Gå til innhold

er det horete å..

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

.

Endret av Nettvenn
Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, Nettvenn skrev:

Smitte ja....Er nok ikke slik at risikoen for smitte er større om man har sex sammen med 2 andre, enn det er om man har sex enkeltsvis med 2.

Smart du.

Mao - det er bedre og slå to fluer i en smekk

Anonymkode: 96b2f...d6f

Skrevet
7 minutter siden, Nettvenn said:

Smitte ja....Er nok ikke slik at risikoen for smitte er større om man har sex sammen med 2 andre, enn det er om man har sex enkeltsvis med 2.

Er ikke slik det henger sammen. En person som har trekant vil gjennomsnittlig ha langt flere partnere enn en som ikke har hatt trekant.

Anonymkode: c4f5b...ae9

Skrevet

Nei!! Jeg har hatt trekant med to menn flere ganger, men aldri på fylla da. 

Kan egentlig tenke meg at du ikke fikk maks utbytte av dette nå og vil derfor anbefale deg å prøve dette i edru tilstand. 😉

Anonymkode: c5780...4fa

• Liker 1
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo , han fikk tråden til å handle om slutshaming istedenfor å ta til seg det ts faktisk skriver i HI, at det handlet om hennes følelser til dette. Da skriver han at de som ikke lever ut sin seksualitet sånn som han, er "svake ". 

Men nok om det. Kommer tydligvis ikke lenger når vedkommende ikke leser helheten i HI.

Anonymkode: e235f...754

Nei. Det var ikke det han skreiv. Du tolker ham i verste mening. Han svarte heller ikke på HI, men innlegget til en annen bruker. Det går an å skrive i en tråd uten å svare på HI. Gå tilbake til side 3 og les innlegget hans på nytt. :)

• Liker 1
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

at det handlet om hennes følelser til dette.

Jeg lurer på hvor du tror disse følelsene kommer fra?
Kan det hende fra at hun er klar over samfunnets holdning til kvinners seksualitet?
Kan det hende de kommer fra akkurat slike holdninger som vises i denne tråden? 

• Liker 2
Skrevet (endret)

.

Endret av Nettvenn
  • Liker 2
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Nå var ikke de første spørsmålene til meg, men her viser du jo bare at du selv alltid følger din egen lyst...Ingen personlige grenser. Skikkelig turnoff!

Angående det siste her: du dømmer de jo selv. De som ikke lever ut alt sånn som du lever det ut, kaller de "svake". Hallo? Igjen : selvinnsikt...

Epic_Facepalm_by_RJTH25255B125255D5B15D.

57 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har ingen problemer med seksualiteten til en kvinne uansett hva den består av så lenge det er lovlig. Det blir et problem om hun ikke har kontroll over sine seksuelle lyster, gjør impulsive handlinger som hun angrer på. Å satse på en slik person er å be om trøbbel om man er ute etter et trofast forhold. Nå melder jeg meg av denne tråden.

Da tolker jeg det slik at du benytter deg av andre regler når det kommer til deg selv enn for jenter.

• Liker 3
Skrevet
34 minutter siden, Katten.2.0 said:

Da tolker jeg det slik at du benytter deg av andre regler når det kommer til deg selv enn for jenter.

Haha, du kjørte trumfkortet ditt nå ja når jeg meldte meg av. Nei, jeg har samme regler for kvinner og menn. Men det er jammen bra kvinner har fått tøsenes talsperson, Katten fra Kvinneguiden som til enhver tid passer på at kvinner ikke må godta å høre at ting blir reagert på så lenge det finnes en eller annen mannegris har gjort noe tilsvarende.

Kvinner og menn, gjør hva dere vil seksuelt. Men aksepter at et seksualliv utenfor normen ofte fører til et mindre marked med likesinnede. Like barn leker best.

• Liker 2
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker said:

Haha, du kjørte trumfkortet ditt nå ja når jeg meldte meg av. Nei, jeg har samme regler for kvinner og menn. Men det er jammen bra kvinner har fått tøsenes talsperson, Katten fra Kvinneguiden som til enhver tid passer på at kvinner ikke må godta å høre at ting blir reagert på så lenge det finnes en eller annen mannegris har gjort noe tilsvarende.

Kvinner og menn, gjør hva dere vil seksuelt. Men aksepter at et seksualliv utenfor normen ofte fører til et mindre marked med likesinnede. Like barn leker best.

Du klarer jo ikke svare for deg, så da må man gjøre tolkninger.

Ville du hatt trekant med to jenter om sjansen bød seg spontant?

Skrevet
7 minutter siden, Katten.2.0 said:

Du klarer jo ikke svare for deg, så da må man gjøre tolkninger.

Ville du hatt trekant med to jenter om sjansen bød seg spontant?

Synes ikke det var nødvendig å svare på personlige spørsmål, men ok. 

