waco Skrevet 4. desember 2018 #41 Skrevet 4. desember 2018 På 3.12.2018 den 2.44, AnonymBruker skrev: Det er faktisk ikke horete om man ikke tar betalt for det. Det er såvidt meg bekjent ikke ulovlig å ha sex, så ofte man vil, og med hvem man vil, så lenge alle parter er i stand til å samtykke? Anonymkode: e9eb5...ebc Det er ikke forbudt å være horete! Å drive hor betyr å være utro. I norge er det lov å være utro, og det er lov å drive hor! Synes du det er galt å drive hor?
Katten.2.0 Skrevet 4. desember 2018 #42 Skrevet 4. desember 2018 1 hour ago, AnonymBruker said: En ting er i alle fall sikkert, du bør holde deg unna kretsen mennene befinner seg i, for om du involverer deg med noen der så får de høre om det rimelig raskt og da sitter du igjen med knust hjerte. Ikke noe galt med trekant, men å ha det på fylla med to random menn vitner om en total mangel selvrespekt og konsekvenstenking, eller at du gir blaffen i hva menn tenker om deg.. som forsåvidt er greit nok om det ikke betyr noe for deg. Anonymkode: c4f5b...ae9 Har aldri skjønt at det å følge sine seksuelle lyster, og utforske når man har muligheten, skal tilsi en mangel på selvrespekt og konsekvenstenking. For meg vitner det om et svakt individ når de tenker i slike baner. 3
Gjest hind Skrevet 4. desember 2018 #43 Skrevet 4. desember 2018 Javisst, det er slutty som f*** i manges øyne, men hva så da. Det er ingen som har noe med hva du driver med seksuelt så lenge det er lovlig. Og det er det jo.
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2018 #44 Skrevet 4. desember 2018 14 minutter siden, Katten.2.0 said: Har aldri skjønt at det å følge sine seksuelle lyster, og utforske når man har muligheten, skal tilsi en mangel på selvrespekt og konsekvenstenking. For meg vitner det om et svakt individ når de tenker i slike baner. Kjempeflott i en hedonistisk verden, men i verden hvor man er interessert i møte en mann for et seriøst og forpliktende forhold stiller ei som på fylla har sex med to menn samtidig bakerst i køen hos de aller, aller fleste. Finnes jo sorten som tenner på å bli sett på som en skitten tøs, men da hadde hun neppe laget denne tråden. Å ha trekant i en gjennomtenkt og diskré setting blir noe helt annet. Anonymkode: c4f5b...ae9 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2018 #45 Skrevet 4. desember 2018 På 2. desember 2018 den 18.11, AnonymBruker skrev: ha trekant med to menn på fylla? jeg skammer meg sykt og føler meg litt ekkel i dag.. flere som har gjort det samme før ? angrer litt på at jeg gikk ut og drakk.. får bli lenge til neste gang jeg drikker meg så full. drikker sjeldent. Når jeg tenker på hva som skjedde må jeg nesten vri hodet rundt, såppass mye skammer jeg meg over at jeg kunne finne på å utføre denne handlingen. Anonymkode: 42cb2...dc7 Problemet er ikke om andre synes du er horete eller ikke. Problemet er at du synes selv at du gikk over dine egne grenser hvis du leser ditt eget innlegg, og det er faktisk alvorlig. Anonymkode: e235f...754 3
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2018 #46 Skrevet 4. desember 2018 27 minutter siden, Katten.2.0 skrev: Har aldri skjønt at det å følge sine seksuelle lyster, og utforske når man har muligheten, skal tilsi en mangel på selvrespekt og konsekvenstenking. For meg vitner det om et svakt individ når de tenker i slike baner. Hvis du leste HI, handlet det ikke bare om "å følge sine seksuelle lyster"... Ts følte seg ikke bra etterpå, ergo gikk hun over egne grenser, men å ha egne grenser er vel et fremmedord for deg... Anonymkode: e235f...754 1
