Gå til innhold

Hvilke solbriller skal du ha i år?


blå

Anbefalte innlegg

Har du sett deg ut et par solbriller du skal ha i år?? Har du et bilde? Får jeg se???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har sett et par fra chanel, men jeg er veldig kjapp til å ombestemme meg i siste liten, så vi får se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte et par fine på H&M, men de ble ødelagt med en gang. Og da jeg skulle reklamere og ville ha nye, var det ikke flere igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Måtte lese overskriften noen ganger før jeg forstod hva det dreide seg om!

Jeg kjøpte nye "solbruller" ( :tunge1: ) i fjor, helt enkle, mørk orange i glasset. Tror det var Ray ban...

De skal jeg iallfall bruke i år også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Vurderer et par fra Chanel.

(Men du, kan du forandre overskriften. "Hvordan solbriller.." gir meg frysninger)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest En gjest
Vurderer et par fra Chanel.

(Men du, kan du forandre overskriften. "Hvordan solbriller.." gir meg frysninger)

Hvordan skal det egentlig skrives...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HA HA HA HA :hoho::hoho::hoho: HA HA HA.................der gikk det vist litt fort...........Solbruller ja, det kan være greit å ha. OK, jeg skal forandre det.

Kanskje Hvilke Solbriller lyder bedre????Gjerne for meg. Kan godt forandre det også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Hvilke solbriller skal du ha i år? Eller; Hva slags solbriller skal du ha i år?

Vet det er dialekter som har dette (selv om jeg synes det er like ille å høre det som å se det skrevet). Dette var bare ment som en liten opplysning, ingen fanesak for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er alle fornøyde nå?????

HVILKE SOLBRILLER

OK, fra rettskrivningsrådet tilbake til solbrilletråden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dixie i.i

Huff, det er bare april og jeg har allerede kjøpt 2 par nye briller.

De ene er litt store fra Chanel, med strass rundt.

Og ett par klassiske fra Gucci.

Sukk, er så mye fine solbriller nå at jeg er redd det ikke er de eneste brillene jeg kommer til å anskeffe i år..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ingen som har bilder da???

Har noen prøvd briller fra Silhouette??? Hører så mye skryt av de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bryr meg ikke om å ha dyre, fancy slbriller, så jeg kjøper noen som ser fine ut, til en fin pris :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk disse for ikke lenge siden.

Har lyst på par som dette også.

Ellers kommer jeg nok til å bruke briller fra tidligere år også. Spesielle favoritter er et par sporty i metall med blått glass fra Diesel og par svarte "filmstjerne"briller fra D&G.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Leola

Er kjempefornøyd med Vouge-brillene jeg kjøpte i utlandet ifjor sommer :-) og skal bruke de så lenge de holder. Heldigvis så er det solide og massive

- i motsetning til Chanel-brillene mine som røk etter en sesong. De brukes nå kun i mangel på vernebriller når jeg bruker kantklipperen i hagen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg kjøpte et par svarte og oransje på en sportsbutikk i påska. Ikke særlig kule, men de beskyttet godt mot sidelys, og det trengte jeg på fjellet.

Bruker sikkert dem til jeg mister dem.

Ellers har jeg et par jadegrønne som jeg en gang kjøpte for 20 kroner på en bensinstasjon. Får meg til å se ut som en halvgal maur... Ikke sitter de godt heller. For å si det sånn: De har gått i hi i skuffen. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...