Gå til innhold

er det horete å..

Fremhevede innlegg

Gjest BabyBlue
Skrevet

Jeg vedder på at de du lå med føler seg helt konge, så du skal ikke sitte der å føle deg mindre verdt. Om det er en opplevelse du sliter med så lærer du av det og gjør det ikke igjen. Det vil sikkert være kjipt å tenke over noen uker fremover, men det går over etterhvert. Uansett om det gjelder sex eller andre situasjoner, så har nok de fleste gjort noe de angrer på i fylla på et eller annet tidspunkt. Opp med hodet og frem med haka, du har ikke gjort noe galt, du gjorde bare noe utforbi din komfortsone i ruspåvirket tilstand. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker said:

Kommer da helt an på kretsen. I min krets er dette helt vanlig, og high five, og TS hadde vært ønsket velkommen igjen, så lenge hun koser seg med det. Sånn generelt anbefaler jeg å ikke være stupfull når man prøver nye, seksuelle ting, greit med et glass for å løsne snippen, men ikke sånn at man gjør noe man angrer på. 

Anonymkode: abcdc...f52

Selvfølgelig vanlig i noen kretser. En del av skammen til TS er nok at hun ikke vil assosieres i det hele tatt med din gjeng om hun hadde sett den "live".

Anonymkode: c4f5b...ae9

Skrevet
På 2.12.2018 den 18.13, Catalina Culès skrev:

Kun horete om du tar betalt.

Å være hore eller prostituert er noe annet enn å være horete. De førstnevnte benevner en som tar betalt for sex. Begrepet horete er imidlertid en betegnelse på ei jente/dame med dårlig sexualmoral. Selv om trekant er langt mer vanlig nå enn det var tidligere, vil jeg anta at det faller inn under horete for mange. Også de som kunne tenke seg å ha det selv.

Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette !  + at jeg vil heller ha ei dame som "kan å behandle en mann" enn ei lettkrenka tertefin føken.

Anonymkode: 89605...1c6

Så damer som ligger med flere i fylla og angrer etterpå "kan og behandle en mann", for hadde hun ikke gjort det hadde hun vært "ei lettkrenka frøken"...! Så glad jeg har min egen standard og at jeg ALDRI kommer til å involvere meg i en mann som deg!!!

Det lyser lang vei at du manipulerer damer etter dine behov.

Anonymkode: e235f...754

• Liker 3
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker said:

Har du fått med deg hva denne tråden handler om? Om det var en kvinne som ønsker dette så er det selvfølgelig flott (det skrev jeg til og med..).

"Ikke noe galt med  trekant, men å ha det på fylla med to random menn vitner om en total mangel selvrespekt og konsekvenstenking, eller at du gir blaffen i hva menn tenker om deg."

Det er dette jeg reagerer på. Dette bedømmer handlingen, ikke TS sine følelser.
I tillegg kan en argumentere for at TS sine negative følelser i etterkant i større grad handler om samfunnets slutshaming kontra hennes egne følelser.

25 minutter siden, AnonymBruker said:

Igjen: dette innlegget til ts handlet ikke om å leve ut sine seksuelle lyster, slik du tolker innlegget hennes. Hun beskriver en dyp anger, at hun gikk over sine egne grenser, sin integritet. 

Les innlegget nøytralt, det hun skriver, uten å alltid ha "ditt blikk" på det. Og det er en sammenheng mellom mennesker som gjør ting de angrer på i fylla og manglende impulskontroll, selv om alle kan gjøre feil. 

Se over.

22 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei, du siterte ikke noe annet enn HI, noe som  det siste utsagnet lenger ned ditt bare beviser. 

Du leser ikke ordentlig det ts har beskrevet.

Se over. Det var dét jeg hadde sitert. Ikke HI. Så snurp inn.

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

"Ikke noe galt med  trekant, men å ha det på fylla med to random menn vitner om en total mangel selvrespekt og konsekvenstenking, eller at du gir blaffen i hva menn tenker om deg."

I tillegg kan en argumentere for at TS sine negative følelser i etterkant i større grad handler om samfunnets slutshaming kontra hennes egne følelser.

Se over.

Beklager å si det, men du mangler selvinnsikt når du gang på gang repeterer feil! Hvis du leste HI handlet det om hennes egne følelser rundt det.

Nei, det trenger ikke handle om "samfunnets slutshaming", det kan faktisk handle om grenser man har i seg selv. Og det er bra at man har grenser, selv om du liker å "ha alt åpent"...

Og kaller de som ikke har den holdningen for "svake".

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, Katten.2.0 said:

Slutshaming får du ta for deg i en egen tråd. Her er det snakk om noen som avviker fra "normen" som gjelder både kvinner og menn, ikke noen som "ligger rundt". 

• Liker 1
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker said:

Beklager å si det, men du mangler selvinnsikt når du gang på gang repeterer feil! Hvis du leste HI handlet det om hennes egne følelser rundt det.

Nei, det trenger ikke handle om "samfunnets slutshaming", det kan faktisk handle om grenser man har i seg selv. Og det er bra at man har grenser, selv om du liker å "ha alt åpent"...

Og kaller de som ikke har den holdningen for "svake".

Og du sliter tydeligvis med leseferdighetene. Jeg reagerte på ett spesifikt innlegg, ikke HI.

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Slutshaming får du ta for deg i en egen tråd. Her er det snakk om noen som avviker fra "normen" som gjelder både kvinner og menn, ikke noen som "ligger rundt". 

Som igjen bringer oss tilbake til: Har du selv hatt trekant og har du ønsker om trekant? Du dømmer noen som har hatt en ganske utbredt seksuell opplevelse. Det anser jeg som svakt.

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, Katten.2.0 said:

Som igjen bringer oss tilbake til: Har du selv hatt trekant og har du ønsker om trekant? Du dømmer noen som har hatt en ganske utbredt seksuell opplevelse. Det anser jeg som svakt.

Hvor vanskelig skal det være å forstå? Jeg dømmer impulsiviteten bak handlingen, ikke handlingen i seg selv.

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Katten.2.0 skrev:

Og du sliter tydeligvis med leseferdighetene. Jeg reagerte på ett spesifikt innlegg, ikke HI.

Nei, det er du som sliter med leseferdighetene. 

Du bekreftet det lenger ned at det må handle om samfunnets "slutshaming", istedenfor og faktisk ta innover deg det ts følte etter denne opplevelsen. For deg er det helt utenkelig å kunne kjenne på sånne følelser, for du beskriver folk som ikke har samme "ligge rundt holdning" som deg, som svake. 

Beklager å si det, men jeg føler du bør jobbe med deg selv og dine holdninger til damer som ikke har samme syn som deg. 

• Liker 2
Skrevet (endret)

..

Endret av Nettvenn
  • Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, Nettvenn said:

Åja,så det er 'sikkert' at hun blir sittende med et knust hjerte om en mann hun involverer seg med,får høre om det?
Tull og tøys. Mange menn som forstår at man gjorde noe i fylla som man angrer på. Mange menn som også synes det er spennende å høre om en trekanterfaring en dame har hatt.
Siden ts angrer,så er trekant sannsynligvis ikke noe for henne, men det er slettes ikke noe å skamme seg for.

Dette gjaldt menn fra samme krets, dont shit where you eat etc. (for ordens skyld: gjelder begge kjønn)

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kommer da helt an på kretsen. I min krets er dette helt vanlig, og high five, og TS hadde vært ønsket velkommen igjen, så lenge hun koser seg med det. Sånn generelt anbefaler jeg å ikke være stupfull når man prøver nye, seksuelle ting, greit med et glass for å løsne snippen, men ikke sånn at man gjør noe man angrer på. 

Anonymkode: abcdc...f52

Ja, det er skikkelig high five å ligge med flere ukjente i fylla!

Glad jeg aldri skal involvere meg i en mann som deg!

Kos deg med diverse kjønnsykdommer og å være en på lista til alle, siden man aldri er selektiv og ekslusiv med noen...

Alt er middelmådig, begjæret styrer alt, ikke følelsene.

• Liker 1
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvor vanskelig skal det være å forstå? Jeg dømmer impulsiviteten bak handlingen, ikke handlingen i seg selv.

Så lenge man arrangerer og planlegger en gangbang med tyve stykk, så er det mer akseptabelt enn en impulsiv trekant? Jeg forstår virkelig ikke hvilket grunnlag du dømmer på.