Nei. Vet du hvorfor? Fordi det ikke hadde vært min eneste sjanse i livet til å få det til om jeg ville. Da er det unødvendig risiko. Konsekvenser: relativt høy fare for genital herpes (også med kondom), har de nettopp hatt sex med en annen (ekkelt)? skal de egentlig stjele alt jeg eier? hva slags trailer trash er det som kommer med en slik invitiasjon til ikke-kjendis? Hva tenker hun jeg egentlig kunne tenke meg å ha sex med om dette, om det kommer ut?

Om jeg fikk lyst så kunne jeg lett fått det med fast partner + venninne eller Tinder med null fare for at andre får vite om det. Selvfølgelig mer arbeid, men verdt det opp mot alt det negative om det var noe jeg ville.

Der har du forskjellen på en impulsiv person og en som prøver å tenke konsekvenser. 

Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker said:

Synes ikke det var nødvendig å svare på personlige spørsmål, men ok. 

Nei. Vet du hvorfor? Fordi det ikke hadde vært min eneste sjanse i livet til å få det til om jeg ville. Da er det unødvendig risiko. Konsekvenser: relativt høy fare for genital herpes (også med kondom), har de nettopp hatt sex med en annen (ekkelt)? skal de egentlig stjele alt jeg eier? hva slags trailer trash er det som kommer med en slik invitiasjon til ikke-kjendis? Hva tenker hun jeg egentlig kunne tenke meg å ha sex med om dette, om det kommer ut?

Om jeg fikk lyst så kunne jeg lett fått det med fast partner + venninne eller Tinder med null fare for at andre får vite om det. Selvfølgelig mer arbeid, men verdt det opp mot alt det negative om det var noe jeg ville.

Der har du forskjellen på en impulsiv person og en som prøver å tenke konsekvenser. 

Damn, snakker om konsekvenstenking. Du skal dog ha creds for å være prinsippfast.

Skrevet

Her var det jammen mange rare mennesker!

La meg forklare det hele for dere.

Trådstarter angrer på at hun har hatt trekant i fylla fordi hun føler seg ekkel. Hun kjente ikke til de sidene hos seg selv som bare kommer frem i fylla.

Fordi trådstarter liker å gjøre hva hun vil i fylla forteller hun at det blir lenge til neste gang. Altså ikke fortelle hvorfor en liker å gjøre som en vil på fylla, men heller bruka fylla som en forklaring på hvorfor en har trekant!

Skal jeg fortelle dere en hemmelighet? Det er på fylla en gjør hva en har lyst til! Har man trekant på fylla, javel da er man en som liker å ha trekant på fylla, så enkelt er det.

Sånn som meg, - som ikke liker å ligge fremmede mens jeg er full vil jo selvfølgelig ikke oppleve det å angre på fyllsex. Hvorfor skal jeg det når jeg ikke har sex på fylla med fremmede? Det er prinsipper jeg har. På fylla handler jeg ikke varer, jeg skriver ikke kontrakter, jeg kjører ikke bil, jeg legger ikke opp til krangel, og jeg har ikke sex med folk jeg ikke vet hvem er!

Det gjøre masse handlinger når man er full som man ikke kan vedkjenne seg når man er edru er jo selve beviset for lav selvinnsikt, - er det mulig at et menneske gjør handlinger en ikke forstår hvorfor en gjør?

Dere som gjerne har fyllesex dere angrer på etterpå er noen herlige mennesker! Jeg beundrer dere allesammen. Jeg synes det er flott at det finnes mennesker som vedkjenner seg at de er utilregnelige og ikke til å stole på under alkoholrus.

Å ikke ta lærdom etter å ha gjort en handling enten edru eller som full, ja da finner jeg nesten som et bevis for sinnsykdom. Jeg kan på mange måter forstå gleden av å gjøre handlinger man etterpå forteller at man gjorde man er full. Ja jeg kan forstå den. Men ikke fortell at den tankegangen ikke er med i beregningen når dere gjør handlinger dere forteller at dere etterpå angrer på!

Når folka på tråden eller trådstarter har sex med en dem ikke vil vedkjenne seg neste dag, ja da er det tegn på stormannsgalskap, narsissisme, og at man forbruker andre mennesker til sin egen lyst!

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, waco skrev:

Her var det jammen mange rare mennesker!

La meg forklare det hele for dere.

Trådstarter angrer på at hun har hatt trekant i fylla fordi hun føler seg ekkel. Hun kjente ikke til de sidene hos seg selv som bare kommer frem i fylla.

Fordi trådstarter liker å gjøre hva hun vil i fylla forteller hun at det blir lenge til neste gang. Altså ikke fortelle hvorfor en liker å gjøre som en vil på fylla, men heller bruka fylla som en forklaring på hvorfor en har trekant!

Skal jeg fortelle dere en hemmelighet? Det er på fylla en gjør hva en har lyst til! Har man trekant på fylla, javel da er man en som liker å ha trekant på fylla, så enkelt er det.