Katten.2.0 Skrevet 4. desember 2018 #47 Skrevet 4. desember 2018 22 minutter siden, AnonymBruker said: Kjempeflott i en hedonistisk verden, men i verden hvor man er interessert i møte en mann for et seriøst og forpliktende forhold stiller ei som på fylla har sex med to menn samtidig bakerst i køen hos de aller, aller fleste. Finnes jo sorten som tenner på å bli sett på som en skitten tøs, men da hadde hun neppe laget denne tråden. Å ha trekant i en gjennomtenkt og diskré setting blir noe helt annet. Anonymkode: c4f5b...ae9 Noe som igjen bringer meg tilbake til svake individer. 13 minutter siden, AnonymBruker said: Hvis du leste HI, handlet det ikke bare om "å følge sine seksuelle lyster"... Ts følte seg ikke bra etterpå, ergo gikk hun over egne grenser, men å ha egne grenser er vel et fremmedord for deg... Anonymkode: e235f...754 Nå siterte jeg noe annet enn HI, om du klarte å lese siteringen. 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2018 #48 Skrevet 4. desember 2018 4 minutter siden, Katten.2.0 said: Noe som igjen bringer meg tilbake til svake individer. Hvis jeg som mann er et svakt individ fordi jeg ikke er interessert i en kvinne med lav impulskontroll og ukontrollerbare seksuelle lyster så lever jeg fint med det. Anonymkode: c4f5b...ae9 2
Katten.2.0 Skrevet 4. desember 2018 #49 Skrevet 4. desember 2018 23 minutter siden, AnonymBruker said: Hvis jeg som mann er et svakt individ fordi jeg ikke er interessert i en kvinne med lav impulskontroll og ukontrollerbare seksuelle lyster så lever jeg fint med det. Anonymkode: c4f5b...ae9 Du har nemlig aldri hatt et ONS du angrer på? Og du ville ansett deg selv som en like dårlig partner om du hadde hatt trekant på fylla? 2
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2018 #50 Skrevet 4. desember 2018 TS bedriver ikke hor, men har vist holdninger til sex som andre kan finne tiltrekkende, uvesentlig eller frastøtende. Sånn sett kommer det jo helt an på hvilken type menn TS ønsker å være sammen med. Like barn leker best? Anonymkode: 405c3...974 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2018 #51 Skrevet 4. desember 2018 39 minutter siden, Katten.2.0 skrev: Noe som igjen bringer meg tilbake til svake individer. Det har vel ikke noe med å være svake individer, det handler om å velge partnere med samme seksuelle preferanser. Noen liker mora, noen liker dattera, noen er swingers, noen har kun øye for hverandre. Ingen er bedre eller dårligere mennesker av den grunn, ingen er «svake individer», men man må respektere at folk er forskjellige, og ikke alle passer sammen. Som sagt så vil noen sikker finne det sexy at TS har hatt trekant i fylla, for andre er det en dealbreaker. Det blir flåsete å påstå at de med samme holdninger som deg Katten er sterke individer, og at andre er svake individer. Kom deg ned fra din høye hest. Anonymkode: 405c3...974 2
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2018 #52 Skrevet 4. desember 2018 50 minutter siden, Katten.2.0 skrev: Noe som igjen bringer meg tilbake til svake individer. Nå siterte jeg noe annet enn HI, om du klarte å lese siteringen. Å kalle folk for "svake individer" fordi de har andre grenser/preferanser osv, enn deg, er like "svakt". Anonymkode: e235f...754 2
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2018 #53 Skrevet 4. desember 2018 18 minutter siden, Katten.2.0 said: Du har nemlig aldri hatt et ONS du angrer på? Og du ville ansett deg selv som en like dårlig partner om du hadde hatt trekant på fylla? Det blir som å sammenligne epler med pærer. Jeg kan like godt kontre tilbake med gangbang i parken midt på dagen, vi kommer ingen vei. Anonymkode: c4f5b...ae9 1
Katten.2.0 Skrevet 4. desember 2018 #54 Skrevet 4. desember 2018 12 minutter siden, AnonymBruker said: Det har vel ikke noe med å være svake individer, det handler om å velge partnere med samme seksuelle preferanser. Noen liker mora, noen liker dattera, noen er swingers, noen har kun øye for hverandre. Ingen er bedre eller dårligere mennesker av den grunn, ingen er «svake individer», men man må respektere at folk er forskjellige, og ikke alle passer sammen. Som sagt så vil noen sikker finne det sexy at TS har hatt trekant i fylla, for andre er det en dealbreaker. Det blir flåsete å påstå at de med samme holdninger som deg Katten er sterke individer, og at andre er svake individer. Kom deg ned fra din høye hest. Anonymkode: 405c3...974 Jeg sier ikke at det er galt med preferanser, men at mennesker som anser at andre har lav selvrespekt og manglende selvkontroll fordi at de lever ut sine seksuelle lyster når de kan - dét er svake individer. 