Gå til innhold

Finnes rutinejobber?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva med nav eller lignende? Du er antagelig kvalifisert og det er jo forholdsvis rutine

Anonymkode: 7b38a...1f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva med nav eller lignende? Du er antagelig kvalifisert og det er jo forholdsvis rutine

Anonymkode: 7b38a...1f0

TS: 

Jo, det hadde vært noe. Føler vel ikke jeg kan alle lover så godt man sikkert bør. Men man får kanskje nok opplæring? 

Anonymkode: d3533...cec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et eller annet med kundeservice? I starten er det ganske overveldende, men etter noen måneder kommer du inn i rutinen (majoriteten av kundene spør om de samme tingene). 

Anonymkode: d0748...9db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg skulle gitt et råd, ville jeg anbefale deg å ta dette opp med sjefen din aller først. Det kan kreve mot, men det klarer du. Dette går jo ut over din helse og er ikke til fordel for verken deg eller arbeidsplassen. Er det en IA-bedrift? Har du verneombud på jobben du kan snakke med? Dette er noe verneombudet kan hjelpe deg med, om sjefen er vanskelig å snakke med. Verneombudet er DIN representant. Det kan være at du ikke har fått den opplæring du burde fått? Det kan være du gir opp litt lett og er ganske fersk i stillingen? Det kan virke overveldende å begynne i ny jobb i starten, men det blir jo bedre. Det er et lederansvar å følge deg opp. Jeg vil uansett anbefale deg at du dokumenterer at du søker å få oppfølging/hjelp av din leder/verneombud. Dette for å senere kunne dokumentere at leder evnt ikke har fulgt deg opp, om dette blir et problem da...  Men det håper jeg virkelig ikke! Ikke gi opp, lykke til videre! 

Anonymkode: a3fae...755

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.12.2018 den 12.52, AnonymBruker skrev:

TS: Trengs vel mye utdanning til det også? Har sett på mange stillingsannonser og ser det kreves fagbrev til renholdsjobber også. Søppletømming har jeg ikke sett noen utlysning på i de månedene jeg har fulgt med. 

Lager har jeg også vurdert. Står gjerne at man må være fysisk sterk? Jeg er ikke det i det hele tatt. Tror du man kan få jobb som jente, ikke fysisk sterk uten truckførerlappen? Kan evt. ta den lappen om det gjør at jeg får jobb. Men etterspørselen for lagerjobber, vet du? Ser mye vikariater....

Anonymkode: d3533...cec

Fysisk sterk betyr egentlig bare ikke masse vondt her og der..

 

Anonymkode: 915e7...db8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 12/11/2018 at 2:18 PM, AnonymBruker said:

Apotektekniker eller farmasøyt? Er vel ikke mye action på apotek flest. 

Anonymkode: ff517...da7

Uenig, her er det stress og uforutsett ting og problemer som skjer nesten hver dag både med drift og ifht kundehenvendelser, kundene bruker oss som leger... Og ofte datatekniske problemstillinger, mens lang kø fex. Stor ansvar og mye å passe på. Stress og hyppige byttinger av vakter ( senvakt mot tidligvakt og motsatt). Vi har flere sykemeldinger fra unge ansatte som ikke takler alt ansvaret og alt de må rekke og huske. Og ledelsen i kjeden er fort ute etter å finne feil og mangler ved de ansatte (overvåker og rapporterer alt). Mistrivsel hos mange når man blir målt på salg hver eneste time på personnivå. Ikke for pyser. Så det er mer drama og action her enn det kan se ut som på overflaten. Arbeidskonflikter. Dårlige arbeidsforhold.

Anonymkode: a3fae...755

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jobbe på sykehjem/ omsorgssenter/ pleieassistent/ helse og omsorgsarbeid? Mange stillinger innen sektoren. Det er vel mye rutiner der. Og er det drama, spør sykepleier

Anonymkode: a3fae...755

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med noe budbil eller Annen sjåfør jobb hvis du har lappen? Det er generelt sett rutiner, bortsett fra at det kan være nye du leverer til. :)

Som budbil sjåfør trenger du ikke master og heller ikke omskolering. 

Anonymkode: 78583...09e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 12/13/2018 at 9:10 PM, AnonymBruker said:

Hva med nav eller lignende? Du er antagelig kvalifisert og det er jo forholdsvis rutine

Anonymkode: 7b38a...1f0

Ikke spesielt rutine på et lokalkontor i alle fall.

Anonymkode: 69220...c6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...