Gå til innhold

Kontakte hotellgjest?

Fremhevede innlegg

Skrevet

hvordan ville dere reagert om en resepsjonist på hotellet du bodde på tok kontakt over melding etter endt oppholdt?

Tror jeg møtte min drømmemann i helgen, han var gjest på hotellet her hvor jeg arbeider. Er dette uetisk av meg? Får han ikke ut av tankene mine. Det skal nevnes at vi hadde en del små samtaler sammen i løpet av hans opphold

Anonymkode: 4c090...af8

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hvordan ville dere reagert om en resepsjonist på hotellet du bodde på tok kontakt over melding etter endt oppholdt?

Tror jeg møtte min drømmemann i helgen, han var gjest på hotellet her hvor jeg arbeider. Er dette uetisk av meg? Får han ikke ut av tankene mine. Det skal nevnes at vi hadde en del små samtaler sammen i løpet av hans opphold

Jeg ville tenkt at det var litt upassende og uproft. Hvis du ser han igjen, får du heller spørre om og få tlf nr hans tenker jeg..

Anonymkode: 207bf...1e0

• Liker 23
Skrevet
1 minutt siden, Grønt blad skrev:

Svært uetisk med mindre han ga deg kontaktinformasjonen og ba deg kontakte ham.

This! 

• Liker 10
Skrevet

Vil tro du da bryter med GDPR/personvernlovverket. 

Anonymkode: feaaa...9de

• Liker 29
Skrevet

Tviler på at arbeidsgiver syntes dette er greit. 😕 

Der jeg jobber har vi i alle fall slike regler, selv om det er gjest som tar kontakt. 

• Liker 18
Skrevet

Synes det er uetisk og tror nok dette kan være oppsigelsesgrunn. Fordi du får tak i privat informasjon (kontaktinformasjon) via din jobbstilling uten å spørre han om lov til å hente ut denne informasjonen til privat bruk. Hadde det vært at du spurte direkte om kontaktinformasjon, så er det nok greit. Men slik som du tenker det er nok på grensen til og kanskje også faktisk ulovlig. Uten at jeg kan si med sikkerhet, da jeg har ikke satt meg inn i lovene rundt personvern og slikt. 

Anonymkode: 2aade...92f

• Liker 14
Skrevet

Tror du vil få problemer med arbeidsgiver om du gjør det og gjesten klager :(

• Liker 4
Skrevet

Jeg antar du spør fordi han ikke selv ga deg nummer og navn og ba deg ringe, men at du har den infoen fra hotellets systemer. 

Jeg hadde aldri bodd på det hotellet igjen, og rapportert den som kontaktet meg så langt det trengtes. Skikkelig creepy. Hadde følt meg overvåket og handlingen som et overgrep i forhold til mitt privatliv og min rett til å selv velge hvem jeg vil dele min informasjon med.

Anonymkode: 1d8a6...83c

• Liker 27
Skrevet

Litt creepy faktisk 😝

Anonymkode: d1e8b...a83

• Liker 1
Skrevet

Kommer veeeeeeeldig an på kjemien dere imellom.

Jeg gjorde ikke slik som dørvakt engang, og ville nok aldri gjort det i en slik situasjon hvor det kan skade arbeidsplassen.

• Liker 1
Skrevet

Ikke gjør det,.det kan koste deg jobben. Fyren kan være gift eller ha kjæreste, ikke gjør det.

Anonymkode: f2be0...160

• Liker 2
Skrevet

Det er brudd på taushetsplikten og veldig uetisk å misbruke informasjon du har tilgang til gjennom jobb. 

Generelt sett kan du svare om han oppsøker deg, men ikke motsatt. Så om du møter han på gata i fremtiden har ikke du lov å si hei først. 

Anonymkode: b1d57...a0d

• Liker 4
Skrevet

Hadde noen gjort det mot meg hadde jeg nok syntes det var meget ubehagelig. Jeg hadde aldri benyttet meg av det hotellet igjen.. 

Anonymkode: 1a09a...54a

• Liker 7
Skrevet
22 minutter siden, Chandra skrev:

Tviler på at arbeidsgiver syntes dette er greit. 😕 

Der jeg jobber har vi i alle fall slike regler, selv om det er gjest som tar kontakt. 

Kan dere ikke ha kontakt med gjester om de tar initiativ til det etter opphold ?? Det så veldig rart ut. 

• Liker 1
Skrevet

TS her

hvordan skal jeg da komme i kontakt på en naturlig måte? stalket FB profilen 100 ganger 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

TS her

hvordan skal jeg da komme i kontakt på en naturlig måte? stalket FB profilen 100 ganger 

Nå er du bare creepy. 

Du lager deg tinder som normale folk og krysser fingrene for at han er der. 

• Liker 27
Skrevet

Dette minner meg veldig om lege-stalkeren som har herjet rundt her på Kg i det siste. 

• Liker 22
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dette minner meg veldig om lege-stalkeren som har herjet rundt her på Kg i det siste. 

Kanskje hun jobber i hotellbransjen 😂

Anonymkode: d1e8b...a83

• Liker 14
Skrevet

Han hadde fint klart å legge igjen tlfnr/ visittkort om han var interessert tenker jeg... 

Anonymkode: d0aee...838

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...