7 minutter siden, AnonymBruker said: Å kalle folk for "svake individer" fordi de har andre grenser/preferanser osv, enn deg, er like "svakt". Anonymkode: e235f...754 Se over. 5 minutter siden, AnonymBruker said: Det blir som å sammenligne epler med pærer. Jeg kan like godt kontre tilbake med gangbang i parken midt på dagen, vi kommer ingen vei. Anonymkode: c4f5b...ae9 Det er selvfølgelig det samme om du dømmer andre annerledes enn du ville dømt deg selv. 2
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2018 #55 Skrevet 4. desember 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: En ting er i alle fall sikkert, du bør holde deg unna kretsen mennene befinner seg i, for om du involverer deg med noen der så får de høre om det rimelig raskt og da sitter du igjen med knust hjerte. Ikke noe galt med trekant, men å ha det på fylla med to random menn vitner om en total mangel selvrespekt og konsekvenstenking, eller at du gir blaffen i hva menn tenker om deg.. som forsåvidt er greit nok om det ikke betyr noe for deg. Anonymkode: c4f5b...ae9 Kommer da helt an på kretsen. I min krets er dette helt vanlig, og high five, og TS hadde vært ønsket velkommen igjen, så lenge hun koser seg med det. Sånn generelt anbefaler jeg å ikke være stupfull når man prøver nye, seksuelle ting, greit med et glass for å løsne snippen, men ikke sånn at man gjør noe man angrer på. Anonymkode: abcdc...f52 2
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2018 #56 Skrevet 4. desember 2018 8 minutter siden, Katten.2.0 said: Jeg sier ikke at det er galt med preferanser, men at mennesker som anser at andre har lav selvrespekt og manglende selvkontroll fordi at de lever ut sine seksuelle lyster når de kan - dét er svake individer. Har du fått med deg hva denne tråden handler om? Om det var en kvinne som ønsker dette så er det selvfølgelig flott (det skrev jeg til og med..). Anonymkode: c4f5b...ae9 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2018 #57 Skrevet 4. desember 2018 6 minutter siden, Katten.2.0 skrev: Jeg sier ikke at det er galt med preferanser, men at mennesker som anser at andre har lav selvrespekt og manglende selvkontroll fordi at de lever ut sine seksuelle lyster når de kan - dét er svake individer. Se over. Igjen: dette innlegget til ts handlet ikke om å leve ut sine seksuelle lyster, slik du tolker innlegget hennes. Hun beskriver en dyp anger, at hun gikk over sine egne grenser, sin integritet. Les innlegget nøytralt, det hun skriver, uten å alltid ha "ditt blikk" på det. Og det er en sammenheng mellom mennesker som gjør ting de angrer på i fylla og manglende impulskontroll, selv om alle kan gjøre feil. Anonymkode: e235f...754 2
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2018 #58 Skrevet 4. desember 2018 40 minutter siden, Katten.2.0 skrev: Du har nemlig aldri hatt et ONS du angrer på? Og du ville ansett deg selv som en like dårlig partner om du hadde hatt trekant på fylla? Dette ! + at jeg vil heller ha ei dame som "kan å behandle en mann" enn ei lettkrenka tertefin føken. Anonymkode: 89605...1c6 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2018 #59 Skrevet 4. desember 2018 1 time siden, Katten.2.0 skrev: Noe som igjen bringer meg tilbake til svake individer. Nå siterte jeg noe annet enn HI, om du klarte å lese siteringen. Nei, du siterte ikke noe annet enn HI, noe som det siste utsagnet lenger ned ditt bare beviser. Du leser ikke ordentlig det ts har beskrevet. Anonymkode: e235f...754 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2018 #60 Skrevet 4. desember 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette ! + at jeg vil heller ha ei dame som "kan å behandle en mann" enn ei lettkrenka tertefin føken. Anonymkode: 89605...1c6 Er ikke det tråden handler om... Anonymkode: e235f...754 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå