Gå til innhold

Er det greit å gå inn i et forhold uten å fortelle at jeg røyker?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg røyker hasj nesten hverdag. Hvis jeg finner ei jente jeg liker og hun er i mot hasj, hadde jeg ikke sagt noe om hasjbruket mitt og gått inn i forholdet. 

Men mange vil vel mene det er utrolig uetisk av meg, da det er en ganske vesentlig ting. Har jeg meldeplikt om sånt? Hva hadde du gjort om du ble sammen med en som røyket i skjul for deg og du er imot hasj? 

Anonymkode: 83abc...796

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest fleur de lis

Jeg hadde slått opp på dagen og kuttet kontakt. 

Det er ikke ok å lyve generelt, men dette er bare uetisk. Du skylder personen du er sammen med å være ærlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke greit.

2 minutter siden, fleur de lis skrev:

Jeg hadde slått opp på dagen og kuttet kontakt. 

Det er ikke ok å lyve generelt, men dette er bare uetisk. Du skylder personen du er sammen med å være ærlig. 

Samme her.

Anonymkode: 43ea5...f5b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde gått på timen! Det er å være så drittsekk, at det ikke finnes tilgivelse! 

Anonymkode: 7c4f1...6a1

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viss du røyker hasj hver dag så vil lukten uansett avsløre deg før eller siden. For ikke snakke om øyne, og generell oppførsel.

Om du ønsker å fortsette med dette, som selvfølgelig er helt opp til deg, vil det ikke være bra for hverken deg eller en potensiell ny kjærest at du ikke er ærlig fra start.

Se for deg at du da potensielt vil bli satt krav til som du ikke ønsker, det vil bli konflikter, tårer og ultimatum. 

Anonymkode: 02a85...b34

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Viss du røyker hasj hver dag så vil lukten uansett avsløre deg før eller siden. For ikke snakke om øyne, og generell oppførsel.

Om du ønsker å fortsette med dette, som selvfølgelig er helt opp til deg, vil det ikke være bra for hverken deg eller en potensiell ny kjærest at du ikke er ærlig fra start.

Se for deg at du da potensielt vil bli satt krav til som du ikke ønsker, det vil bli konflikter, tårer og ultimatum. 

Anonymkode: 02a85...b34

Men da røyker jeg jo bare når jeg ikke er sammen med henne. Og når vi bli samboere røyker jeg et annet sted enn hjemmet💚🍁

TS 

Anonymkode: 83abc...796

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er jo den samme personen uansett, så jeg ser ikke problemet.

Anonymkode: 40a67...7f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men da røyker jeg jo bare når jeg ikke er sammen med henne. Og når vi bli samboere røyker jeg et annet sted enn hjemmet💚🍁

TS 

Anonymkode: 83abc...796

Hvis ikke dette er trolleri så mister jeg troen på menneskeheten...😳

Anonymkode: 86c21...32a

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er jo den samme personen uansett, så jeg ser ikke problemet.

Anonymkode: 40a67...7f5

Ja det er jo akkurat det💚💚💚

TS

Anonymkode: 83abc...796

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis ikke dette er trolleri så mister jeg troen på menneskeheten...😳

Anonymkode: 86c21...32a

Det er ikke trolleri nei. Hvorfor skulle du tro det?😁💚

TS

Anonymkode: 83abc...796

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis forholdet var tilfredsstillende nok så hadde jeg ikke lenger hatt noe behov for å røyke, hver dag, men det er kanskje bare noe som gjelder for meg.

Jeg skulle allikevel ønsket å kunne ta meg en blås, se en god film og spise god mat fra tid til annen, hvis jeg ville.

Anonymkode: 40a67...7f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmm så godt det var med en blås nå😍😍😍 Skulle ønske alle var for og prøvde det 👍🏼💚💚🍁🚬 

Tar mornings og nattings hverdag, det må til for å fungere opptimalt 💚💚💚🚬

TS 💚💚

Anonymkode: 83abc...796

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Mmm så godt det var med en blås nå😍😍😍 Skulle ønske alle var for og prøvde det 👍🏼💚💚🍁🚬 

Tar mornings og nattings hverdag, det må til for å fungere opptimalt 💚💚💚🚬

TS 💚💚

Anonymkode: 83abc...796

Rasshøl.

Anonymkode: 40a67...7f5

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei det er ikke greit. Det er et stort svik og bedrag og du går jo inn i forholdet med å føre hun bak lyset med et dobbeltliv. Røyker du mye hasj så er du ikke egnet for forhold. Kanskje sørge for å være et bra kjæresteeemne før du tenker på å ville ha kjæreste? 

Anonymkode: 177f7...f9a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Nei det er ikke greit. Det er et stort svik og bedrag og du går jo inn i forholdet med å føre hun bak lyset med et dobbeltliv. Røyker du mye hasj så er du ikke egnet for forhold. Kanskje sørge for å være et bra kjæresteeemne før du tenker på å ville ha kjæreste? 

Anonymkode: 177f7...f9a

Gratulerer, du svarer akkurat det TS ville at folk skulle svare!

Anonymkode: 40a67...7f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du er jo den samme personen uansett, så jeg ser ikke problemet.

Anonymkode: 40a67...7f5

Det er man virkelig ikke 

Anonymkode: 177f7...f9a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For meg er røyking en dealbreaker; både hasj og "vanlig" røyk, så nei det synes jeg ikke er greit.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke brydd meg så mye om hasjrøykinga, selvom jeg ikke gjør det selv. Men jeg hadde brydd meg veldig om at han hadde holdt det skjult og tenkt at : han her er en god løgner, hva annet lyver han om? Osv osv, så hadde helvette vært løs, så hadde forholdet blitt ødlagt. 

Anonymkode: 75751...0a6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg røyker hasj nesten hverdag. Hvis jeg finner ei jente jeg liker og hun er i mot hasj, hadde jeg ikke sagt noe om hasjbruket mitt og gått inn i forholdet. 

Men mange vil vel mene det er utrolig uetisk av meg, da det er en ganske vesentlig ting. Har jeg meldeplikt om sånt? Hva hadde du gjort om du ble sammen med en som røyket i skjul for deg og du er imot hasj? 

Anonymkode: 83abc...796

Du klarer ikke å skjule det hvis du blir sammen med noen uansett hvor mye du tror du gjemmer deg. Jeg har et veldig høyt alkoholforbruk og det skjelettet kommer ramlende fort ut av skapet når jeg blir sammen med noen. 

Anonymkode: 2535c...7bb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...