Betyr det også at du ikke ville hatt trekant med to jenter om sjansen byr seg en lørdags kveld?

20 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei, det er du som sliter med leseferdighetene. 

Du bekreftet det lenger ned at det må handle om samfunnets "slutshaming", istedenfor og faktisk ta innover deg det ts følte etter denne opplevelsen. For deg er det helt utenkelig å kunne kjenne på sånne følelser, for du beskriver folk som ikke har samme "ligge rundt holdning" som deg, som svake. 

Beklager å si det, men jeg føler du bør jobbe med deg selv og dine holdninger til damer som ikke har samme syn som deg. 

Jeg skrev at en kan argumentere for det. Altså at det ikke nødvendigvis er slik.

I tillegg dømmer jeg ikke folk som ikke har samme syn på meg, men folk som ilegger andre menneskers verdi i deres seksuelle erfaringer.

Skrevet (endret)

.

Endret av Nettvenn
  • Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Så lenge man arrangerer og planlegger en gangbang med tyve stykk, så er det mer akseptabelt enn en impulsiv trekant? Jeg forstår virkelig ikke hvilket grunnlag du dømmer på.

Betyr det også at du ikke ville hatt trekant med to jenter om sjansen byr seg en lørdags kveld?

Jeg skrev at en kan argumentere for det. Altså at det ikke nødvendigvis er slik.

I tillegg dømmer jeg ikke folk som ikke har samme syn på meg, men folk som ilegger andre menneskers verdi i deres seksuelle erfaringer.

Nå var ikke de første spørsmålene til meg, men her viser du jo bare at du selv alltid følger din egen lyst...Ingen personlige grenser. Skikkelig turnoff!

Angående det siste her: du dømmer de jo selv. De som ikke lever ut alt sånn som du lever det ut, kaller de "svake". Hallo? Igjen : selvinnsikt...

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, Nettvenn skrev:

Mener du at man er på lista til alle,at man ikke er selektiv når det gjelder sexpartnere, og at man får kjønnsykdommer av å ha trekant??
Isåfall...huffda,det var da voldsomt fordomsfullt og merkelig påstand.

Ja, når man ikke er selektiv til hvem man har sex med, kommer man selvsagt på lista til mange, sier seg selv. Man er ikke selektiv: ergo blir man ikke behandlet selektivt selv. Ikke akkurat en iq test å forstå...

Og ja, man er absolutt mer utsatt for kjønnsykdommer når man har trekant i fylla med fremmede...Trekant generelt. Flere folk, mer utsatt for smitte. 

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, Katten.2.0 said:

Jeg har ingen problemer med seksualiteten til en kvinne uansett hva den består av så lenge det er lovlig. Det blir et problem om hun ikke har kontroll over sine seksuelle lyster, gjør impulsive handlinger som hun angrer på. Å satse på en slik person er å be om trøbbel om man er ute etter et trofast forhold. Nå melder jeg meg av denne tråden.

• Liker 1
Skrevet (endret)
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå var ikke de første spørsmålene til meg, men her viser du jo bare at du selv alltid følger din egen lyst...Ingen personlige grenser. Skikkelig turnoff!

Angående det siste her: du dømmer de jo selv. De som ikke lever ut alt sånn som du lever det ut, kaller de "svake". Hallo? Igjen : selvinnsikt...

Nei, det gjør han da vel ikke. Katten skriver at han dømmer de som kaller andres seksuelle oppførsel skitten osv. Han skriver ikke at han dømmer de som ikke er like frisinnede/løsslupne som ham selv.

Endret av Nicathv
  • Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, Nicathv skrev:

Nei, det gjør han da vel ikke. Katten skriver at han dømmer de som kaller andres seksuelle oppførsel skitten osv. Han skriver ikke at han dømmer de som ikke er like frisinnede/løsslupne som ham selv.

Jo , han fikk tråden til å handle om slutshaming istedenfor å ta til seg det ts faktisk skriver i HI, at det handlet om hennes følelser til dette. Da skriver han at de som ikke lever ut sin seksualitet sånn som han, er "svake ". 

Men nok om det. Kommer tydligvis ikke lenger når vedkommende ikke leser helheten i HI.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...