Gå til innhold

Piers Morgen om Meghan Markle

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må si at jeg fikk et litt annet bilde på Megan Markle etter å ha lest hva Piers Morgan har skrevet om henne. Den gangen da hun var en b-skuespiller tok hun kontakt med Piers Morgan etter at han begynte å følge henne på sosiale medier. Hun var kjempegreit, skrev meldinger til ham daglig, kalte ham for en venn, tok en øl med ham og spurte om hun kunne komme på talkshowet hans, og etter å ha truffet ham skrev hun på twitter at hun hadde hatt et koselig møte med sin venn Piers Morgan. Under dette London-besøket møtte hun Harry og avsluttet kontakten med ham med engang og svarte ikke på meldingene hans mer. Piers Morgen er en kjente redaktør og programleder for flere talkshows. Det kommer tydelig fram at hun gjorde dette for å skape blæst om seg selv, med da hun ikke hadde bruk for ham "ghostet" hun ham 😂

https://www.dailymail.co.uk/news/article-6460443/PIERS-MORGAN-Ex-friend-Meghan-Markle-ruthless-social-climbing-actress-used-getting-way.html

Anonymkode: 942e6...487

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har aldri hatt noen meninger om Meghan, annet enn at jeg syns det er så rart at hun ikke har kontakt med familien sin, hun moren sin. Ingen onkler eller tanter som hun har hatt god kontakt med ble invitert i bryllupet - og syns først artikkel var teit, men da jeg ble ferdig å lese den, skjønner jeg godt at Piers Morgan har det inntrykket han har av henne. 

• Liker 3
Skrevet

Piers Morgan er en tulling,

Anonymkode: d17b9...a00

• Liker 10
Skrevet

Han må jammen følt seg tråkket på, som tar en sånn hevn. Ok, så ble han dumpet. Hvor mange opplever ikke det gjennom livet, uten å bli så smålig at de rakker ned på eksdaten? Morgan er alt for høy på seg selv! 

• Liker 9
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Wow, for en fantastisk SAKLIG kommentar... 

Anonymkode: 75861...17a

• Liker 3
Skrevet

Piers Morgan er en kvise på samfunnets rompe, og kan ikke regnes som en pålitelig kilde. 

MM skylder ingenting av sin karriere til han, og ingen med hodet rett skrudd på vil assosieres med den mannen. 

• Liker 13
Skrevet

Forresten så er ikke Daily Mail en særlig pålitelig kilde heller, i følge britene så er daily mail det samme som se&hør

• Liker 7
Skrevet

Piers Morgan virker som noe av en løs kanon så jeg forstår godt at hun styrer unna ham nå når hun er blitt kongelig. Det bekymrer meg mer at hun har et så iskaldt forhold til store deler av familien sin. Min erfaring er at det vanligvis er svært krevende og vanskelige mennesker som ender opp i en sånn situasjon. 

Skrevet

Piers Morgan er neppe en man kan stole på, men skjønner godt om Meghan kuttet han ut når hun begynte å date Harry. Piers Morgan lever av å utlevere kjendiser. Hvorfor skulle noen i kongefamilien ønske å ha han som venn? Dater man noen i kongefamilien så må man være med på å beskytte privatlivet deres fra nettopp folk som Piers Morgan. 

Piers Morgan var redaktør i News of the World. Avisen som ble nedlagt fordi de drev med telefonavlytting av kjendiser. Denne avisen mente at Piers ikke tok nok hensyn til privatlivet til kjendiser og spesielt kongefamilien. 

Anonymkode: da7e9...bd3

• Liker 10
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Piers Morgan er neppe en man kan stole på, men skjønner godt om Meghan kuttet han ut når hun begynte å date Harry. Piers Morgan lever av å utlevere kjendiser. Hvorfor skulle noen i kongefamilien ønske å ha han som venn? Dater man noen i kongefamilien så må man være med på å beskytte privatlivet deres fra nettopp folk som Piers Morgan. 

Piers Morgan var redaktør i News of the World. Avisen som ble nedlagt fordi de drev med telefonavlytting av kjendiser. Denne avisen mente at Piers ikke tok nok hensyn til privatlivet til kjendiser og spesielt kongefamilien. 

Edit: han ble sparket fra News of the World, før det ble avslørt at avisen avlyttet telefonen til kongefamilien og andre kjendiser. 

• Liker 3
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

6 minutter siden, Elektra skrev:

Piers Morgan er en kvise på samfunnets rompe, og kan ikke regnes som en pålitelig kilde. 

MM skylder ingenting av sin karriere til han, og ingen med hodet rett skrudd på vil assosieres med den mannen. 

En tulling som Megan tok kontakt med og informerte at hun var "a big fan of yours" og skrev daglig med ham, postet på sin offentlige twitter-profil om at hun hadde møtt sin gode venn Piers Morgan og spurt om hun kunne være med på talkshowet hans. Med engang hun møtte Harry, ghostet hun ham. Da hadde hun ikke bruk for ham mer. 

Piers er frittalende og sikkert en tulling for alt jeg vet, men det endrer ikke det faktum at det fremstår som at Meghan Markle brukte ham. Det er også litt rart at en medarbeider som har jobbet lenge for kongefamilien, som får i oppgave å jobbe med Mehan, slutter etter seks måneder. 

