Gå til innhold

Hvilken billett bør jeg velge på P!NK konsert?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har billett på langsiden men har nå tilbud om å kjøpe golfen sircle billett (eller noe sånt, det er de som står på gulv rundt rampene som artisten går på). Jeg ser på youtube at hun er endel ute på rampene på denne konserten pluss at hun agerer mye med publikum der ute.. På en annen side blir det vanskeligere å se hva som skjer på scenen. 

Hva skal jeg velge? 

Anonymkode: 0794b...6e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det ingen her som har vært på popkonsert på Telenor arena, eller sett noe av Beautiful Trauma turneen?!? 

Anonymkode: 0794b...6e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Golden circle er dyrere, sånn i tilfelle du ikke vet det. Om du er lav og liten/tynn kan det bli trangt og du kan forsvinne litt i mengden foran scenen. Det spørs også hvor stort området er. Liker du å stå lenge?  Hvis ikke er det jo best å ha sitteplass. Telenor Arena er stor, så om du er blodfan med for mye penger er sikkert golden circle gøy. Men veldig sjelden verdt det, synes jeg.

Anonymkode: b79b8...4b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Golden circle er dyrere, sånn i tilfelle du ikke vet det. Om du er lav og liten/tynn kan det bli trangt og du kan forsvinne litt i mengden foran scenen. Det spørs også hvor stort området er. Liker du å stå lenge?  Hvis ikke er det jo best å ha sitteplass. Telenor Arena er stor, så om du er blodfan med for mye penger er sikkert golden circle gøy. Men veldig sjelden verdt det, synes jeg.

Anonymkode: b79b8...4b6

Prisen er ikke noe tema, jeg er en skikkelig blodfan. Har vært blodfan siden "there you go" men dette er første konserten jeg får dratt på. 

Og ut i fra hva jeg har sett så er showet på denne konserten det beste noensinne 😁😁😁

Anonymkode: 0794b...6e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...