Gå til innhold

Er det greit å gå inn i et forhold uten å fortelle at jeg røyker?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du klarer ikke å skjule det hvis du blir sammen med noen uansett hvor mye du tror du gjemmer deg. Jeg har et veldig høyt alkoholforbruk og det skjelettet kommer ramlende fort ut av skapet når jeg blir sammen med noen. 

Anonymkode: 2535c...7bb

🤔

Anonymkode: 83abc...796

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg røyke hasj nesten daglig selv (er jente), og hadde ikke akseptert slike løgner. Men jeg har skjønt at det er relativt vanlig for menn å lyve om dette til den streite kjæresten sin. 

Anonymkode: 985b0...1cc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest theTitanic
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du er jo den samme personen uansett, så jeg ser ikke problemet.

Anonymkode: 40a67...7f5

 

Kan du ikke finne deg et dophue som har samme interesser og like dårlig moral, eller liker du ikke å bli løyet for...?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Rasshøl.

Anonymkode: 40a67...7f5

Hvorfor er han et rasshøl basert på det du siterer? Det skader da virkelig ikke deg på noen som helst måte.

 

Anonymkode: d1004...b2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor er han et rasshøl basert på det du siterer? Det skader da virkelig ikke deg på noen som helst måte.

 

Anonymkode: d1004...b2f

Å trolle er rasshøloppførsel.

Anonymkode: 40a67...7f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å trolle er rasshøloppførsel.

Anonymkode: 40a67...7f5

Hvorfor tror du det var trolling? Jeg vet om flere som lever som TS, røyker seg opp om morran og ned om kvelden.

Anonymkode: d1004...b2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg og hun blitt kjærester😎😎

TS ;);););))))

Anonymkode: 83abc...796

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da er jeg og hun blitt kjærester😎😎

TS ;);););))))

Anonymkode: 83abc...796

Du og hvem? For 20 timer siden skrev du «hvis jeg finner en kjæreste». Ting som tyder på at dette ikke er helt reelt kanskje. 

Til ditt opprinnelige spørsmål; for meg hadde det vært dealbreaker med vanlig røyk. Hasj er tusen ganger verre enn det igjen. 

Anonymkode: 1a14f...0ee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du og hvem? For 20 timer siden skrev du «hvis jeg finner en kjæreste». Ting som tyder på at dette ikke er helt reelt kanskje. 

Til ditt opprinnelige spørsmål; for meg hadde det vært dealbreaker med vanlig røyk. Hasj er tusen ganger verre enn det igjen. 

Anonymkode: 1a14f...0ee

Ja?:)))) Jeg hadde jo fått ei potensiel dame, og må i dag boe vi kjærester ;) Er så happy 💚💚💚👍🏼👍🏼

Anonymkode: 83abc...796

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første gjør du noe ulovlig, for det andre juger du og setter all tillit i fare og for det tredje: hadde jeg fått barn med deg så hadde risikoen for å miste barnet til barnevernet hvert stor. Du velger glatt rusen foran ei dame og da burde du bare holde deg singel. Å ja jeg har røyks hasj fast i seks år, men sluttet på dagen da jeg fant min mann. 

Anonymkode: 543aa...395

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.12.2018 den 0.20, AnonymBruker skrev:

Jeg røyker hasj nesten hverdag. Hvis jeg finner ei jente jeg liker og hun er i mot hasj, hadde jeg ikke sagt noe om hasjbruket mitt og gått inn i forholdet. 

Men mange vil vel mene det er utrolig uetisk av meg, da det er en ganske vesentlig ting. Har jeg meldeplikt om sånt? Hva hadde du gjort om du ble sammen med en som røyket i skjul for deg og du er imot hasj? 

Anonymkode: 83abc...796

Ja. Du begår straffbare handlinger jevnlig. Da er det bare rett og rimelig at du varsler dama at du er kriminell. Sånn at hun kan velge selv om hun ønsker å være i et forhold med en narkoman. Du utsetter også henne for risiko for å få rulleblad. Hvis hun ikke ved om ditt misbruk og det blir gjennomført razzia hjemme hos dere, vil hun i verste fall kunne bli siktet for medvirkning til oppbevaring av narkotiske stoffer. 

Anonymkode: 92540...f95

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja?:)))) Jeg hadde jo fått ei potensiel dame, og må i dag boe vi kjærester ;) Er så happy 💚💚💚👍🏼👍🏼

Anonymkode: 83abc...796

Får håpe hun gjennomskuer deg og dumper deg. Og forteller alle at du er en løgner, sånn at andre ikke går på samme smell.

Anonymkode: 92540...f95

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666

Jeg er vanligvis ikke den som tar det mest moralske standpunktet her inne, men én gang må være den første:

TS er en notorisk kriminell med et rusproblem.

Han trenger å opplyse en potensiell partner om dette slik at hun kan ta stilling til ham og hans livsstil på et informert grunnlag.

At TS overhodet stiller spørsmålet tror jeg reflekterer graden av avhengighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 3.12.2018 den 21.13, AnonymBruker skrev:

Ja?:)))) Jeg hadde jo fått ei potensiel dame, og må i dag boe vi kjærester ;) Er så happy 💚💚💚👍🏼👍🏼

Anonymkode: 83abc...796

Hehe, det varer nok ikke lenge!!😉😂😂😂

Anonymkode: e22d0...81f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...