Gå til innhold

Bloggen «Om influencere» av Asti


KonemorGunda

Anbefalte innlegg

9 timer siden, jabx skrev:

Han stakk altså fingre inn i vagina?

Må man det mener du for at det skal være ugreit å gjøre det?

jeg ser absolutt null humor i at en person stikker hånda og berører skrittet til  noen . Det kan heller ikke kalles et uhell

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 timer siden, Firestone skrev:

Han har gjort langt verre ting enn det der @jabx. Les bloggen til Asti. 

Det kan godt være, men nå omtalte jeg denne konkrete episoden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Rosalie skrev:

Hvilke da? Det var jo denne jeg leste først, og da jeg undersøkte mer så leste jeg om vitnene som bekreftet at han tilsynelatende ikke bare gikk inn for å grafse, men at han bare var drita og prøvde seg på en spøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Malum skrev:

Det er vel noe med summen av alle episodene fra den kanten der som gjør at 1. Han har ikke troverdighet når han forsøker å (bort)forklare, og 2. Når man blir utsatt for brudd på intimgrenser fra en fyr som er kjent for å tafse og komme med grisete hentydninger er man muligens ikke like tolerant som man kanskje ellers ville vært. Forståelig nok.

Jada, han er sikkert en fæl drittsekk generelt, men nå snakker jeg om denne ene episoden og hva som skjedde der.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Orly skrev:

Må man det mener du for at det skal være ugreit å gjøre det?

jeg ser absolutt null humor i at en person stikker hånda og berører skrittet til  noen . Det kan heller ikke kalles et uhell

Så hva nøyaktig var det han gjorde? Hvorfor klarer ingen å vare på grunnleggende spørsmål om dette?

Om du ser humor eller ikke er irrelevant. Det er fortsatt forskjell på å gå direkte inn for å grafse, og å f.eks. tilfeldigvis komme nær noe i forbindelse med at man prøver å dra en spøk. Spøken i seg selv kan være litt over grensen, men det er noe annet å være litt over grensen enn å kjøre fingre rett inn i vagina og rote rundt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, jabx said:

Så hva nøyaktig var det han gjorde? Hvorfor klarer ingen å vare på grunnleggende spørsmål om dette?

Om du ser humor eller ikke er irrelevant. Det er fortsatt forskjell på å gå direkte inn for å grafse, og å f.eks. tilfeldigvis komme nær noe i forbindelse med at man prøver å dra en spøk. Spøken i seg selv kan være litt over grensen, men det er noe annet å være litt over grensen enn å kjøre fingre rett inn i vagina og rote rundt.

Det Sigrid sjølv har sagt er vel at han tok ho på tissen. Seksuell trakassering/overgrep og ikkje ok. 

Fingre inn i vagina og rote rundt = voldtekt. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

46 minutter siden, jabx skrev:

Jada, han er sikkert en fæl drittsekk generelt, men nå snakker jeg om denne ene episoden og hva som skjedde der.

Men poenget er at den episoden ikke kan ses isolert sett, mtp hans historie. Sånn blir det. Han har redd senga si sjæl, altså.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, jabx skrev:

Så hva nøyaktig var det han gjorde? Hvorfor klarer ingen å vare på grunnleggende spørsmål om dette?

Om du ser humor eller ikke er irrelevant. Det er fortsatt forskjell på å gå direkte inn for å grafse, og å f.eks. tilfeldigvis komme nær noe i forbindelse med at man prøver å dra en spøk. Spøken i seg selv kan være litt over grensen, men det er noe annet å være litt over grensen enn å kjøre fingre rett inn i vagina og rote rundt.

Nok en gang, han tok henne der med vilje, det er ikkr greit å mer er det ikke å si om det.

 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Jeg flørtet med andre enn kona mi»

»Jeg forsøkte meg på en dårlig spøk»

Kvinnene ble utsatt for noe helt annet. 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis spøkene dine er så dårlige at du kan risikere med å uheldigvis ta noen på tissen så er det kanskje uansett på tide å endre stil og oppførsel.. Det hjelper ikke hva han påstår det var ment som, utfallet ble sånn.

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner, krenkende innlegg og svar til dette.

Kragebein, adm

Edit: Tråden er ryddet på nytt. 

Endret av Kragebein
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Godt innlegg, om anonymitet vs fullt navn vs hets på nett. Det er egentlig ikke slik at å skrive under fullt navn fjerner hets og hatytringer, selv om det er en enkel retorikk fra enkelte 'influencere'.
 

Sitat

Velges negativ omtale av anonyme bevisst som virkemiddel for å ugylddigjøre berettiget kritikk?


https://influencere.wordpress.com/2019/03/03/anonyme-influencerkritikere/


Utfra egenopplevelse, så er det gjerne anonyme møteplasser og diskusjonsforum hvor de virkelig gode debattene og meningsutvekslingene skjer. Det åpner opp for diskusjoner hvor en fokuserer på tema og argumenter, ikke hvem som sier hva og andres bakgrunn. Jeg deltar nærmest daglig på anonyme fora som fungerer svært godt.

Det er helt andre mekanismer enn anonymitet som gjør at enkelte steder avler polarisering og krast språk. Som oftest er det vel heller slik, at en høster som en sår.

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Asti med all sin dokumentasjon på bloggernes virke skaper bølger i Blogglandia 😉

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dokumentert mediekritikk, pent sortert i ryddige kategorier - så oversiktlig og brukervennlig :)

Nå med nok en dagsaktuell boklansering på trappene i 'blogglandia', kan en f.eks se et praktisk eksempel på det her, for å enkelt sette seg litt mer inn i bakgrunnen til forfatteren. Stemmer det som presenteres i riksmedia?

https://influencere.wordpress.com/annebrith-diverse/

 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...