AnonymBruker Skrevet 2. desember 2018 #21 Skrevet 2. desember 2018 TS igjen Kan en matche med personer i andre byer på Tinder? Han er ikke lege til AB som fryktet det 🤣 Anonymkode: 4c090...af8 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #22 Skrevet 3. desember 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: TS igjen Kan en matche med personer i andre byer på Tinder? Han er ikke lege til AB som fryktet det 🤣 Anonymkode: 4c090...af8 Ja, hvis både du og han har satt avstanden på tinder høyt nok. Ellers får du reise til hans by, å sveipe da vettu 🤣 ikke sikkert du treffer hans kriterier på tinder uansett, kan være han har satt alderen høyere eller lavere enn din alder. Anonymkode: a99af...b16 5
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #23 Skrevet 3. desember 2018 Han er jo åpenbart ikke keen. Hadde det vært som du sa og at dere hadde hatt mange samtaler, så hadde han jo gitt deg kontaktinfo dersom han ville at du skulle kontakte han. Folk klarer seriøst ikke ta et hint lenger... Vennlighet blir tolket som flørting🙄 I can´t even.... Anonymkode: b753f...bfe 16
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #24 Skrevet 3. desember 2018 Du burde glemme han, men skal du abslutt gjøre noe legg han til på Facebook der han kan avslå forspørselen. For gudskyld ikkje sende tekstmelding eller ring han, det er berre sært. Og så neste gang du møter noen lag tinder og happn med enn gang og sveip som gal! Når han er i nærheten 😅 Anonymkode: d1229...557 3
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #25 Skrevet 3. desember 2018 Dersom jeg hadde vært keen på resepsjonisten, eller noen andre for deg saks skyld så hadde jeg definitivt lagt igjen kortet mitt med en flørtende kommentar på baksiden. Dersom jeg ikke var keen, men bare synes det var gøy å flørte generelt så hadde jeg plukket ut nærmeste jente og skravlet litt hyggelig med henne, men glemt henne i sekundet jeg dro. Og hadde hun misbrukt min kontaktinformasjon til privat bruk så hadde jeg gjort mitt for å få vedkommende fjernet fra sin stilling, det er et grovt brudd på taushetsplikt og personvernloven. Som resepsjonist så er du vant til å bli flørtet med, og du vet utmerket godt at den flørten er over i det gjesten snur ryggen. Anonymkode: bb3e1...436 20
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #26 Skrevet 3. desember 2018 Slikt gjør man ikke. Det er svært uprofesjonelt. Anonymkode: 42da5...6b5 4
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #27 Skrevet 3. desember 2018 4 hours ago, AnonymBruker said: Dersom jeg hadde vært keen på resepsjonisten, eller noen andre for deg saks skyld så hadde jeg definitivt lagt igjen kortet mitt med en flørtende kommentar på baksiden. Dersom jeg ikke var keen, men bare synes det var gøy å flørte generelt så hadde jeg plukket ut nærmeste jente og skravlet litt hyggelig med henne, men glemt henne i sekundet jeg dro. Og hadde hun misbrukt min kontaktinformasjon til privat bruk så hadde jeg gjort mitt for å få vedkommende fjernet fra sin stilling, det er et grovt brudd på taushetsplikt og personvernloven. Som resepsjonist så er du vant til å bli flørtet med, og du vet utmerket godt at den flørten er over i det gjesten snur ryggen. Anonymkode: bb3e1...436 Dette!!! Anonymkode: 01500...400
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #28 Skrevet 3. desember 2018 Tror du kan kjøpe sånn «pluss» medlemskap på tinder, og da kan du velge byer selv som du vil sveipe i. Prøv d i steden. Lykke til. Anonymkode: 08d50...8d1 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #29 Skrevet 3. desember 2018 Neineinei. Det må da gå an å ha en hyggelig prat med resepsjonisten uten at man skal bli stalket i ettertid. Anonymkode: cdad3...e8d 10
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #30 Skrevet 3. desember 2018 Hei, Det synes jeg du skal gjøre! Dette kan være drømmen i ditt liv og da er risikoen helt klart verdt sjansen. Også hallo, du kan ikke få sparken. Jeg hadde aldri i verden meldt en ansatt til bedriften om noen hadde tatt kontakt med meg etter et hotellopphold. Jeg hadde bare følt meg smigret. Hadde jeg hatt dame så hadde jeg høflig takket nei. Søk han opp på Facebook og send han en Melding der. Lykke til 🙂 Anonymkode: b05d4...537
