Lee Jones Skrevet 3. desember 2018 #41 Skrevet 3. desember 2018 1 time siden, Thyra skrev: Har Oslofolk høyere standard enn folk i resten av landet?!? Den var god. Det har jeg egentlig ikke noe problem med å forstå. For oss som har bodd i Oslo og andre plasser i landet så trener Oslofolk mer enn andre, jobber ofte hardere og tjener mer, de har alltid pene klær på og de steller. Da jeg bodde i Bergen som er norges nest største by så såg jeg aldri folk i dress bortsett fra meglere og toppene i banker. 1
wintergirl Skrevet 3. desember 2018 #42 Skrevet 3. desember 2018 59 minutter siden, Lee Jones skrev: Se på "Singel" på tv2, hør på seksuelle podcaster og gjør litt reaserch så ser du hvordan kulturen er i 20-årene i dag. Jeg snakker om begge kjønn, menn som kvinner. Så i syden sier jeg bare at det sannsynligvis er lettere for kvinner å få seg ligg enn menn. Sansynligvis er det skandinaver og briter som ligger mest med hverandre på Kos eller Magaluf. At det er lettere betyr ikke at alle gjør det. Ja, det er synd hvordan det har blitt, men litt teit at norske menn skal nikke seg enige med greske og tyrkiske menn at vi er billige, for det er ikke dem lissom. Greske damer pleier å foretrekke latinoer og tyrkiske menn fremfor skandinaviske menn, derfor dere får inntrykk av at dem er så ordentlige.
Thyra Skrevet 3. desember 2018 #43 Skrevet 3. desember 2018 2 timer siden, Lee Jones skrev: Det har jeg egentlig ikke noe problem med å forstå. For oss som har bodd i Oslo og andre plasser i landet så trener Oslofolk mer enn andre, jobber ofte hardere og tjener mer, de har alltid pene klær på og de steller. Da jeg bodde i Bergen som er norges nest største by så såg jeg aldri folk i dress bortsett fra meglere og toppene i banker. Så å ha høy standard betyr å gå i dress?!? Jeg har bodd i Oslo i mange år. Innflytter. Og jeg ser da mange i Oslo med lavtlønnsjobb er. Noen må da ta de jobbene også. Det er slett ikke alle som trener eller kler seg spesielt fint. 1
Thyra Skrevet 3. desember 2018 #44 Skrevet 3. desember 2018 3 timer siden, Lee Jones skrev: Det har jeg egentlig ikke noe problem med å forstå. For oss som har bodd i Oslo og andre plasser i landet så trener Oslofolk mer enn andre, jobber ofte hardere og tjener mer, de har alltid pene klær på og de steller. Da jeg bodde i Bergen som er norges nest største by så såg jeg aldri folk i dress bortsett fra meglere og toppene i banker. Ta deg en tur på Oslo City en tilfeldig dag og studer menneskene rundt deg. Der ser du alle slags kropper og alle slags klesstilen. Og langt flere lever under fattigdomsgrensen i Oslo enn de fleste andre steder i landet.
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #45 Skrevet 3. desember 2018 5 timer siden, Thyra skrev: Har Oslofolk høyere standard enn folk i resten av landet?!? Den var god. Ja, folk i Oslo er da fysisk langt mer attraktive enn de å bygda. Det er jo ingen hemmelighet. Anonymkode: d3b2d...26c 2
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #46 Skrevet 3. desember 2018 41 minutter siden, Thyra skrev: Ta deg en tur på Oslo City en tilfeldig dag og studer menneskene rundt deg. Der ser du alle slags kropper og alle slags klesstilen. Og langt flere lever under fattigdomsgrensen i Oslo enn de fleste andre steder i landet. Men Oslo City er jo der folk reiser inn fra resten av landet, eller minoritetene henger når de ikke har noe å gjøre. Det er som å dømme London utifra Leicester Square. Drar du lenger vest ser du jo lett at standarden er LANGT høyere enn i resten av landet. Det gjelder selvsagt ikke alle, men det er klart at det er noe å si at det er mange høytlønnede i byen. Og selv forskere peker på at folk er i bedre form og tar bedre vare på seg selv. Anonymkode: d3b2d...26c 1
Thyra Skrevet 3. desember 2018 #47 Skrevet 3. desember 2018 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja, folk i Oslo er da fysisk langt mer attraktive enn de å bygda. Det er jo ingen hemmelighet. Anonymkode: d3b2d...26c Du finner kanskje mer dyre merkeklær, designervesker, vipoeextencions, falske negler, botox, restylane og kraftig sminke i Oslo enn på bygda. Ikke alle synes det er så attraktivt. Men det er da alle slags folk i Oslo. 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men Oslo City er jo der folk reiser inn fra resten av landet, eller minoritetene henger når de ikke har noe å gjøre. Det er som å dømme London utifra Leicester Square. Drar du lenger vest ser du jo lett at standarden er LANGT høyere enn i resten av landet. Det gjelder selvsagt ikke alle, men det er klart at det er noe å si at det er mange høytlønnede i byen. Og selv forskere peker på at folk er i bedre form og tar bedre vare på seg selv. Anonymkode: d3b2d...26c De fleste på Oslo City bor i Oslo. Oslo er ikke bare Oslo Vest. Oslo Øst er like mye Oslo. Og selv om det er mange høytlønte i Oslo, er det også mange lavtlønte, og det er dyrt å bo i Oslo. Og mange som lever under fattigdomsgrensen. Mye sosiale problemer. Endret 3. desember 2018 av Thyra 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #48 Skrevet 3. desember 2018 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Eller kanskje hun rett og slett ikke er intressert i deg 🙄 Ikke alle er det skjønner du, selv om noen andre er det.. Kanskje virker du mer eksotisk og spennende for damene i de andre landene.. Jeg unngår selv å få blikkontakt med menn jeg IKKE er intressert i. Da ønsker jeg heller ikke at han skal ta kontakt med meg, så den er helt grei! Har ikke noe med å "fortjene" og gjøre. Jeg er bare ikke intressert. Hvorfor fortjener du at alle skal like deg forresten? Du virker litt innbilsk.. Anonymkode: ae727...979 Det har ikke noe med innbilsk å gjøre. Hvis jeg sammenligner 100 damer i utlandet kontra 100 fra Norge så er tallene ganske tydelige. Jeg snakker ikke heller om hun som tok en titt på byen. Jeg sammenligner med hun som kler av deg med øynene. Hun som har en forte med venninner som overvåker henne for at hun ikke skal finne noe Anonymkode: a066c...539 2
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #49 Skrevet 3. desember 2018 23 timer siden, wintergirl skrev: Det er sant. Norske menn er flotte dem, men i utlandet så er dere mer spennende. Norske menn er mer spennende i utlandet men ikke her i landet. Da kan han plutselig være naboen eller sønnen til Hvermannsen. Og du ser jo en ny en sannsynlig på neste holdeplass. Det er ikke like spennende Dømmer deg ikke. Utlandet tilbyr litt spenning. Derfor mange reiser så fort de får fri. Vi er jo redde for å snakke sammen så det er jo eneste utveien Snart er vi alle i utlandet å jakter Håper det er om 40 år, for da er ikke jeg her. Vil ikke leve i den tiden. Tiden da ingenting er godt nok. Tiden da alt er grønnere på den andre siden Anonymkode: a066c...539
wintergirl Skrevet 3. desember 2018 #50 Skrevet 3. desember 2018 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Norske menn er mer spennende i utlandet men ikke her i landet. Da kan han plutselig være naboen eller sønnen til Hvermannsen. Og du ser jo en ny en sannsynlig på neste holdeplass. Det er ikke like spennende Dømmer deg ikke. Utlandet tilbyr litt spenning. Derfor mange reiser så fort de får fri. Vi er jo redde for å snakke sammen så det er jo eneste utveien Snart er vi alle i utlandet å jakter Håper det er om 40 år, for da er ikke jeg her. Vil ikke leve i den tiden. Tiden da ingenting er godt nok. Tiden da alt er grønnere på den andre siden Anonymkode: a066c...539 Jeg er ikke i utlandet og jakter selv, har mann. Hvilken land er du populær i?
Ronaldo85 Skrevet 3. desember 2018 #51 Skrevet 3. desember 2018 På 2.12.2018 den 21.00, AnonymBruker skrev: Du får mer oppmerksomhet i utlandet fordi nordmenn er nokså introverte og datingkulturen her er annerledes. Vi kvinner får heller ikke spesielt mye oppmerksomhet på gata her i Norge, utlandet derimot.. Anonymkode: 799e1...bd4 Er det positivt eller negativt?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå