Gå til innhold

Å ikke svare når man blir spurt.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Heisann. 😊 De gangene jeg har värt ute på det lokale vannhullet, så har denne fyren prøvd å få kontakt. Jeg har pratet høflig tilbake, men ikke så mye mer enn det. Han har vist oppriktig interesse, men ikke jeg så mye..så tenkte jeg at jeg skulle gi denne karen en sjanse og spurte på face om han ville se en film en dag. 

Ingen respons. Det er greit det, men kan han ikke svare? Ser jo han har värt pålogga. 

Burde jeg bare glemme greia? 😊

Anonymkode: 4d9d0...44f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis han ikke svarer, så er han vel ikke interessert. Eventuelt ikke intreressert i fast forhold.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Heisann. 😊 De gangene jeg har värt ute på det lokale vannhullet, så har denne fyren prøvd å få kontakt. Jeg har pratet høflig tilbake, men ikke så mye mer enn det. Han har vist oppriktig interesse, men ikke jeg så mye..så tenkte jeg at jeg skulle gi denne karen en sjanse og spurte på face om han ville se en film en dag. 

Ingen respons. Det er greit det, men kan han ikke svare? Ser jo han har värt pålogga. 

Burde jeg bare glemme greia? 😊

Anonymkode: 4d9d0...44f

Hvis dere ikke er venner på face så kan meldingen havne i den der "meldingsforespørsler" mappen, som noen (f.eks jeg...) aldri blir varslet om via FB appen.... Og så når jeg plutselig en gang i skuddåret logger inn på face fra en ordinær PC webside, så ser jeg de...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har sikkert dame og er en fuckboy som bare vil flørte og pule på fylla 

Anonymkode: bdef6...090

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke har vist ham interesse fra før, og brått spør om han på fb om han vil se film en dag...vel, da kan det hende at han blir litt forvirret kanskje?  🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! TS her. Ville bare gi en update. Han svarte meg og vi har pratet litt. Egentlig ganske vanlig prat, ikkenoe flørtete. Han er i min vennekrets forsåvidt. Så her om dagen tok jeg bare motet til meg og skrev "du vet at du og jeg skal på date? Vil du?" Jeg tror han ble glad, for han svarte at han var ledig til helga. 

Jeg tok i alle fall ikke kontakt FØR han kontaktet meg, det er sikkert litt viktig.. 

Anonymkode: 4d9d0...44f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...