Gå til innhold

Attraktiv i utlandet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er utrolig attraktiv som enn mann i utlandet. Det har jeg merket gang på gang på flere forskjellige land. Så attraktiv at damene setter inn støttet. Mens i Norge så klarer ikke damene å se deg i øynene en gang. Så fort man får et lite øyekontakt så snur som oftest damene seg 180 grader rundt. Er det katt og mus lek som jeg ikke har fått med meg? Verdsetter de nevnte damene seg høyere enn de damene som er villig til å ta kontakt i utlandet? Er det en oppgave for de "desperate" damene? Eller har de damene i utlandet skjønt noe som medsøstrene i nord ikke har fått med seg? 

Damene  i sør virker mer avslappet og tar ikke alle tilnærmelser som en flørt eller at en mann vil i buskene på dem. 

Det virker som damene her hjemme priser seg ut av markedet. De føler de fortjener mer. Hvorfor skulle hun fortjener mer? 

For mitt vedkommende så hadde jeg snudd ryggen til hun arrogante. Uansett hvor fin den dama måtte være. Holdningen sier mye. 

Jeg hadde gjort mer for å oppnå oppmerksomheten til den dama som viser interesse tilbake

Anonymkode: a066c...539

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjenner flere av begge kjønn som får mye oppmerksomhet i utlandet.

Det er vel så enkelt som at Norge er et rikt land som er priviligert på mange måter. Høy levestandard, mye penger (i internasjonal sammenheng). I tillegg er folk høye, jevnt over slanke, og har symmetriske trekk som sammensvarer med internasjonale skjønnhetsstandarder. 

Selvsagt stor variasjon innad landet, men spesielt i Oslo (og for så vidt Stockholm) så er "standarden" på mennesker ganske høy. Da vil man oppleves som attraktiv i andre land. 

Har man en middels norsk lønn er man velstående i mange andre land, har man ganske enkelt en jobb og er ikke alkoholiker, er man et catch i Russland. 

Anonymkode: d3b2d...26c

• Liker 7
Skrevet

Du får mer oppmerksomhet i utlandet fordi nordmenn er nokså introverte og datingkulturen her er annerledes. Vi kvinner får heller ikke spesielt mye oppmerksomhet på gata her i Norge, utlandet derimot.. 

Anonymkode: 799e1...bd4

• Liker 16
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjenner flere av begge kjønn som får mye oppmerksomhet i utlandet.

Det er vel så enkelt som at Norge er et rikt land som er priviligert på mange måter. Høy levestandard, mye penger (i internasjonal sammenheng). I tillegg er folk høye, jevnt over slanke, og har symmetriske trekk som sammensvarer med internasjonale skjønnhetsstandarder. 

Selvsagt stor variasjon innad landet, men spesielt i Oslo (og for så vidt Stockholm) så er "standarden" på mennesker ganske høy. Da vil man oppleves som attraktiv i andre land. 

Har man en middels norsk lønn er man velstående i mange andre land, har man ganske enkelt en jobb og er ikke alkoholiker, er man et catch i Russland. 

Anonymkode: d3b2d...26c

I Norge? nei!

Anonymkode: 6c858...749

• Liker 1
Skrevet

Kjente en spanjol som bodde i Norge. Han fortalte at hvis han hilste på norske damer og flørtet uskyldig ble han uglesett. Han forstod seg ikke på norske damer.

Anonymkode: 5b584...128

• Liker 5
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kjente en spanjol som bodde i Norge. Han fortalte at hvis han hilste på norske damer og flørtet uskyldig ble han uglesett. Han forstod seg ikke på norske damer.

Anonymkode: 5b584...128

feminismen kanskje? Finnes mange utadvendt og reale norske kvinner, men ekstremt mange paranoide også. Virker som vi er nyfrie, og virkelig skal vise at her i landet må du ikke tro at du får oss så lett. 
I tillegg lærer mange seg at utenladske menn har et gammeldags kvinnesyn og alle er livredde for at det skal bli blandet inn andre kulturer. Vi har en skikkelig "pass deg" kultur. Er du fra utlandet og flørter så er du bare en utlending som ligger etter, er det en norsk mann som gjør slik så er han en "player". 

• Liker 2
Skrevet

En venn av meg som er afrikansk, lurte på hvorfor så mange norske menn var sammen med asiatiske damer, for norske damer er veldig pene ifølge han. Men samtidig lurte han på hvordan han skulle komme i prat med dem, for de virket redde for å snakke med han. Dette er en veldig fin fyr. Så kan se for meg at mange norske damer ikke er lett å få kontakt med. 

Anonymkode: e445e...09e

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En venn av meg som er afrikansk, lurte på hvorfor så mange norske menn var sammen med asiatiske damer, for norske damer er veldig pene ifølge han. Men samtidig lurte han på hvordan han skulle komme i prat med dem, for de virket redde for å snakke med han. Dette er en veldig fin fyr. Så kan se for meg at mange norske damer ikke er lett å få kontakt med. 

Anonymkode: e445e...09e

fordi vi har lært at utenladske menn er voldtekstsmenn.

Skrevet

Selv er jeg  hvit mann på 190 med blåe øyne og blondt hår.  Jeg virker nok "eksotisk" for mange lenger sør. Får alltid mye mer oppmerksomhet når jeg er i utlandet enn i Norge. 

I Norge skiller jeg meg knapt ut, i svært mange andre land så stikker utseendet mitt ut. 

Anonymkode: dfebd...e58

• Liker 4
Skrevet

Tviler på at norske damer tror de er så mye bedre enn alle andre. Kanskje det handler mer om at i Norge så trenger ikke kvinner en mann for å ha det bra, og mange trives med å være single. I mange andre land så er kvinner avhengig av en mann og kanskje litt mer tilbøyelig til å flørte mer åpenlyst enn norske damer. 

• Liker 11
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selv er jeg  hvit mann på 190 med blåe øyne og blondt hår.  Jeg virker nok "eksotisk" for mange lenger sør. Får alltid mye mer oppmerksomhet når jeg er i utlandet enn i Norge. 

I Norge skiller jeg meg knapt ut, i svært mange andre land så stikker utseendet mitt ut. 

Anonymkode: dfebd...e58

Det er sant. Norske menn er flotte dem, men i utlandet så er dere mer spennende. 

• Liker 1
Skrevet

da har jeg fått bekreftet det jeg har erfart det samme ovenfor norske kvinner, skjønner jeg må reise oftere til sydligere breddegrad i det hele tatt å få kontakt med ei kvinne. 

Norske kvinner er hardførere og har ukontrollbart forhold til alkohol. Men uansett jeg snakker kun fra egne erfaringer. Det er klart det finnes milde kvinner og har et hjerte som det er lett å elske. Det den kvinnen jeg ønsker i mitt liv. 

Anonymkode: 04206...4e4

Skrevet

møter jeg ei kvinne fra Italia, og hun liker meg, da kommer jeg ikke til å avvise henne, men slippe henne inn i livet mitt. For hvem vil vel ikke stifte familie? 

Anonymkode: 04206...4e4

Skrevet

Jeg opplevde noe av det samme da jeg bodde i Irland for noen år tilbake. 

Jeg er en ganske gjennomsnittlig norsk kvinne utseendemessing, med blondt hår, blå øyne og litt fregner. Jeg har ingen drømmekropp, og er lang i fra noen knock-out her hjemme. 

I Irland var jeg merkelig nok brennheit! I løpet av de 18 mnd jeg bodde der så hadde jeg draget som bare fy, og jeg trodde nesten det bare var en spøk i starten. Før noen sier noe om at jeg sikkert var lett på tråden; jeg hadde sex med én mann på hele oppholdet mitt. 

Anonymkode: e7b03...ccb

• Liker 3
Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er utrolig attraktiv som enn mann i utlandet. Det har jeg merket gang på gang på flere forskjellige land. Så attraktiv at damene setter inn støttet. Mens i Norge så klarer ikke damene å se deg i øynene en gang. Så fort man får et lite øyekontakt så snur som oftest damene seg 180 grader rundt. Er det katt og mus lek som jeg ikke har fått med meg? Verdsetter de nevnte damene seg høyere enn de damene som er villig til å ta kontakt i utlandet? Er det en oppgave for de "desperate" damene? Eller har de damene i utlandet skjønt noe som medsøstrene i nord ikke har fått med seg? 

Damene  i sør virker mer avslappet og tar ikke alle tilnærmelser som en flørt eller at en mann vil i buskene på dem. 

Det virker som damene her hjemme priser seg ut av markedet. De føler de fortjener mer. Hvorfor skulle hun fortjener mer? 

For mitt vedkommende så hadde jeg snudd ryggen til hun arrogante. Uansett hvor fin den dama måtte være. Holdningen sier mye. 

Jeg hadde gjort mer for å oppnå oppmerksomheten til den dama som viser interesse tilbake

Anonymkode: a066c...539

Eller kanskje hun rett og slett ikke er intressert i deg 🙄 Ikke alle er det skjønner du, selv om noen andre er det.. Kanskje virker du mer eksotisk og spennende for damene i de andre landene..

Jeg unngår selv å få blikkontakt med menn jeg IKKE er intressert i. Da ønsker jeg heller ikke at han skal ta kontakt med meg, så den er helt grei! Har ikke noe med å "fortjene" og gjøre. Jeg er bare ikke intressert. Hvorfor fortjener du at alle skal like deg forresten? Du virker litt innbilsk..

Anonymkode: ae727...979

• Liker 5
Skrevet

Jeg er kvinne med samme erfaring som ts. Mitt typisk norske utseende gjør at jeg nærmest kan velge fra øverste hylle i Sør-Europa, mens jeg i Norge får ganske labert med oppmerksomhet. 

Anonymkode: a2528...96e

Skrevet

Jeg er kvinne, og har samme erfaring. Og jeg har blitt sjekket opp på gaten flere ganger her i Norge, men aldri av en nordmann. Og en av de ble jeg sammen med og. Så er ikke sånn at bare fordi jeg er norsk kvinne, så aviser jeg alle menn. Og tror jeg er bedre enn dere. 

Anonymkode: a8d6f...00e

Skrevet

Hmmm....bare for å rokke LITT ved den teorien om at det er deres blonde og blåøyde utseende som gjør dere populære i utlandet: Jeg ser ikke norsk ut (det har maaaaange påpekt), jeg har mørkt hår og brune øyne.
Får omtrent ikke oppmerksomhet i Norge, men kan velge og vrake så snart jeg setter beina på utsida av Scandinavia.
Rart.

Anonymkode: 87ebe...3a0

• Liker 1
Skrevet (endret)

Det er kulturen vi har i skandinavia som er forskjellig fra andre land. Vi er individualister og kalde. Har hørt i både Tyskland og Frankrike at nordmenn er så rare. Et kaldt samfunn med masse tilfeldig sex. Mener å ha hørt at snittet for sexpartnere er 13-20 i norske byer.

Jeg tror at folk er mer hyggelige og har en helt annen måte å date på lengre sør i Europa.

Endret av Lee Jones
  • Liker 1
Skrevet

Lik erfaring her, mann.

Jeg har mørkt hår, brune øyne og har ikke et spesielt norsk utseende.

I utlandet, inkludert "hvite" land som England, USA, Tyskland, får jeg mye mer oppmerksomhet. I "eksotiske land" får jeg overveldende mye oppmerksomhet

Jeg tror det handler mest om nordmenns tilnærming til ukjente mennesker å gjøre. Folk i andre land gjør mer fremstøt generelt. Samt at nordmenn generelt er et relativt pent folkeslag.

Anonymkode: cfdc6...bfe

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...