Ullvott Skrevet 3. desember 2018 #31 Skrevet 3. desember 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei, Det synes jeg du skal gjøre! Dette kan være drømmen i ditt liv og da er risikoen helt klart verdt sjansen. Også hallo, du kan ikke få sparken. Jeg hadde aldri i verden meldt en ansatt til bedriften om noen hadde tatt kontakt med meg etter et hotellopphold. Jeg hadde bare følt meg smigret. Hadde jeg hatt dame så hadde jeg høflig takket nei. Søk han opp på Facebook og send han en Melding der. Lykke til 🙂 Anonymkode: b05d4...537 Sånn for sikkerhets skyld: jeg tror du glemte denne: eller denne: 9
Chablis Skrevet 3. desember 2018 #32 Skrevet 3. desember 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei, Det synes jeg du skal gjøre! Dette kan være drømmen i ditt liv og da er risikoen helt klart verdt sjansen. Også hallo, du kan ikke få sparken. Jeg hadde aldri i verden meldt en ansatt til bedriften om noen hadde tatt kontakt med meg etter et hotellopphold. Jeg hadde bare følt meg smigret. Hadde jeg hatt dame så hadde jeg høflig takket nei. Søk han opp på Facebook og send han en Melding der. Lykke til 🙂 Anonymkode: b05d4...537 Verste er at det er dette innlegget ts kommer til å legge til grunn for rådene hun ønsket, ikke alle som var i mot. 11
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #33 Skrevet 3. desember 2018 16 timer siden, AnonymBruker skrev: hvordan ville dere reagert om en resepsjonist på hotellet du bodde på tok kontakt over melding etter endt oppholdt? Tror jeg møtte min drømmemann i helgen, han var gjest på hotellet her hvor jeg arbeider. Er dette uetisk av meg? Får han ikke ut av tankene mine. Det skal nevnes at vi hadde en del små samtaler sammen i løpet av hans opphold Anonymkode: 4c090...af8 aldeles ikek greit og heller ikek lov å bruke informasjon om kunder i privat sammenheng.. Anonymkode: 81151...cbf 2
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #34 Skrevet 3. desember 2018 Det er veldig strenge regler på hotell - du kan i verste fall få sparken om du bruker kontaktinformasjonen om han fra jobb og tar kontakt. Kanskje han bare blir smigret, hvem vet, men det er så absolutt ikke verdt risikoen! Hadde vært noe annet om du møtte han i en annen setting ved en senere anledning. Anonymkode: 73598...9b9 2
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #35 Skrevet 3. desember 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er veldig strenge regler på hotell - du kan i verste fall få sparken om du bruker kontaktinformasjonen om han fra jobb og tar kontakt. Kanskje han bare blir smigret, hvem vet, men det er så absolutt ikke verdt risikoen! Hadde vært noe annet om du møtte han i en annen setting ved en senere anledning. Anonymkode: 73598...9b9 det er strenge regler for alle med kunderegister og personalopplysninger. enten du jobber på hotell eller treningssenter. Anonymkode: 81151...cbf 8
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #36 Skrevet 3. desember 2018 Herregud, sende en melding på Facebook går vel greit. Skulle tru at det er mord som skal gjennomføres her. La da folk få lov til å gjøre litt for drømmen da. Er interessert i om det er damer eller menn som reagerer så sterkt her på om det er tillatt eller ulovlig. Nei, dette er helt uskyldig mener jeg. Anonymkode: b05d4...537 3
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #37 Skrevet 3. desember 2018 Og er det ikke bare si at man fant fyren på Instagram eller Facebook?!? Eller er det sånn at hun aldri skal få lov til snakke med gjester fra hotellet hun treffer utenfor hotellet? Anonymkode: b05d4...537
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #38 Skrevet 3. desember 2018 Skal man ikke få bo på hotell lengre heller nå ? Trodde helt seriøst at de som jobber på hotell er profesjonelle og vet kunder ikke skal oppsøkes. Anonymkode: 21ac6...d12 9
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #39 Skrevet 3. desember 2018 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skal man ikke få bo på hotell lengre heller nå ? Trodde helt seriøst at de som jobber på hotell er profesjonelle og vet kunder ikke skal oppsøkes. Anonymkode: 21ac6...d12 Pass på at du aldri snakker med kassadama i butikken du handler utenom åpningstider, kan blir støtt🤷🏽♂️ Anonymkode: b05d4...537 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #40 Skrevet 3. desember 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Pass på at du aldri snakker med kassadama i butikken du handler utenom åpningstider, kan blir støtt🤷🏽♂️ Anonymkode: b05d4...537 Null problem, hadde ikke kjent de igjen. Anonymkode: 21ac6...d12
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå