Gå til innhold

Føler meg helt rar uten en å flørte med


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det siste året har jeg stort sett hatt en å snakke/flørte osv med på kveldene på melding/telefon eller lignende. Merker at jeg har blitt veldig avhengig av dette. Det blir ofte lange kvelder og koselige samtaler. Den jeg snakker med er så klart en jeg er potensielt interessert i, og så dater vi kanskje en periode. Om jeg ikke har dette føler jeg meg bare helt malplassert og tom, får en slags panikkfølelse. Tror ingen hobbyer og serier og bøker lenger kan fylle det tomrommet jeg har etter en kjær. Som regel avslutter jeg det før jeg rekker å komme spesielt langt. Erfaringer?

Anonymkode: 3cfff...d32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor avslutter du det da? Trenger du bekreftelse? Selv har jeg nesten aldri noen å flørte med fordi jeg ikke ffinner de interessant nok. Og flørter jeg og blir i teressert vlir alt bare slitsomt fordi jeg analyserer alt han sier eller gjør.

Anonymkode: 36a96...590

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvorfor avslutter du det da? Trenger du bekreftelse? Selv har jeg nesten aldri noen å flørte med fordi jeg ikke ffinner de interessant nok. Og flørter jeg og blir i teressert vlir alt bare slitsomt fordi jeg analyserer alt han sier eller gjør.

Anonymkode: 36a96...590

Avslutter fordi jeg føler et eller annet blir feil og ikke vil gå lengre. Som regel fordi interessen bare helt plutselig forsvinner og jeg blir helt kvalm, men noen ganger fordi jeg ser at de ikke har helt det jeg ser etter i en mann og jeg tenker det er klokt å gå.

Ja, er jo mange som har en tendens til å overanalysere når man liker noen, men det er jo ikke så rart, man er jo bare veldig usikker i den fasen. 

Anonymkode: 3cfff...d32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...