Gå til innhold

Dårlig tegn at hun ikke ville ha sex på første date?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi hadde vår første date hjemme hos meg. Tok litt vin og noen øl, og stemningen var bra. Da vi skulle legge oss foreslo hun at hun kunne ligge på sofaen siden hun hadde mensen. Nå er dette noen dager siden, og vi sender meldinger daglig. Men er det et dårlig tegn at hun ikke ville ligge i samme seng som meg? (Man kan vel ligge i samme seng selv om man har mensen?) Jeg vet hun har hatt sex på første date før. Havnet jeg i friend-zone?

Anonymkode: a9fff...b93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er hennes valg fordi hun var mest komfortabel med å ligge på sofaen alene. At hun har hatt sex på første date før betyr ikke at du har retten på det med hun du også. Skjønner godt hun la seg på sofaen for nettopp med sånn forventning og press fra deg hadde sjansen vært stor for at du hadde begynt å klå på hun og kline om dere lå i samme seng og veien derfra til å ta en hånd under toppen og ned i trusa er kort,  og kan oppleves nesten like ille som voldtekt når man egentlig ikke vil eller er klar men ikke tør å si stopp for gutten presser så på og man liker han jo. 

 

Anonymkode: ed4d0...21f

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor godt kjenner dere hverandre fra før? Ganske intenst å sove sammen første date. Nesten mer intenst å sove sammen uten sex - sex bryter isen for annen sengeaktivitet på en eller annen måte.

Anonymkode: 49c22...fb8

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor godt kjenner dere hverandre fra før? Ganske intenst å sove sammen første date. Nesten mer intenst å sove sammen uten sex - sex bryter isen for annen sengeaktivitet på en eller annen måte.

Anonymkode: 49c22...fb8

Ok, har ikke tenkt på det på den måten. Vi kjenner hverandre litt fra før, men ikke så godt. Grunnen til at vi hadde første date hos meg er at hun bor et godt stykke unna, og var nødt til å ligge over.

Anonymkode: a9fff...b93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så, meg hadde du dumpet med èn gang. Jeg har aldri sex før etter ca 3 mnd 

Anonymkode: 91aaa...96f

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Dævendøtte
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok, har ikke tenkt på det på den måten. Vi kjenner hverandre litt fra før, men ikke så godt. Grunnen til at vi hadde første date hos meg er at hun bor et godt stykke unna, og var nødt til å ligge over.

Anonymkode: a9fff...b93

Nei, du har vel kun tenkt på en ting ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

du hadde begynt å klå på hun og kline om dere lå i samme seng og veien derfra til å ta en hånd under toppen og ned i trusa er kort,  og kan oppleves nesten like ille som voldtekt 

 

Anonymkode: ed4d0...21f

🙄

Anonymkode: a80b3...a72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dump henne først som sist.

Anonymkode: 06861...2b6

👎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å overnatte på sofaen hos noen man er på deit med er vel selve definisjonen på kleint..... Søk Nav om romanse-støtte om dere ikke har råd til hotell!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

😯 jeg kjenner faktisk ingen som sover med noen på første date. Og med mensen er det totalt utelukket. Er vel mer ett dårlig tegn at hun dater noen som ikke helt klarte å akseptere at hun sov på sofaen. 

Anonymkode: 77713...e9e

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fordi hun hadde sex med andre på første date så betyr det at hvis hun ikke automatisk gjør dette med alle hun dater så ønsker hun kun å være venner? Hm.

Det kan være flere grunner. Du har allerede nevnt at hun hadde mensen. Ikke alle liker eller ønsker å ha sex da.

Jeg ville nok ha bedømt hennes interesse for deg utifra andre ting enn at hun la seg på sofaen på første date.

Anonymkode: e61d3...5e2

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tipper én av 2: 

-hun har blitt brukt og kastet av menn hun har ligget med på første date og vil unngå sånn dritt. 

-hun var redd du ville prøve deg og var lite keen på det siden hun hadde mensen

 

Anonymkode: 5f53b...a22

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.12.2018 den 6.42, AnonymBruker skrev:

Så, meg hadde du dumpet med èn gang. Jeg har aldri sex før etter ca 3 mnd 

Anonymkode: 91aaa...96f

Det er veldig lenge. Jeg ville lurt på om du har et veldig anstrengt forhold til sex, er veldig aseksuell eller lignende. Trenger ikke å ha sex med en gang, det er ikke noe jeg stresser med, men flere måneder er urovekkende lenge.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 5.12.2018 den 6.23, AnonymBruker skrev:

Vi hadde vår første date hjemme hos meg. Tok litt vin og noen øl, og stemningen var bra. Da vi skulle legge oss foreslo hun at hun kunne ligge på sofaen siden hun hadde mensen. Nå er dette noen dager siden, og vi sender meldinger daglig. Men er det et dårlig tegn at hun ikke ville ligge i samme seng som meg? (Man kan vel ligge i samme seng selv om man har mensen?) Jeg vet hun har hatt sex på første date før. Havnet jeg i friend-zone?

Anonymkode: a9fff...b93

En ærbar kvinne hopper ikke i seng med en mann på første daten. En klok man burde forstå og respektere såpass.

Anonymkode: 94cbf...863

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.12.2018 den 6.42, AnonymBruker skrev:

Så, meg hadde du dumpet med èn gang. Jeg har aldri sex før etter ca 3 mnd 

Anonymkode: 91aaa...96f

Da hadde du vært dumpet for lengst av meg. Og jeg som sier det er en kvinne. 

Anonymkode: 89616...e80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

En ærbar kvinne hopper ikke i seng med en mann på første daten. En klok man burde forstå og respektere såpass.

Anonymkode: 94cbf...863

Og det samme gjelder oss menn som faktisk vil bruke / bruker 1-3 dater på å bli kjent først, og se om man har personlig kjemi hverandre. Syns også det er forhastet med hjemme-date allerede på første date, men hver sin mening naturligvis. Ei heller er det fasit på sex / ikke-sex på første date, kommer an på omstendigheter og personene. Generelt bør man kunne vente da, slik at hele datingen ikke bare blir basert på seksuelle kjemien.

Så, nei trenger ikke være dårlig tegn. Bare respekter valgene hennes, og er hun interessert i deg, vil det garantert bli flere dates og overnattinger. Med bonus kanskje, hvem vet. ;) Bare la ting gå sin gang.  Av erfaring vet jeg nå at beste måten å skyve vekk potensielle partnere på er å være masete og klengete. (Også hårfin grense mellom å gi oppmerksomhet og omtanke, og masing, men det er annen sak)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex på første date gidder jeg ikke, er såpass gammel 🙂 Da dreper man spenningen fort, foretrekker heller å kose, stryke på....klemme...ha kvinnen i armkroken å bli mer trygg og kjent med hver andre. Tenk så spennende å stryke oppover lårene for å kjenne på spenningen for eks....kysse litt, stryke i håret... 🙂 Kjenne kvinnen ta hånda under genseren å stryke meg oppover brystet....

Slike ting liker jeg som mann 🙂 

Anonymkode: 8330b...8b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...