Gå til innhold

Sandberg/Letnes i Natt&Dag


Puffin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

9 minutter siden, Anna Nas skrev:

Ok. Kanskje jeg tolker teksten til N&D feil, og at de er mer kritiske til radarparet Bahare Letnes + Sandberg enn jeg forstår. Det er jo uansett verst at Sandberg ser ut til å ha mistet sin kritiske sans fullstendig. 😳

Jeg leser N&D her som at de gir Sandberg nok reip til å henge seg selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jentekvinne
3 timer siden, Moongirl skrev:

Spot on!😆

Når folk lager parodi på deg, så er det på tide å stoppe opp og tenke litt....de kritiserer jo sosiale medier hele tiden, men hva med å trekke seg tilbake og ikke gi bensin på bålet hele tiden??

Tror ikke det paret der stopper opp og tenker over noe som helst😁 Det er de to mot resten av verden og de tror at de er midtpunktet i hele Norges befolkning sitt liv. Forstår ikke hvorfor de har så behov for å vise seg frem på den måten, kan de ikke bare være forelsket i det stille? Han har jo tross alt barn fra før også, det går an å ta litt hensyn. 

Elsket parodien til Flesvig og Stoltenberg! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, jentekvinne skrev:

Tror ikke det paret der stopper opp og tenker over noe som helst😁 Det er de to mot resten av verden og de tror at de er midtpunktet i hele Norges befolkning sitt liv. Forstår ikke hvorfor de har så behov for å vise seg frem på den måten, kan de ikke bare være forelsket i det stille? Han har jo tross alt barn fra før også, det går an å ta litt hensyn. 

Elsket parodien til Flesvig og Stoltenberg! 

Nettopp! Skamvett har de iallefall ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...