AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #1 Skrevet 2. desember 2018 hvordan ville dere reagert om en resepsjonist på hotellet du bodde på tok kontakt over melding etter endt oppholdt? Tror jeg møtte min drømmemann i helgen, han var gjest på hotellet her hvor jeg arbeider. Er dette uetisk av meg? Får han ikke ut av tankene mine. Det skal nevnes at vi hadde en del små samtaler sammen i løpet av hans opphold Anonymkode: 4c090...af8 2
Populært innlegg Grønt blad Skrevet 2. desember 2018 Populært innlegg #2 Skrevet 2. desember 2018 Svært uetisk med mindre han ga deg kontaktinformasjonen og ba deg kontakte ham. 62
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #3 Skrevet 2. desember 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: hvordan ville dere reagert om en resepsjonist på hotellet du bodde på tok kontakt over melding etter endt oppholdt? Tror jeg møtte min drømmemann i helgen, han var gjest på hotellet her hvor jeg arbeider. Er dette uetisk av meg? Får han ikke ut av tankene mine. Det skal nevnes at vi hadde en del små samtaler sammen i løpet av hans opphold Anonymkode: 4c090...af8 Jeg ville tenkt at det var litt upassende og uproft. Hvis du ser han igjen, får du heller spørre om og få tlf nr hans tenker jeg.. Anonymkode: 207bf...1e0 23
enkefru Skrevet 2. desember 2018 #4 Skrevet 2. desember 2018 1 minutt siden, Grønt blad skrev: Svært uetisk med mindre han ga deg kontaktinformasjonen og ba deg kontakte ham. This! 10
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #5 Skrevet 2. desember 2018 Vil tro du da bryter med GDPR/personvernlovverket. Anonymkode: feaaa...9de 29
Chandra Skrevet 2. desember 2018 #6 Skrevet 2. desember 2018 Tviler på at arbeidsgiver syntes dette er greit. 😕 Der jeg jobber har vi i alle fall slike regler, selv om det er gjest som tar kontakt. 18
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #7 Skrevet 2. desember 2018 Synes det er uetisk og tror nok dette kan være oppsigelsesgrunn. Fordi du får tak i privat informasjon (kontaktinformasjon) via din jobbstilling uten å spørre han om lov til å hente ut denne informasjonen til privat bruk. Hadde det vært at du spurte direkte om kontaktinformasjon, så er det nok greit. Men slik som du tenker det er nok på grensen til og kanskje også faktisk ulovlig. Uten at jeg kan si med sikkerhet, da jeg har ikke satt meg inn i lovene rundt personvern og slikt. Anonymkode: 2aade...92f 14
MissAlba Skrevet 2. desember 2018 #8 Skrevet 2. desember 2018 Tror du vil få problemer med arbeidsgiver om du gjør det og gjesten klager 4
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #9 Skrevet 2. desember 2018 Jeg antar du spør fordi han ikke selv ga deg nummer og navn og ba deg ringe, men at du har den infoen fra hotellets systemer. Jeg hadde aldri bodd på det hotellet igjen, og rapportert den som kontaktet meg så langt det trengtes. Skikkelig creepy. Hadde følt meg overvåket og handlingen som et overgrep i forhold til mitt privatliv og min rett til å selv velge hvem jeg vil dele min informasjon med. Anonymkode: 1d8a6...83c 27
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #10 Skrevet 2. desember 2018 Litt creepy faktisk 😝 Anonymkode: d1e8b...a83 1
Katten.2.0 Skrevet 2. desember 2018 #11 Skrevet 2. desember 2018 Kommer veeeeeeeldig an på kjemien dere imellom. Jeg gjorde ikke slik som dørvakt engang, og ville nok aldri gjort det i en slik situasjon hvor det kan skade arbeidsplassen. 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #12 Skrevet 2. desember 2018 Ikke gjør det,.det kan koste deg jobben. Fyren kan være gift eller ha kjæreste, ikke gjør det. Anonymkode: f2be0...160 2
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #13 Skrevet 2. desember 2018 Det er brudd på taushetsplikten og veldig uetisk å misbruke informasjon du har tilgang til gjennom jobb. Generelt sett kan du svare om han oppsøker deg, men ikke motsatt. Så om du møter han på gata i fremtiden har ikke du lov å si hei først. Anonymkode: b1d57...a0d 4
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #14 Skrevet 2. desember 2018 Hadde noen gjort det mot meg hadde jeg nok syntes det var meget ubehagelig. Jeg hadde aldri benyttet meg av det hotellet igjen.. Anonymkode: 1a09a...54a 7
SoWhat? Skrevet 2. desember 2018 #15 Skrevet 2. desember 2018 22 minutter siden, Chandra skrev: Tviler på at arbeidsgiver syntes dette er greit. 😕 Der jeg jobber har vi i alle fall slike regler, selv om det er gjest som tar kontakt. Kan dere ikke ha kontakt med gjester om de tar initiativ til det etter opphold ?? Det så veldig rart ut. 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #16 Skrevet 2. desember 2018 TS her hvordan skal jeg da komme i kontakt på en naturlig måte? stalket FB profilen 100 ganger Anonymkode: 4c090...af8 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #17 Skrevet 2. desember 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: TS her hvordan skal jeg da komme i kontakt på en naturlig måte? stalket FB profilen 100 ganger Anonymkode: 4c090...af8 Nå er du bare creepy. Du lager deg tinder som normale folk og krysser fingrene for at han er der. Anonymkode: 2aade...92f 27
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #18 Skrevet 2. desember 2018 Dette minner meg veldig om lege-stalkeren som har herjet rundt her på Kg i det siste. Anonymkode: 2aade...92f 22
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #19 Skrevet 2. desember 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Dette minner meg veldig om lege-stalkeren som har herjet rundt her på Kg i det siste. Anonymkode: 2aade...92f Kanskje hun jobber i hotellbransjen 😂 Anonymkode: d1e8b...a83 14
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #20 Skrevet 2. desember 2018 Han hadde fint klart å legge igjen tlfnr/ visittkort om han var interessert tenker jeg... Anonymkode: d0aee...838 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå