Gå til innhold

Kontakte hotellgjest?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei TS igjen her

Har nå sendt melding på Face!! Speeent 🤩

Anonymkode: 4c090...af8

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei TS igjen her

Hvorfor gjorde du det når omtrent alle rådet deg til ikke å gjøre det? 

Anonymkode: 4c602...47d

• Liker 22
Skrevet

🤷‍♀️🤦‍♀️

Anonymkode: 801a2...da6

• Liker 3
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei TS igjen her

Kult, hold oss oppdatert da😃

Håper dette går veien. Man kommer ingen vei av å sitte og være grinebiter på kvinneguiden😂

Anonymkode: b05d4...537

• Liker 2
Skrevet

Jeg har vært resepsjonist selv og flørting/prate med gjestene er helt vanlig. Min erfaring er at de som er interessert legger igjen kontaktinformasjon for videre kontakt. Eller oppsøker deg ut på byen. (Creepy)

Jeg ville aldri gjort som ts, men vet at noen andre har kontaktet gjester på privaten. Du risikerer nok ikke å miste jobben, men gjesten ville kanskje ikke bo der igjen? Uansett syns jeg det er uproft. 

Anonymkode: 7ac64...bc1

• Liker 9
Skrevet
15 hours ago, AnonymBruker said:

Herregud, sende en melding på Facebook går vel greit. Skulle tru at det er mord som skal gjennomføres her. 

La da folk få lov til å gjøre litt for drømmen da. 

Er interessert i om det er damer eller menn som reagerer så sterkt her på om det er tillatt eller ulovlig. Nei, dette er helt uskyldig mener jeg. 

Eller så er vi folk som har integritet og ikke vil misbruke personopplysninger vi har tilgang til gjennom jobben. Og vi syns ikke at andre skal gjøre det heller. 

Anonymkode: eae82...290

• Liker 7
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Herregud, sende en melding på Facebook går vel greit. Skulle tru at det er mord som skal gjennomføres her. 

Er interessert i om det er damer eller menn som reagerer så sterkt her på om det er tillatt eller ulovlig. Nei, dette er helt uskyldig mener jeg. 

Nei, det er ikke greit, da TS misbruker informasjon hun har fått tak i pga jobben sin for å i det hele tatt finne han på FB.

Anonymkode: 7af0f...ccc

• Liker 5
Skrevet

Hvordan gikk det?

Skrevet

Kom på en gang jeg var på ferie og hadde en del innabords. Jeg sjekket opp resepsjonisten og la igjen en lapp med fb navnet mitt. Utrolig pinlig å tenke på i dag, men han la meg faktisk til :) Hadde han vært interessert nok hadde han nok gjort noe lignende. 

Anonymkode: 10983...39b

Skrevet

Ikke godtatt enda men ser ikke ut til at han er veldig aktiv på FB kanskje han ikke har sett det enda 

Skrevet
On 12/2/2018 at 11:06 PM, AnonymBruker said:

Litt creepy faktisk 😝

Anonymkode: d1e8b...a83

Kun kvinner som tenker sånn og bruker sånn ord. En mann vil enten si nei men takk eller ja gjerne. 

Anonymkode: 93861...cdd

Gjest padawan
Skrevet

Må følge med på denne. Tror kanskje jeg hadde synes det var litt creepy selv men det er litt avhengig av hvor bra kontakten / kjemien mellom oss hadde vært.

Skrevet

Har du fått svar, TS? Spennende 😄

Anonymkode: 2c234...50b

Skrevet
På 3.12.2018 den 16.33, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke jeg. Hadde jeg møtt en resepsjonist på et hotell, og vi fant tonen såpass at jeg ble interessert, så hadde det faktisk trukket ned at han hadde kontaktet meg privat etterpå. Han hadde da vist lite respekt for mitt privatliv pluss at han ikke forholdt seg til nødvendige regler. Så interessen hadde nok blitt borte, og jeg ville ikke hatt mer med ham å gjøre uansett. 

• Liker 3
Skrevet
5 timer siden, SoWhat? skrev:

Jeg vet ikke jeg. Hadde jeg møtt en resepsjonist på et hotell, og vi fant tonen såpass at jeg ble interessert, så hadde det faktisk trukket ned at han hadde kontaktet meg privat etterpå. Han hadde da vist lite respekt for mitt privatliv pluss at han ikke forholdt seg til nødvendige regler. Så interessen hadde nok blitt borte, og jeg ville ikke hatt mer med ham å gjøre uansett. 

Tror det er forskjell på hvordan damer og menn oppfatter denne situasjonen. 

Jeg som mann ville takket ja eller nei også gått videre. 

• Liker 1
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 3.12.2018 den 23.38):

Hei TS igjen her

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet

Stakkars folk som jobber i den bransjen, de blir utsatt for sånne som ts hver uke. 

Anonymkode: aac8f...ee1

• Liker 1
Skrevet
På Monday, December 03, 2018 den 22.38, AnonymBruker skrev:

Hei TS igjen her

Vel, hvordan gikk dette??                                               

Hvis du ikke har fått noen melding tilbake enda, så er han sannsynligvis ikke interessert...

Anonymkode: 788dc...bca

• Liker 1
Gjest padawan
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Stakkars folk som jobber i den bransjen, de blir utsatt for sånne som ts hver uke. 

Nå er det vel TS som jobber i den bransjen da....

Skrevet
7 minutter siden, padawan skrev:

Nå er det vel TS som jobber i den bransjen da....

Åja, det gikk litt fort i svingene her. Men gjør det ikke noe bedre at ts ikke vet hva moral og etikk er i  jobbsammenheng. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...