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg må si at jeg fikk et litt annet bilde på Megan Markle etter å ha lest hva Piers Morgan har skrevet om henne. Den gangen da hun var en b-skuespiller tok hun kontakt med Piers Morgan etter at han begynte å følge henne på sosiale medier. Hun var kjempegreit, skrev meldinger til ham daglig, kalte ham for en venn, tok en øl med ham og spurte om hun kunne komme på talkshowet hans, og etter å ha truffet ham skrev hun på twitter at hun hadde hatt et koselig møte med sin venn Piers Morgan. Under dette London-besøket møtte hun Harry og avsluttet kontakten med ham med engang og svarte ikke på meldingene hans mer. Piers Morgen er en kjente redaktør og programleder for flere talkshows. Det kommer tydelig fram at hun gjorde dette for å skape blæst om seg selv, med da hun ikke hadde bruk for ham "ghostet" hun ham 😂

https://www.dailymail.co.uk/news/article-6460443/PIERS-MORGAN-Ex-friend-Meghan-Markle-ruthless-social-climbing-actress-used-getting-way.html

Det er vel ikke akkurat noe ukjent fenomen at unge kvinner forsøker å ligge seg til topps. De ønsker å tilbringe mest mulig tid sammen med berømte, innflytelsesrike og rike menn som står på høyden, i håp om at de selv skal få oppleve mest mulig glitter og glans. 

Anonymkode: 75861...17a

• Liker 2
Skrevet
13 minutter siden, Hulderen skrev:

Han må jammen følt seg tråkket på, som tar en sånn hevn. Ok, så ble han dumpet. Hvor mange opplever ikke det gjennom livet, uten å bli så smålig at de rakker ned på eksdaten? Morgan er alt for høy på seg selv! 

Jeg skjønner at han blir mistenksom når en b-skuespiller tar kontakt med en redaktør og talkshow-vert, behandler han som en venn, spør om å bli med på talkshowet og smisker med ham, og helt plutselig kutter kontakten med ham. Jeg hadde reagert hvis en "venn" av meg som jeg snakker med daglig, og som skryter av meg og snakker varmt om forholdet vårt, plutselig en dag forsvinner. Hun hadde ikke bruk for ham mer.

• Liker 3
Skrevet (endret)
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En tulling som Megan tok kontakt med og informerte at hun var "a big fan of yours" og skrev daglig med ham, postet på sin offentlige twitter-profil om at hun hadde møtt sin gode venn Piers Morgan og spurt om hun kunne være med på talkshowet hans. Med engang hun møtte Harry, ghostet hun ham. Da hadde hun ikke bruk for ham mer. 

Piers er frittalende og sikkert en tulling for alt jeg vet, men det endrer ikke det faktum at det fremstår som at Meghan Markle brukte ham. Det er også litt rart at en medarbeider som har jobbet lenge for kongefamilien, som får i oppgave å jobbe med Mehan, slutter etter seks måneder. 

Har du vurdert muligheten for at når hun møtte Harry så fikk hun også råd om hvem hun burde omgås, og hvem hun ikke burde omgå? Jeg ser dette som svært sannsynlig, og Piers Morgan ville stått høyt på listen for folk man ikke bør omgås med pga hans uttalelser, handlinger og rykte. 

Hvorfor vedkommende sluttet i jobben kan være en million grunner og trenger ikke ha noe med MM å gjøre, men dette er et godt eksempel på hvor usaklig og latterlig Morgan er for å vise sitt poeng. Han bygger opp spekulasjoner og falske rykter. 

Endret av Elektra
  • Liker 15
Skrevet
13 minutter siden, Elektra skrev:

Det er vel ingen som påstår at Megan skylder sin karriere til ham, det sier jo ikke Piers Morgan selv heller. Han bare beskriver sin opplevelse med henne, og da har han da lov til? Han har flere kjendisvenner som anser ham som en lojal venn, så at ingen vil assosieres med ham er jo ikke riktig. 

• Liker 5
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel ingen som påstår at Megan skylder sin karriere til ham, det sier jo ikke Piers Morgan selv heller. Han bare beskriver sin opplevelse med henne, og da har han da lov til? Han har flere kjendisvenner som anser ham som en lojal venn, så at ingen vil assosieres med ham er jo ikke riktig. 

Ingen med respekt for seg selv vil assosieres med han. 

Og spesielt kongehuset i konservative England kan ikke assosieres med en slik fyr. 

• Liker 6
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det endrer jo ikke det faktum at Meghan sminket med ham før hun møtte Harry. Det var hun som tok kontakt med ham, de skrev daglig, hun foreslo å møtes da hun var i London, skrøt uhemmet av ham og skrev på sosiale mediene om sitt koselige møte med sin VENN Piers Morgan. Hun fremstår som en klatremus. 

• Liker 6
Skrevet

Dette høres ikke som noe annet enn sladder. Jeg synes det er ganske smålig og man kan spekulere i hvorfor man velger å gå ut med det på den måten. 

Anonymkode: 7e293...584

• Liker 6
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det endrer jo ikke det faktum at Meghan sminket med ham før hun møtte Harry. Det var hun som tok kontakt med ham, de skrev daglig, hun foreslo å møtes da hun var i London, skrøt uhemmet av ham og skrev på sosiale mediene om sitt koselige møte med sin VENN Piers Morgan. Hun fremstår som en klatremus. 

1 minutt siden, Elektra skrev:

Ingen med respekt for seg selv vil assosieres med han. 

Og spesielt kongehuset i konservative England kan ikke assosieres med en slik fyr. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Piers Morgan måtte gå av fra nettopp Daily Mail fordi han ble tatt i å bruke falske bilder fra abu ghraib. avisens eiere innrømmet at bildene var falske, men Morgan nektet for det. 

Når selv Daily Mail synes han løy for mye så sier det seg selv at han har ikke er en med troverdighet. 

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...