Gå til innhold

øyekrem (dumme spørsmål:)


Delinda

Anbefalte innlegg

Har et litt rart spørsmål...

Kan øyekrem skade mer enn den gjør nytte? :roll: Hvis en bruker feil, for feil hudtype, når en er for ung osv? Dumme spørsmål :oops:

Godt ingen vet hvem jeg er :ler:

Har akkurat rundet 20, har tørr hud og føles ut som jeg har mye rynker, selv om folk sier det bare er smilerynker :ler:

Har kastet meg på øyekremen og bruker dermalogica multivitamin power firm, men lurer på å gå til dermalogica intense eye repair, noen formeninger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man bør faktisk bruke øyekrem så tidlig. :) Men vær forsiktig med huden rundt øyene, kremen skal klappes forsiktig på, ikke gnis inn.

Jeg kjenner ikke til det merket du bruker, men spør der du kjøpte den! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,som hun skriver over bør man begynne med øyekrem allerede i 20-års alderen,men for de aller fleste så holder de nok bare med en krem som gir fuktighet og virker på mørke ringer under øynene og slikt. Du kan jo selv se på øyepartiet hva du trenger. For eks krem som demper hevelser, mørke ringer osv...

Øyekrem fra Yves Saint Laurent er god!Men som sagt se hva Du trenger å finn en krem som SKAL love resultater...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Husk også at øyenkrem skal klappes veldig forsiktig inn med den svakeste fingeren du har, og i veldig små mengder ellers kan den faktisk tynge den tynne huden under øynene. Du trenger heller ikke klappe den inn helt inn til øyet. Huden under øynene er så tynn og porøs at den trekker den innover av seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...