Sånn som meg, - som ikke liker å ligge fremmede mens jeg er full vil jo selvfølgelig ikke oppleve det å angre på fyllsex. Hvorfor skal jeg det når jeg ikke har sex på fylla med fremmede? Det er prinsipper jeg har. På fylla handler jeg ikke varer, jeg skriver ikke kontrakter, jeg kjører ikke bil, jeg legger ikke opp til krangel, og jeg har ikke sex med folk jeg ikke vet hvem er!

Det gjøre masse handlinger når man er full som man ikke kan vedkjenne seg når man er edru er jo selve beviset for lav selvinnsikt, - er det mulig at et menneske gjør handlinger en ikke forstår hvorfor en gjør?

Dere som gjerne har fyllesex dere angrer på etterpå er noen herlige mennesker! Jeg beundrer dere allesammen. Jeg synes det er flott at det finnes mennesker som vedkjenner seg at de er utilregnelige og ikke til å stole på under alkoholrus.

Å ikke ta lærdom etter å ha gjort en handling enten edru eller som full, ja da finner jeg nesten som et bevis for sinnsykdom. Jeg kan på mange måter forstå gleden av å gjøre handlinger man etterpå forteller at man gjorde man er full. Ja jeg kan forstå den. Men ikke fortell at den tankegangen ikke er med i beregningen når dere gjør handlinger dere forteller at dere etterpå angrer på!

Når folka på tråden eller trådstarter har sex med en dem ikke vil vedkjenne seg neste dag, ja da er det tegn på stormannsgalskap, narsissisme, og at man forbruker andre mennesker til sin egen lyst!

Jeg synes faktisk du har et poeng her. Men, det finnes dog folk som har gjort f.eks en gang ting de angrer på i fylla, men hvis dette skjer ofte, at man gjør ting man angrer på i fylla, bør man virkelig gå inn i seg selv.

Men det er noe med å gjøre noe i fylla man aldri kunne gjort edru, som også skurrer for meg.

Jeg kunne f.eks aldri hatt trekant med noen uansett hvor full jeg hadde vært, for det ligger en innebygd terskel i meg der. Det er ikke noe som tiltrekker meg. Hvis man klarer å gjøre noe i fylla man mener man aldri hadde gjort edru, er det noe i en selv en bør prøve å bli kjent med.

• Liker 1
Skrevet
20 timer siden, Katten.2.0 skrev:

Epic_Facepalm_by_RJTH25255B125255D5B15D.

Nå var det ikke meg du svarte her, men igjen tror du automatisk at alle er som deg. Ergo: tolker du innlegget til ts som at hun ville ha trekant. Du lytter ikke på den angeren hun beskriver, men fokuserer på at det må være slutshaming fra samfunnet osv som gjør at hun føler det sånn.

Og han du svarte var mann, der du tenker at "alle" menn vill hatt trekant ( fordi du ville det ), mens det finnes menn som ikke tiltrekkes av det. Menn som verdsetter ekslusitivtet, på samme måte som meg selv. ( Trekant hadde vært utrolig turnoff for meg f.eks )

• Liker 1
Skrevet
20 timer siden, SlemUlv skrev:

Jeg lurer på hvor du tror disse følelsene kommer fra?
Kan det hende fra at hun er klar over samfunnets holdning til kvinners seksualitet?
Kan det hende de kommer fra akkurat slike holdninger som vises i denne tråden? 

Du kjører samme argument som visse andre her. Det er akkurat som du og endel ikke skjønner at noen av oss har personlige grenser i oss selv, uavhengig av hva samfunnet måtte mene. 

Jeg har aldri skammet meg over hva andre tenker /mener osv, men har alltid visst hva som appelerer til meg og ikke. Trenger ikke spørre andre eller samfunnet om hva jeg skal like/ikke like. Jeg stoler på meg selv!

Jeg leste HI som at ts angrer fordi hun gikk over egne grenser. 

• Liker 1
Skrevet
21 timer siden, Nicathv skrev:

Nei. Det var ikke det han skreiv. Du tolker ham i verste mening. Han svarte heller ikke på HI, men innlegget til en annen bruker. Det går an å skrive i en tråd uten å svare på HI. Gå tilbake til side 3 og les innlegget hans på nytt. :)

Nei, han svarte akkurat det samme, da Hi ble tatt opp senere i tråden.

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du kjører samme argument som visse andre her. Det er akkurat som du og endel ikke skjønner at noen av oss har personlige grenser i oss selv, uavhengig av hva samfunnet måtte mene. 

Jeg har aldri skammet meg over hva andre tenker /mener osv, men har alltid visst hva som appelerer til meg og ikke. Trenger ikke spørre andre eller samfunnet om hva jeg skal like/ikke like. Jeg stoler på meg selv!

Jeg leste HI som at ts angrer fordi hun gikk over egne grenser. 

Så hvorfor føler hun for å spørre andre om det er horete ? ;) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...