Gå til innhold

Sandberg/Letnes i Natt&Dag


Puffin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tror noen må fortelle disse to at de aller fleste faktisk ikke bryr seg døyten om hva de holder på med.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Tanuki skrev:

Gud bedre, blir flau på dems vegne. Cringe faktor 10/10!

Jeg måtte google cringe. Ja! Jeg blir flau av de, de prøver vel å holde seg aktuelle. Selv tror jeg det har motsatt effekt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Eugene Onegin skrev:

Jeg tror noen må fortelle disse to at de aller fleste faktisk ikke bryr seg døyten om hva de holder på med.

Pressen er tydeligvis interessert i dem en tror ikke at folk flest deler samme interesse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anna Nas
19 timer siden, Eugene Onegin skrev:

Jeg tror noen må fortelle disse to at de aller fleste faktisk ikke bryr seg døyten om hva de holder på med.

Jeg skjønner hva du mener, men samtidig tenker jeg at akkurat disse to kan det være en god idé å følge nøye med på. Ikke for underholdningens skyld, men fordi den gode kontakten de to har med det totalitære iranske regimet ikke er uproblematisk, for å si det forsiktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anna Nas skrev:

Jeg skjønner hva du mener, men samtidig tenker jeg at akkurat disse to kan det være en god idé å følge nøye med på. Ikke for underholdningens skyld, men fordi den gode kontakten de to har med det totalitære iranske regimet ikke er uproblematisk, for å si det forsiktig.

Det er veldig mye med dette paret som ikke henger på greip, og da er aldersforskjellen ikke tatt med, den er uvesentlig i denne sammenhengen. De romantiserer rundt prestediktaturet, gjør narr av ytringsfriheten, og tar null hensyn til hans familie. Man kan lure på hvilken agenda de har, eller om de er så «forelsket» at all annen tankevirksomhet er satt på vent eller gravlagt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det verste med den bildeserien er for meg at de brenner VG. Jeg føler det sender et uheldig bilde, at det er sånn vi gjør med den frie pressen.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Spot on!😆

Når folk lager parodi på deg, så er det på tide å stoppe opp og tenke litt....de kritiserer jo sosiale medier hele tiden, men hva med å trekke seg tilbake og ikke gi bensin på bålet hele tiden??

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anna Nas
På 6.12.2018 den 9.02, Little Pony skrev:

Det som er mer interessant enn forandringen av utseendet hennes, synes jeg er at hun i artikkelen du lenker til, sier at hun heller vil ta sitt eget liv enn å dra tilbake til Iran. At hun og fiskeriminsterkjæresten Sandberg reiser dit på badeferie og kosetur (og bryter sharialover så det griner) er lettere absurd. Det samme er det faktum at de to deltok på feiring av årsdagen for den islamske revolusjon og innsettelse av Ayatollah Khomeini, på den iranske ambassaden i Oslo. De feirer altså et regime som har ført til at hun mistet kontakten med familien sin og måtte flykte til Norge fordi hun var redd for sitt eget liv. Det er veldig spesielt. 

Det er mulig at de to er så kørka at de faktisk ikke skjønner hvorfor mange reagerer. Hipsterredaksjonen i Natt & Dag skjønner det åpenbart heller ikke (eller gjør de det?).

Endret av Anna Nas
Justert første og siste setning.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Anna Nas skrev:

Det som er mer interessant enn utseendet hennes, er at hun i artikkelen du lenker til, sier at hun heller vil ta sitt eget liv enn å dra tilbake til Iran. At hun og fiskeriminsterkjæresten Sandberg reiser dit på badeferie og kosetur (og bryter sharialover så det griner) er lettere absurd. Det samme er det faktum at de to deltok på feiring av årsdagen for den islamske revolusjon og innsettelse av Ayatollah Khomeini, på den iranske ambassaden i Oslo. De feirer altså et regime som har ført til at hun mistet kontakten med familien sin og måtte flykte til Norge fordi hun var redd for sitt eget liv. Det er veldig spesielt. 

Det er mulig at de to er så kørka at de faktisk ikke skjønner hvorfor mange reagerer. Hipsterredaksjonen i Natt & Dag skjønner det åpenbart heller ikke.

Jeg tror heller de tok piss på Sandberg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...