Gå til innhold

Alle menn ghoster meg når de får vite jeg er kvinne og redningsdykker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kvinner faller for makt, menn faller for omsorg. Slik har det vært siden tidenes morgen, og det kan ingen likestillingsvedtekter endre på.

Anonymkode: b613c...8d7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er vekter, og jobber med ganske berusa mennesker veldig ofte. Og jeg må være streng i min jobb. Allilvel har ikke dette hindret meg i datinglivet. 

Er du sikker på at det er der der stopper opp? 

Anonymkode: a7b6c...b8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok fordi de tror du er lite feminin når du jobber i et slikt yrke. 

Anonymkode: fdd24...90d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.12.2018 den 11.48, AnonymBruker skrev:

Jeg tviler på at det finnes noen redningsdykker i denne tråden...

Anonymkode: ffbcd...314

Der har vi nok svaret ja. Her er nok TS bare en feminist som konstruerer en problemstilling for å prøve å bekrefte sitt forskrudde verdenssyn.

Anonymkode: 427f2...2f1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er selv utdannet redningsmann og yrkesdykker på sjøen, så skjønner hva du mener!

Anonymkode: 41947...c3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg studerer juss og det virker som de fleste gutter ser på det som attraktivt, så at det kun er omsorgsyrker som gjelder er etter min erfaring bare tull. :)  Vær stolt av jobben din, så finner du en som setter pris på alt ved deg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare vær glad til du. Bedre de stanser kontakten såpass tidlig, så slipper du kysse så mange frosker som forblir frosker.

Jeg er også en av gutt. Både på jobb og fritid. Noen blir skremt av det, noen sier at jeg egentlig burde vært lesbisk og andre digger det. Kjærester har aldri vært noe problem. 

Vær deg selv,  tøff når det trengs og feminin når du føler for det. 

Skriv gjerne i profilen hva du jobber med, legg ved et bilde av deg i jobbutstyr, ikke bare bilder med sminke. Får du færre treff, så får det være. Færre som ghoster da. Pluss at du kanskje får noen likes fra de som liker det naturlige og ikke bare oppdolla. :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Der har vi nok svaret ja. Her er nok TS bare en feminist som konstruerer en problemstilling for å prøve å bekrefte sitt forskrudde verdenssyn.

Anonymkode: 427f2...2f1

Det vet verken du eller jeg.

Anonymkode: ffbcd...314

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er nok fordi de tror du er lite feminin når du jobber i et slikt yrke. 

Anonymkode: fdd24...90d

Jamen skrev hun ikke at det var etter bildeutveksling da ?   På tv nå er det et program som heter Oslo brenner. Der var det en kvinnelig røykdykker, hun var jo pen og råsexy.  Av og til skjønner jeg meg ikke på dagens unge menn. Det kan jo og være noe med at hun jobber i et mannsdominert yrke.

Anonymkode: a2305...e7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jamen skrev hun ikke at det var etter bildeutveksling da ?   På tv nå er det et program som heter Oslo brenner. Der var det en kvinnelig røykdykker, hun var jo pen og råsexy.  Av og til skjønner jeg meg ikke på dagens unge menn. Det kan jo og være noe med at hun jobber i et mannsdominert yrke.

Anonymkode: a2305...e7d

Jeg tror TS også har sett det programmet..

Anonymkode: ffbcd...314

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det vet verken du eller jeg.

Anonymkode: ffbcd...314

Jo da, det vet jeg godt ved å bruke enkel sunn fornuft. Historien henger ikke på greip, realiteten stemmer ikke med historien, og narrativet, ideologien og offermentaliteten som forsøkes å pushes er åpenbart.

Anonymkode: 427f2...2f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For det første, tøft!

For det andre, umulig å vite hvorfor hvis de ikke sier det da, men da får du jo luket ut folk som hadde hatt problemer med det av uvisse grunner. Fortsett så finner du en som digger deg for akkurat den du er! Noen menn har bare problemer med kvinner i typiske tøffe yrker eller mannsdominerte yrker. Og dem vil du vel ikke date uansett? Tvi tvi!

Anonymkode: af247...fb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.12.2018 den 1.18, AnonymBruker skrev:

drittlei. Det slår aldri feil, får et greit antall matcher og praten og bildeutveksling går strålende frem til spørsmålet om jobb kommer opp. Så er det ghosting for alle penga. Grrrrrrrrrr. Jeg vil ha kjæreste jeg også :( 

Anonymkode: 0342b...88e

Så bra da! Idiotene sorterer seg selv ut, så slipper du å kaste bort tid på dem! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jo da, det vet jeg godt ved å bruke enkel sunn fornuft. Historien henger ikke på greip, realiteten stemmer ikke med historien, og narrativet, ideologien og offermentaliteten som forsøkes å pushes er åpenbart.

Anonymkode: 427f2...2f1

Ah, trodde du var ironisk.

Anonymkode: ffbcd...314

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...