid igjen!!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg mistet nylig barnet mitt i magen noen uker før termin(dødfødsel). Kjæresten min og jeg har et veldig stort ønske om å bli gravid igjen fort, men har ikke fått mensen tilbake enda. 

Trenger tips/kjerringråd til hvordan jeg fort kan bli gravid!?!

Anonymkode: 9f756...286

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så fryktelig leit å høre😞 kondolerer❤

Du må nok dessverre la kroppen din ta det i sitt eget tempo. Den er nødt til å komme seg etter denne påkjenningen før den er klar for å bære fram et nytt foster. Ellers kan det fortere føre til spontan abort... gi kroppen din tid. 

Anonymkode: 5f35d...7df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så fryktelig leit å høre😞 kondolerer❤

Du må nok dessverre la kroppen din ta det i sitt eget tempo. Den er nødt til å komme seg etter denne påkjenningen før den er klar for å bære fram et nytt foster. Ellers kan det fortere føre til spontan abort... gi kroppen din tid. 

Anonymkode: 5f35d...7df

 

Takk ❤️

Skjønner ikke hvordan jeg skal få tålmodigheten til å gi kroppen tid 😳 jeg skulle ønske jeg var gravid igjen allerede. Håper inderlig det går fort, er så vondt å se alle rundt meg som føder friske barn og bli gravid! ❤️

Anonymkode: 9f756...286

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig trist ❤

Jeg forstår at det er utrolig vanskelig å vente, men prøv å tenk at kroppen din ikke er klar for bære frem et barn før du får mensen igjen. 

Anonymkode: bde4f...648

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!! Kondolerer så mye ❤️ Ville bare si at du ikke er alene i å tenke slik. Vi valgte senabort i november grunnet hjernefeil og fødte i uke 21+4. Er nå 3,5 uke siden og virker som renselsen går mot slutten og venter bare på at menstruasjonen kommer tilbake og vi kan prøve på nytt❤️ 

Masse god tanker deres vei og lykke til❤️

Anonymkode: c2fa7...68a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei!! Kondolerer så mye ❤️ Ville bare si at du ikke er alene i å tenke slik. Vi valgte senabort i november grunnet hjernefeil og fødte i uke 21+4. Er nå 3,5 uke siden og virker som renselsen går mot slutten og venter bare på at menstruasjonen kommer tilbake og vi kan prøve på nytt❤️ 

Masse god tanker deres vei og lykke til❤️

Anonymkode: c2fa7...68a

Så trist å høre at dere har har måtte gå gjennom det ❤️ Er 2,5 uke siden hos oss, det føles ut som tiden står helt stille. Skulle ønske jeg allerede var gravid igjen. Den følelsen når du har gleder deg så lenge, så plutselig blir babydrømmen revet vekk. Det er helt forferdelig. Vi har enda ikke begynt å pakke ned babytingene i håp om at vi blir gravid snart! 

Sender mange klemmer til dere i en vanskelig tid❤️ 

Anonymkode: 9f756...286

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så trist å høre at dere har har måtte gå gjennom det ❤️ Er 2,5 uke siden hos oss, det føles ut som tiden står helt stille. Skulle ønske jeg allerede var gravid igjen. Den følelsen når du har gleder deg så lenge, så plutselig blir babydrømmen revet vekk. Det er helt forferdelig. Vi har enda ikke begynt å pakke ned babytingene i håp om at vi blir gravid snart! 

Sender mange klemmer til dere i en vanskelig tid❤️ 

Anonymkode: 9f756...286

Takk for det❤️ Vet akkurat om de følelsene du beskriver! Det blir en sorg og er vanskelig for andre å forstå fullt og helt hva msn går igjennom. Kroppen er i gravid modus og man har gledet seg og sett for seg hvordan ting kommer til å bli!

Vi får satse på at kroppen kommer tilbake til normalen så får vi prøve igjen❤️

Anonymkode: c2fa7...68a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...