Gå til innhold

Dama maser om pikk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hun maser og maser og skal ha pikk hele tiden! Jeg har ikke orket røre henne på 3 dager og det er et jævla mas på henne uansett hva jeg sier. Hun sier det er ulevelig å gå mer enn 24 timer uten sex!!

Anonymkode: 9048b...306

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Dævendøtte
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hun maser og maser og skal ha pikk hele tiden! Jeg har ikke orket røre henne på 3 dager og det er et jævla mas på henne uansett hva jeg sier. Hun sier det er ulevelig å gå mer enn 24 timer uten sex!!

Anonymkode: 9048b...306

Da må du snakke med henne og si at du ikke føler det på samme måte. Alle er forskjellige og noen vil ha sex hele tiden, mens andre synes det er ok med et par ganger i uka.

Hvis dere ikke finner en løsning sammen, så får du vurdere om hun skal finne en ny pikk i stedet for din. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mas er aldri gøy, men det er ikke snikskryting på internett heller. Gi hun en hjelpende hånd om du ikke orker å gi hun pikk, eller kjøp hun en stor og deilig dildo til julegave:) 

Anonymkode: ab350...02e

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva om du kjøper en dildo eller vibrator til henne? Så slipper du så mye mas? 

Du må gi beskjed om at du ikke ønsker så mye sex da.

Anonymkode: 7c2cd...337

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun har flust av dildoer, men vil ha the real deal i tillegg. 

Anonymkode: 9048b...306

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun har flust av dildoer, men vil ha the real deal i tillegg. 

Anonymkode: 9048b...306

Min erfaring med dette er at da er ikke sexen så tilfredstillende som hun ønsker  de gangene dere har sex. Da går man sulten på mer. Om du blir en bedre partner i senga, en sexgud som tar deg tid til å tenne hele kroppen hennes og gi hun flere fantastiske orgasmer , og ikke bare en slarken timinutters  rutine runde med mest fokus på hva du selv syns er godt og en framtvungen helt ok orgasme fra hennes side, så vil hun føle seg mere mettet og til og med være for fysisk utkjørt til å ha sex hele tiden for en ORDENTLIG omgang det tar på og man lever lenge på ;) step up the game 

Anonymkode: ab350...02e

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi. Hvor lenge har dere vært sammen? Dette er en av grunnene til at jeg er single. Jeg har alltid vært mye kåtere enn alle jeg har vært med. 

Anonymkode: 932c9...964

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Alterego666 skrev:

Lett ut bilde og telefonnummer på Mannegruppa Ottar. Problem solved.

Tror alle damer foretrekker  å gå sexløse  enn å ligge med en av medlemmene i den mannsjåvinistiske tapergruppa der. En mann som er der har  virkelig nådd bunnen 

Anonymkode: ab350...02e

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tror alle damer foretrekker  å gå sexløse  enn å ligge med en av medlemmene i den mannsjåvinistiske tapergruppa der. En mann som er der har  virkelig nådd bunnen 

Anonymkode: ab350...02e

Det er nok ikke bare bunnslam der, men alt bunnslammet er der. Jeg er ganske enig med deg, og jeg var sarkastisk.😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Alterego666 skrev:

Det er nok ikke bare bunnslam der, men alt bunnslammet er der. Jeg er ganske enig med deg, og jeg var sarkastisk.😉

Å være der i det hele tatt viser jo man støtter holdningene bunnslammet har. Blir som å være medlem i en nazist gruppe. Er man anti så holder man seg langt unna. Mennene i gruppa syns det er akseptabelt at andre menn kødder, henger ut, grovt undertrykker, seksualiser damer og sprer privatbilder uten lov osv,  spøker om voldtekter osv. Syns man det er uakseptabelt tar man AVSTAND og sitter ikke stille å ser på og humrer av det. Bra du var sarkastisk. 

Anonymkode: ab350...02e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun maser og maser og skal ha pikk hele tiden! Jeg har ikke orket røre henne på 3 dager og det er et jævla mas på henne uansett hva jeg sier. Hun sier det er ulevelig å gå mer enn 24 timer uten sex!!

Anonymkode: 9048b...306

Så knull henne da menneske. Er det så vanskelig? Hun er tent og kåt på deg. Er ikke det digg så vet ikke jeg ! Skjønner dama di godt jeg. Elsker pikk hver dag selv, og får det også, da mannen ikke er så vond å be ;) 

Anonymkode: 8256a...961

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun maser og maser og skal ha pikk hele tiden! Jeg har ikke orket røre henne på 3 dager og det er et jævla mas på henne uansett hva jeg sier. Hun sier det er ulevelig å gå mer enn 24 timer uten sex!!

Anonymkode: 9048b...306

Er du samboeren min? 

Anonymkode: 9b5c2...437

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...