Gjest Anna Nas Skrevet 7. desember 2018 #61 Del Skrevet 7. desember 2018 (endret) **** Endret 16. mars 2019 av Anna Nas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 7. desember 2018 #62 Del Skrevet 7. desember 2018 9 minutter siden, Anna Nas skrev: Ok. Kanskje jeg tolker teksten til N&D feil, og at de er mer kritiske til radarparet Bahare Letnes + Sandberg enn jeg forstår. Det er jo uansett verst at Sandberg ser ut til å ha mistet sin kritiske sans fullstendig. 😳 Jeg leser N&D her som at de gir Sandberg nok reip til å henge seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jentekvinne Skrevet 7. desember 2018 #63 Del Skrevet 7. desember 2018 3 timer siden, Moongirl skrev: Spot on!😆 Når folk lager parodi på deg, så er det på tide å stoppe opp og tenke litt....de kritiserer jo sosiale medier hele tiden, men hva med å trekke seg tilbake og ikke gi bensin på bålet hele tiden?? Tror ikke det paret der stopper opp og tenker over noe som helst😁 Det er de to mot resten av verden og de tror at de er midtpunktet i hele Norges befolkning sitt liv. Forstår ikke hvorfor de har så behov for å vise seg frem på den måten, kan de ikke bare være forelsket i det stille? Han har jo tross alt barn fra før også, det går an å ta litt hensyn. Elsket parodien til Flesvig og Stoltenberg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 7. desember 2018 #64 Del Skrevet 7. desember 2018 7 timer siden, jentekvinne skrev: Tror ikke det paret der stopper opp og tenker over noe som helst😁 Det er de to mot resten av verden og de tror at de er midtpunktet i hele Norges befolkning sitt liv. Forstår ikke hvorfor de har så behov for å vise seg frem på den måten, kan de ikke bare være forelsket i det stille? Han har jo tross alt barn fra før også, det går an å ta litt hensyn. Elsket parodien til Flesvig og Stoltenberg! Nettopp! Skamvett har de iallefall ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg